ΑΝΑΛΥΣΗ: Επιλογή στρατηγικής μάρκετινγκ και προχωρημένη μελέτη της αγοράς / Ανάλυση της ομάδας στόχου και τμηματοποίηση της αγοράς / Έρευνες αγοράς, γεωγραφικές, κοινωνικοδημογραφικές και ψυχογραφικές αναλύσεις / Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση της ελκυστικότητας της ζήτησης και της προσφοράς / Μελέτη των ανταγωνιστών και καθορισμός του συνδυασμού προϊόντος-αγοράς.
ΘΕΣΗ: Μελέτη προμηθευτών και κύκλου ζωής προϊόντος (ανάπτυξη, παρακμή, ωριμότητα κ.λπ.) / Λίστα πληθυσμού προϊόντων και υπηρεσιών για τις αγορές-στόχους / Καθορισμός βασικών παραγόντων για τον προσδιορισμό της ανταγωνιστικής δύναμης / Υπηρεσίες βιομηχανικού μάρκετινγκ, ενδιάμεσα και κεφαλαιουχικά αγαθά / Συμβουλευτική υποστήριξη για στρατηγικό επανατοποθέτηση.
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Στρατηγικές διαφοροποίησης και αξιολόγηση του μίγματος μάρκετινγκ / Στρατηγικές μάρκετινγκ για τον τουρισμό, τη εστίαση και την αγορά ξενοδοχείων / Υλοποίηση στρατηγικών εκστρατειών για δημόσιες αρχές και περιοχές.
Τα τελευταία χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ιταλία, σημειώνει πολύ σημαντικά ποσοστά ανάπτυξης. Αυτό δείχνει ότι η συνήθεια και η εμπιστοσύνη των χρηστών να αγοράζουν στο διαδίκτυο βελτιώνονται σημαντικά.
Αυτό το απλό στοιχείο αποτελεί τη βάση από την οποία μπορεί να ξεκινήσει η ανάλυση και η υλοποίηση νέων έργων ηλεκτρονικού εμπορίου που θα λάβουν υπόψη τους τους παράγοντες που σχετίζονται με την επικοινωνία, τις συνολικές λειτουργίες και τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η δομή μας είναι σε θέση να σχεδιάσει και να διαχειριστεί, σε συνεργασία με την επιχείρηση, τόσο την απαραίτητη ψηφιακή πλατφόρμα για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος όσο και όλους τους παράγοντες που σχετίζονται με την προώθηση και την ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, καθώς και τις φάσεις εξέλιξης του συνολικού έργου.
“Υποστηρίζουμε έργα ανάπτυξης διαδικτυακής επιχείρησης”
ΑΝΑΛΥΣΗ: Επιλογή στρατηγικής μάρκετινγκ και προχωρημένη μελέτη της αγοράς / Ανάλυση της ομάδας στόχου και τμηματοποίηση της αγοράς / Έρευνες αγοράς, γεωγραφικές, κοινωνικοδημογραφικές και ψυχογραφικές αναλύσεις / Μελέτη των ανταγωνιστών.
ΕΔΑΦΟΣ: Μελέτη προμηθευτών και κύκλου ζωής προϊόντος (ανάπτυξη, παρακμή, ωριμότητα κ.λπ.) / Εδαφική ανάλυση (ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αδυναμίες κ.λπ.) / Ανάλυση προβλημάτων και δυνατοτήτων σε διαφοροποιημένη κλίμακα / Υποστήριξη στον προγραμματισμό και διαχείριση περιβαλλοντικών παρεμβάσεων / Δημιουργία τοπικών πακέτων και παρακολούθηση.
ΓΕΩΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Αστικός τοπικός μάρκετινγκ, πληροφοριακά συστήματα και CRM για τον πολίτη / Ιδρυματικό τοπικό μάρκετινγκ, για την εισαγωγή του brand στην περιοχή / Τοπικό μάρκετινγκ τομέα, απευθυνόμενο στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά / Απογραφή των τοπικών ευκαιριών και των συνθηκών πλαισίου.
ΑΝΑΛΥΣΗ: Επιλογή στρατηγικής μάρκετινγκ και προχωρημένη μελέτη της αγοράς / Ανάλυση της ομάδας στόχου και τμηματοποίηση της αγοράς / Έρευνες αγοράς, γεωγραφικές, κοινωνικοδημογραφικές και ψυχογραφικές αναλύσεις / Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση της ελκυστικότητας της ζήτησης και της προσφοράς / Μελέτη των ανταγωνιστών και καθορισμός του συνδυασμού προϊόντος-αγοράς.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Μελέτη προμηθευτών και κύκλου ζωής του προϊόντος (ανάπτυξη, παρακμή, ωριμότητα κ.λπ.) / Αξιολόγηση πιθανών ενεργειών επικοινωνίας και στρατηγικής λειτουργίας / Αξιολόγηση προγραμματισμένων ενεργειών περιοδικής επικοινωνίας και συγκριτικών μελετών / Επικοινωνία επιχείρησης, ενίσχυση πωλητών, έρευνα πελατών / Μελέτη της εικόνας, της ποιότητας του προϊόντος-υπηρεσίας.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ: Επιχειρήσεις άμεσου ταχυδρομείου, μελέτη της ομάδας στόχου και απόκτηση διευθύνσεων / Άμεσο μάρκετινγκ μέσω email, μελέτη της επικοινωνίας και διαχείριση εκστρατειών email / Άμεσο ταχυδρομείο
ΚΑΜΠΑΝΙΑ GOOGLE: Ευρετηρίαση και βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης / Προχωρημένη ανάλυση λέξεων-κλειδιών και μελέτη περιεχομένου (συμβουλευτική περιεχομένου) / Κατάταξη στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων / Δημιουργία ιστοσελίδων και τομέων "βασισμένων σε λέξεις-κλειδιά".
EMAIL MARKETING: Μέτρηση αποτελεσμάτων, στατιστικά για την κίνηση που δημιουργείται και γνώμη για το brand / Email marketing και CRM, δημιουργία και αποστολή newsletter, απόκτηση βάσεων δεδομένων online / Υλοποίηση καμπανιών online μέσω Google Ads και Adsense / Δίκτυα συνεργασίας και καμπάνιες CPC, CPM και CPA.
SOCIAL NETWORK: Εγγραφή σε εξειδικευμένους διαδικτυακούς καταλόγους και λίστες του κλάδου online / Στοχευμένες καμπάνιες σε επαγγελματικές εικονικές κοινότητες και κοινωνικά δίκτυα / Καμπάνιες σε διαδικτυακά εκδοτικά μέσα εθνικής και τοπικής εμβέλειας.