Αυξήστε κατακόρυφα επισκεψιμότητα, αναγνωρισιμότητα και ουσιαστική αλληλεπίδραση με το κοινό σας που οδηγεί άμεσα σε πωλήσεις αλλά και σταδιακά σε πιστούς πελάτες.
Λογότυπο, Branding, Συσκευασία, Εικονογράφηση, Έντυπο, Τυπογραφικός Σχεδιασμός - Οπτική ταυτότητα για τη Woofland, της εταιρίας που δημιούργησε την woofland.gr, την πρώτη ελληνική ιστοσελίδα αφιερωμένη στο σκύλο, συνδυάζοντας αρθρογραφία, ευρετήριο επιχειρήσεων και προϊόντα σε προσφορά.
Η εμπειρία μας ως εταιρεία digital marketing μας επιτρέπει να προσελκύουμε, να ικανοποιούμε και, εν τέλει, να οδηγούμε τους πελάτες σου σε συναλλαγή. Γνωρίζουμε τι τους ενδιαφέρει και σε βοηθάμε να δημιουργήσεις το κατάλληλο περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ένα άρθρο στο blog, μια διαφήμιση Google Ads, ένα βίντεο ή μια διαφημιστική καμπάνια.
Από τα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης, ως το χώρο της υγείας και των βιομηχανικών υπηρεσιών, το Marketing Περιεχομένου είναι αυτό που θα κινητοποιήσει τις αντιδράσεις των δυνητικών πελατών σου. Είτε αυτή η αντίδραση είναι να τηλεφωνήσουν στην επιχείρησή σου, να αγοράσουν από αυτήν, ή να τη διαδώσουν στους φίλους σου.
Λογότυπο, Branding, Συσκευασία, Εικονογράφηση, Έντυπο, Τυπογραφικός Σχεδιασμός - Η FINO είναι μια από τις παλαιότερες βιομηχανίες παραδοσιακού ελληνικού παγωτού στη Βόρεια Ελλάδα. Προκειμένου να αυξήσει τις εξαγωγές της, η εταιρεία ανέθεσε στο Oxhouse την ανανέωση της οπτικής της ταυτότητας. Ξεκινήσαμε με τον επανασχεδιασμό του σήματος, διατηρώντας την ίδια χρωματική παλέτα, το στοιχείο του ήλιου και το έτος ίδρυσης της εταιρείας. Καμπύλες επιφάνειες και ζωηρά χρώματα χρησιμοποιήθηκαν ως οπτική μεταφορά της χρωματικής και γευστικής ποικιλίας του παγωτού.
Ο Γιάννης Προδρόμου είναι ένας ελαιοπαραγωγός από την Ποτίδαια Χαλκιδικής. To 2014 παρήγαγε το πρώτο αγουρέλαιο με την πιστοποίηση ΠΟΠ «Αγουρέλαιο Χαλκιδικής». Θέλοντας να απευθυνθεί σε αγορές του εξωτερικού και με όραμα την προώθηση της ελληνικής διατροφικής παράδοσης, ανέθεσε στο Oxhouse τον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας και των συσκευασιών της εταιρίας Yanni’s Olive Grove.
Το 1922 ο Χαρίλαος Ερμείδης άνοιξε ένα από τα πιο γνωστά καφεκοπτεία της Θεσσαλονίκης. Σήμερα η εταιρία «Ερμείδης» διαθέτει εργοστάσιο παραγωγής καφέ και ένα κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στη νέα οπτική ταυτότητα, το πρόσωπο του ιδρυτή επιλέχθηκε ως η κεντρική εικόνα για να περιγράψει την ιστορία της εταιρίας. Ως πηγές για τον σχεδιασμό των γραμμάτων του λογοτύπου χρησιμοποιήθηκαν παλιές επιγραφές του κέντρου της Θεσσαλονίκης, ενώ στις συσκευασίες εφαρμόστηκε λιτός σχεδιασμός που αναδεικνύει τα στοιχεία της νέας ταυτότητας. Οι τελικές μακέτες των συσκευασιών σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με τον Χρήστο Παπαθεοδώρου.
Το ευρωπαϊκό έργο APT-STEP είναι μια συγχρηματοδοτούμενη δράση του Εργαστηρίου Τεχνολογίας Σωματιδίων και Αερολυμάτων (ΕΤεΣα) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ). Στόχος του έργου είναι η βελτίωση των ερευνητικών υποδομών του ΕΤεΣα σχετικά με τις καθαρές τεχνολογίες αυτοκίνησης για βιώσιμη κινητικότητα. Το Oxhouse Design Studio σχεδίασε την οπτική ταυτότητα για τις δύο διεθνείς διημερίδες του APT-STEP που οργάνωσε το ΕΤεΣα το 2014 και το 2015.
Λογότυπο, Οπτική ταυτότητα, Έντυπο, Τυπογραφικός Σχεδιασμός - Οπτική ταυτότητα και τους καταλόγους για το εστιατόριο–παντοπωλείο «Σέμπρικο» στη Θεσσαλονίκη. Πηγή έμπνευσης του λογοτύπου ήταν οι οριζόντιες και κάθετες φόρμες των κουφωμάτων και των ραφιών που κυριαρχούν στο χώρο του καταστήματος.
Η Indigo Bird δημιουργεί καινοτόμες ποιοτικές συλλογές γυναικείας ένδυσης denim. Η ονομασία προέκυψε από το συνδυασμό της λέξης Indigo (μπλε λουλακί, το παραδοσιακό χρώμα τoυ denim) με τη λέξη Bird (πουλί) που συμβολίζει τη δημιουργική ελευθερία. Το σήμα που σχεδιάστηκε από το Oxhouse «παντρεύει» το όνομα της εταιρίας με μια παλιά ραπτομηχανή, υπογραμμίζοντας την παραδοσιακή διαδικασία ραφής του denim.