Ζυγαριές φορτωτών επόμενης γενιάς - PAARI® προσφέρει τη σωστή ζυγαριά για φορτωτές, ανατρεπόμενα και περονοφόρα ανυψωτικά
Η PAARI® σας προσφέρει μια εντελώς νέα γενιά λύσεων παρακολούθησης βάρους και ωφέλιμου φορτίου για τον φορτωτή σας, τον υδραυλικό εκσκαφέα, τη μηχανή φόρτωσης, τον ανατρεπόμενο φορτωτή με άρθρωση, τη μηχανή φόρτωσης υπόγειων εργασιών, τον τηλεσκοπικό φορτωτή, τους εκσκαφείς εκτός δρόμου, τα περονοφόρα ανυψωτικά, τους τρακτέρ και τα Roll-On/Roll-Off.
Οι εξαιρετικά ακριβείς και πιστοποιημένες ζυγαριές φορτωτών διαθέτουν, εκτός από το οπίσθιο φωτισμό του πληκτρολογίου, επίσης εξαιρετικά αντίθετες, υψηλής ανάλυσης έγχρωμες οθόνες, οι οποίες είναι εξαιρετικά ευανάγνωστες ακόμη και σε άμεσο ηλιακό φως και σε φωτισμένα καμπίνες τη νύχτα.
Ζυγαριές φορτωτών: Ζυγαριές φορτωτών
Επεξεργασία με 3 ή 4 σπειροειδείς σε μία σφιξιά
Χρόνος επεξεργασίας λιγότερος από 80s ανά κομμάτι δυνατό
Δεξιά και αριστερά κομμάτια παράγονται στην ίδια μηχανή
Ο τροχός φίλτρου απαιτεί έναν έλεγχο ProScan III και είναι συμβατός με τους συνηθισμένους τύπους μικροσκοπίων. Οι προσαρμογείς τροχού φίλτρου πρέπει να ζητηθούν ξεχωριστά και να προστεθούν.
Αριθμός φίλτρων: 10 τεμάχια
Μέγεθος φίλτρου: 25 mm
Ταχύτητα: 55 ms
Διαθέσιμος με και χωρίς βάση
Αριθμός φίλτρων: 10 τεμάχια
Μέγεθος φίλτρου: 25 mm
Ταχύτητα: 55 ms
Αυτό το τροχαλία ιμάντα που κατασκευάστηκε από το εργοστάσιο οδοντωτών τροχών Saalfelder σύμφωνα με τις ειδικές προδιαγραφές του πελάτη είναι μόνο ένα παράδειγμα από μια ολόκληρη σειρά τροχαλιών ιμάντα.
Τις οποίες κατασκευάζουμε για ποικιλία εφαρμογών σε πολλές υλικές εκδόσεις.
Διάμετροι έως 800 mm είναι δυνατές.
Αυτοί οι τροχοί έχουν, ανάλογα με τη ροή όγκου και την πίεση, μια αναλογία μεταξύ 0,15 και 0,5 μεταξύ της διαμέτρου εισαγωγής και της εξωτερικής διαμέτρου. Η καμπυλότητα της λεπίδας αποφασίζει, με δεδομένη την εξωτερική διάμετρο και την ταχύτητα περιστροφής, για το ύψος της συνολικής πίεσης και το στατικό ποσοστό πίεσης.
Οι λεπίδες σε τροχούς υψηλής και μεσαίας πίεσης είναι συνήθως καμπυλωμένες προς τα πίσω. Υπάρχουν εκδόσεις με επίπεδες και τραβηγμένες καλύπτρες.
έχουν χαμηλότερο κόστος εργαλείων
Ξύλινος τροχός Dragster με κεντρική τρύπα
Ξύλο: Φλαμούρι
Διαστάσεις: Ø τροχού περίπου 43 mm
Διάμετρος τρύπας: περίπου 8,5 mm
Πάχος τροχού: περίπου 22 mm
Τύπος: συμπαγής
Επεξεργασία: ακατέργαστο
Συσκευασία: 4 τεμάχια
Βασική τιμή: 1,20 €/τεμάχιο (συμπεριλαμβανομένου 19% ΦΠΑ)
Ποιότητα: Α' επιλογής
Οι ελαστικοί τροχοί είναι από συμπαγές καουτσούκ. Δεν μπορούν να αφαιρεθούν από τη ζάντα και να ξανατοποθετηθούν. Κατάλληλοι άξονες πωλούνται ξεχωριστά.
Το ξύλο είναι φυσικό προϊόν. Οι διαφορές χρώματος και υφής δεν είναι επομένως αναπόφευκτες. Ακόμη και μικροί υγιείς κλάδοι που έχουν αναπτυχθεί δεν αποτελούν μείωση ποιότητας. Οι διαφορές σε χρώμα και υφή είναι επομένως αποδεκτές και δεν αποτελούν λόγο καταγγελίας.
Το INOX® Wheel Cleaner Wheel Star είναι ένα εξαιρετικά συμπυκνωμένο όξινο καθαριστικό για χρήση σε ακραία βρωμιά. Η νέα του βελτιωμένη φόρμουλα το καθιστά ακόμη πιο ισχυρό, αλλά παραμένει ευχάριστο στη χρήση. Αφαιρεί αξιόπιστα τη πιο επίμονη σκόνη φρένων, τη flash σκουριά, την κλίμακα ασβέστη και τη καμένη παλιά βρωμιά.
Ρόδες καθυστέρησης (τροχοί εκτροπής) σε ποιότητα OEM υψηλής κλάσης • υψηλή αντοχή • - Οι ρόδες καθυστέρησης που προσφέρουμε κατασκευάζονται σύμφωνα με τις τελευταίες αυτοματοποιημένες διαδικασίες σχεδίασης και παραγωγής.
Οι ρόδες καθυστέρησης από τη γκάμα μας διαθέτουν την απαιτούμενη ποιότητα και είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για υψηλές συνεχείς φορτίσεις. Για αυτόν τον σκοπό, χρησιμοποιούνται ειδικές τεχνικές σκλήρυνσης και θερμικές επεξεργασίες κατά την παραγωγή, οι οποίες αυξάνουν αποτελεσματικά την αντοχή στη φθορά των επιφανειών λειτουργίας. Αυτό λήφθηκε υπόψη διότι η αντοχή στη φθορά παίζει ουσιαστικό ρόλο στον βιομηχανικό τομέα λόγω της πίεσης που ασκείται στα παρεμβαλλόμενα εξαρτήματα.
Κατά την κατασκευή των ροδών καθυστέρησης, βασιζόμαστε αποκλειστικά σε σφραγίδες υψηλής ποιότητας και σύγχρονες σχεδιάσεις ρουλεμάν για να διασφαλίσουμε υψηλή αντοχή και αξιοπιστία. Η παραγωγή πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τρέχοντα βιομηχανικά πρότυπα και πληροί ακόμη και τις υψηλότερες απαιτήσεις. Το τελικό προϊόν προσφέρει υψηλή αντοχή στη φθορά των επιφανειών λειτουργίας ακόμη και υπό ακραία φορτία.
Το εργοστάσιο γραναζιών Saalfeld παράγει υψηλής ποιότητας τροχούς αλλαγής με ειδικά αναπτυγμένη καμπυλότητα γραναζιών που διευκολύνει τη διαδικασία αλλαγής.
Η ποιότητα των κιβωτίων ταχυτήτων μας εκτιμάται ιδιαίτερα από πολλούς από τους πελάτες μας.
Οι τροχοί τύμπανου είναι ιδανικοί για υψηλές ροές όγκου με στροφές έως 7.000 λεπτά-1. Η αναλογία εισόδου αέρα προς εξόδου αέρα είναι η χαμηλότερη και κυμαίνεται περίπου από 0,7 έως 0,95
(δεξιόστροφα)
χαμηλότερη συνολική πίεση, αλλά
υψηλότερο ποσοστό στατικής πίεσης
και καλύτερη απόδοση
Τα σετ τροχών βίδας χρησιμοποιούνται συχνά όταν η αναλογία μετάδοσης είναι δυσμενής για ένα κωνικό κιβώτιο ταχυτήτων και το παιχνίδι στην κίνηση θα πρέπει να είναι ελάχιστο.
Οι τροχίσκοι είναι ιδανικοί για υψηλές ροές όγκου με στροφές έως 7.000 λεπτά-1. Η αναλογία εισόδου αέρα προς εξόδου αέρα είναι η χαμηλότερη και κυμαίνεται περίπου από 0,7 έως 0,95
(δεξιόστροφα)
υψηλότερο ποσοστό δυναμικής πίεσης και μέγιστη συνολική πίεση
Αυτοί οι τροχοί έχουν, ανάλογα με τη ροή όγκου και την πίεση, μια αναλογία μεταξύ 0,15 και 0,5 μεταξύ της διαμέτρου εισαγωγής και της εξωτερικής διαμέτρου. Η καμπυλότητα της λεπίδας καθορίζει, για δεδομένη εξωτερική διάμετρο και ταχύτητα περιστροφής, το ύψος της συνολικής πίεσης και το στατικό ποσοστό πίεσης.
Οι λεπίδες σε τροχούς υψηλής και μεσαίας πίεσης είναι συνήθως καμπυλωμένες προς τα πίσω. Υπάρχουν εκδόσεις με επίπεδες και τραβηγμένες καλύπτρες.
συνήθως πιο ροϊκές