Οι υπηρεσίες εκπλήρωσης παραγγελιών μας είναι προσαρμοσμένες για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, εξασφαλίζοντας ακριβή και έγκαιρη παράδοση. Με υποστήριξη logistics και πολύγλωσση εξυπηρέτηση πελατών, διαχειριζόμαστε τις παραγγελίες σας από την αρχή μέχρι το τέλος.
Όλες οι παραγγελίες προετοιμάζονται χειροκίνητα. Τα προϊόντα τοποθετούνται προσεκτικά σε κουτιά για την άνεσή σας. Ο Θωμάς, ο υπεύθυνος φαρμακοποιός, τα ελέγχει προσωπικά ένα προς ένα.
Ελέγχουμε τις τεχνικές προδιαγραφές, τη συμμόρφωση των στοιχείων με την παραγγελία σας και τις ανάγκες σας, καθώς και με τις τελωνειακές απαιτήσεις της χώρας εγκατάστασης και/ή εκτέλεσης.
Η Negocept είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σας για τη διεθνή μεταφορά εμπορευμάτων από την Κίνα. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες για τη διαχείριση ολόκληρης της αλυσίδας εφοδιασμού, από το εργοστάσιο παραγωγής μέχρι τον τελικό προορισμό. Χάρη στην εμπειρία μας και τις στρατηγικές συνεργασίες μας, βελτιστοποιούμε το κόστος και διασφαλίζουμε αποτελεσματική διαχείριση της μεταφοράς των προϊόντων σας, είτε πρόκειται για θαλάσσια, αεροπορική ή σιδηροδρομική μεταφορά.
Ασφαλίστε, παρακολουθήστε και ελέγξτε όλα τα στάδια της παραγγελίας σας στην Κίνα.
Αποκτήστε πλήρη υποστήριξη για όλα τα έργα σας στην Κίνα. Η υπηρεσία διαχείρισης παραγγελιών μας έχει αναπτυχθεί από ειδικούς της Asiaction με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας και εκτελείται από εξειδικευμένους πράκτορες στο γραφείο μας στη Γκουανγκζού.
Η TGV Transports SA είναι ο ειδικός στη μεταφορά μέσω ομαδοποίησης παραγγελιών, κυρίως προς τις χώρες του Μπενελούξ και τη Γαλλία (ιδιαίτερα την Αλσατία με περίπου δέκα συνδέσεις την εβδομάδα). Οι παραδόσεις προς άλλους προορισμούς μπορούν να οργανωθούν κατόπιν αιτήματος.
Τα εμπορεύματά σας παραλαμβάνονται, αποθηκεύονται, ομαδοποιούνται και παραδίδονται στον επιλεγμένο τόπο. Σας εγγυόμαστε τις καλύτερες συνθήκες προθεσμίας παράδοσης και κόστους μεταφοράς.
Η TGV Transports SA αναλαμβάνει όλα τα πακέτα, από το μικρότερο δέμα μέχρι την παλέτα εμπορευμάτων, καθώς και τα επικίνδυνα εμπορεύματα (μεταφορά ADR).
Ο στόλος της TGV Transports SA περιλαμβάνει αρκετούς μεταφορείς, βαν και τράκτορες με ημιρυμουλκούμενα, πρόσφατης κατασκευής και άριστα συντηρημένα, για να διασφαλίσει τη μέγιστη ασφάλεια γύρω από κάθε φορτίο. Όλα τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα ‘track & trace’ που επιτρέπει την τοποθέτησή τους ανά πάσα στιγμή.
Bij Record-Trans begrijpen we dat tijd cruciaal is. Daarom garanderen we met onze express transport dienst dat uw zendingen, vervoerd met 1 van de vele beshikbare type wagens, op tijd en volgens afspraak opgehaald en afgeleverd wordt. Als je kiest voor Record-Trans dan kies je voor gemoedsrust, betrouwbaarheid en kwaliteit.
Η υπηρεσία fulfillment είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να επικεντρωθούν στις πωλήσεις, ενώ αναθέτουν τη λογιστική σε ειδικούς. Προσφέρουμε μια πλήρη γκάμα δραστηριοτήτων: από την παραλαβή των εμπορευμάτων στην αποθήκη, την προετοιμασία των παραγγελιών, μέχρι τη ασφαλή συσκευασία και την ταχεία αποστολή προς τους πελάτες. Οι προηγμένες τεχνολογίες μας και οι βελτιστοποιημένες διαδικασίες επιτρέπουν μια ακριβή και αποτελεσματική διαχείριση των παραγγελιών, προάγοντας την ικανοποίηση των πελατών και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας. Προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας στις ανάγκες σας, εξασφαλίζοντας ευελιξία και αξιοπιστία.
Ως συνεργάτες της DHL/DEUTSCHE POST, HERMES και PIN Mail AG, αποστέλλουμε αρκετές εκατοντάδες πακέτα και επιστολές καθημερινά, προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας αξιόπιστη και γρήγορη παράδοση.
Εκτός από τη μεταφορική μας λογιστική στον τομέα των τοπικών μεταφορών, αναλαμβάνουμε επίσης με χαρά εθνικές και διεθνείς αποστολές επιστολών ή πακέτων, καθώς και mailings στον τομέα των επιστολών ή πακέτων. Ετικετοποιούμε τα προϊόντα σας και τα αποστέλλουμε με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος.
Φυσικά, φροντίζουμε επίσης για τις εισερχόμενες καταγγελίες και επικοινωνούμε μαζί σας για περαιτέρω διευκρινίσεις.
Ως πάροχος υπηρεσιών logistics προσφέρουμε κλασικές υπηρεσίες αποθήκευσης και αποθεμάτων. Ωστόσο, κατανοούμε τουλάχιστον εξίσου καλά τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως η παραγγελία σχετικής συλλογής των προϊόντων σας. Προϋπόθεση για μια αποδοτική διαδικασία συλλογής είναι η διασύνδεση των IT συστημάτων. Λαμβάνουμε παραγγελίες ηλεκτρονικά, γεγονός που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα της συνολικής διαδικασίας συλλογής και αποστολής και ελαχιστοποιεί τις πιθανές πηγές σφαλμάτων.
Είτε πρόκειται για παραγγελία σχετικής συλλογής και συσκευασίας για ηλεκτρονικά καταστήματα, είτε για δημιουργία κιτ ή αποδοτική συλλογή με τη μέθοδο πολλαπλής παραγγελίας. Κατέχουμε όλες τις δυνατότητες και σας προσφέρουμε ευέλικτα τη βέλτιστη διαδικασία συλλογής για εσάς. Εάν επιθυμείτε ειδικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, θα πρέπει να το συζητήσουμε.
Οι σταθερές συσκευασίες αποστολής είναι ιδανικές για ταχυδρομικές αποστολές και προσφέρουν βέλτιστη προστασία χάρη στις υπερυψωμένες πλευρές τους.
Γρήγορη και εύκολη συναρμολόγηση
- εξαιρετική σταθερότητα χάρη στην κολλημένη προστασία γωνιών και ακμών
- με αυτοκόλλητο κλείσιμο
- Με ενσωματωμένο νήμα για εύκολη αφαίρεση
- Πιστοποιημένο FSC® και κλιματικά ουδέτερο
Μπορούμε να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας 'αποθήκευση' και 'αποστολή' είτε ως πλήρη υπηρεσία (όπου αναλαμβάνουμε όλη τη διαδικασία logistics) είτε ευέλικτα ως μερικές υπηρεσίες.
Έχουμε αναπτύξει μια σειρά από λογιστικές λύσεις για να διασφαλίσουμε την ομαλή μεταφορά όλων των παραγγελιών σας, από την παραλαβή των εμπορευμάτων μέχρι την αποστολή τους.
Όποια και αν είναι τα προϊόντα που διαχειρίζεστε, ή οι πελάτες που πρέπει να παραδώσετε, σας εγγυόμαστε βέλτιστη διαχείριση για τις φυσικές ροές και τις πληροφορίες σας στη Γαλλία και διεθνώς.
Η RDSL είναι ένας συνεργάτης στραμμένος προς το μέλλον, που ακούει τις ανάγκες και την εξέλιξη της πολυκαναλικής διανομής.
Η δικηγορική εταιρεία αναλαμβάνει εντολές για τη Ρωσία.
Πλεονεκτήματα για τους πελάτες: καμία πρόσληψη, καμία υποχρέωση άδειας εργασίας, ασφαλής πληρωμή στη Γερμανία, υποχρέωση εμπιστευτικότητας από τον δικηγόρο, επαγγελματική ασφάλιση ευθύνης στη Γερμανία, επικοινωνία στα Γερμανικά.
Προσφέρουμε μια υπηρεσία «κατ' επιλογήν» και κάθε ειδικό αίτημα εξετάζεται με τον πελάτη. Για αυτό, είμαστε εξοπλισμένοι με διάφορους τύπους καροτσιών: T 18, L 12, L 14, E 15, Clarcks 5 τόνων (εκφόρτωση φορτηγών με βαριά φορτία)
Η TREGOH LOGISTIQUE σε μερικά νούμερα:
Παραλαβή:
90 φορτηγά /έτος
15 κοντέινερ /έτος
Αποστολή:
15.000 πακέτα /έτος
5000 αποστολές σε ταχυδρομείο /έτος
600 ναυλώσεις /έτος
Η Aviva Publicidad είναι μια διαφημιστική και μάρκετινγκ εταιρεία που βρίσκεται στη Σεβίλλη και προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας γραφιστικού σχεδιασμού. Διαθέτουμε μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών που δεσμεύονται να δημιουργούν σχέδια που πληρούν τις ανάγκες των πελατών μας.
Προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών γραφιστικού σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων:
- Σχεδιασμός λογοτύπων
- Σχεδιασμός φυλλαδίων
- Σχεδιασμός επαγγελματικών καρτών
- Σχεδιασμός ιστοσελίδων
- Σχεδιασμός διαφημιστικών καμπανιών
Τα σχέδιά μας είναι εξατομικευμένα και προσαρμόζονται στην εικόνα κάθε επιχείρησης. Εργαζόμαστε με τα τελευταία λογισμικά και τεχνικές για να δημιουργούμε ελκυστικά και αποτελεσματικά σχέδια.
Αν ψάχνετε για μια γραφιστική εταιρεία στη Σεβίλλη, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Aviva Publicidad.
Ειδική προσφορά: για την πρώτη παραγγελία θα λάβετε έκπτωση 25%.
Πώς να αποκτήσετε την έκπτωση:
- Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Aviva Publicidad.
- Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.
- Δηλώστε ότι θέλετε να εκμεταλλευτείτε την ειδική προσφορά έκπτωσης 25%.
Το ορθογώνιο μπολ είναι μια πρωτότυπη συσκευασία για poke bowls, σούπες ή σάλτσες. Το καπάκι είναι πρακτικό για τη μεταφορά των πιάτων με ασφάλεια. Διατίθεται σε 2 διαφορετικά μεγέθη:
Μέγεθος (500ml): Ιδανικό για μικρές πείνες
Μέγεθος (750ml): Για να ικανοποιήσει τις πιο έντονες πείνες
Ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας: 300 τεμάχια
Χωρητικότητα: 500ml, 750ml
Σχεδιάζουμε την παραλαβή των εμπορευμάτων μαζί σας και διαχειριζόμαστε όλα τα προβλήματα αποθεμάτων για εσάς. Ορίζοντας το EDI της επιλογής σας, το ευέλικτο σχέδιό μας μπορεί να βελτιστοποιηθεί. Ανάλογα με τις ανάγκες σας, θα σας παρέχουμε μελέτες σκοπιμότητας και κόστους σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τον προϋπολογισμό σας.
Επιλέξτε το καλύτερο - Υπηρεσίες Κούριερ Foolxpress!
Στον γρήγορο κόσμο σήμερα, οι αποδοτικές υπηρεσίες αποστολής είναι κρίσιμες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους ιδιώτες. Είτε είστε επαγγελματίας που στέλνει κρίσιμα έγγραφα ή επείγοντα αγαθά έως 1.200 κιλά, είτε κάποιος που θέλει να εκπλήξει τους αγαπημένους του με ένα ειδικό δώρο, η ανάγκη για μια επιλογή αποστολής που είναι προσιτή, αξιόπιστη και γρήγορη είναι καθολική. Μέσα στις διάφορες μεθόδους αποστολής και τις εταιρείες που είναι διαθέσιμες online, μία μέθοδος ξεχωρίζει: η παράδοση πακέτων μέσω κούριερ. Ας δούμε γιατί οι υπηρεσίες κούριερ, ειδικότερα αυτές της Foolxpress, είναι η καλύτερη επιλογή για την αποστολή μικρών πακέτων στην Ευρώπη.
Η ομάδα H&M δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να εκφραστούν μέσα από τη μόδα και το σχέδιο. Η H&M είναι μια μάρκα μόδας που προσφέρει τα πιο πρόσφατα στυλ και έμπνευση στην επιλογή ρούχων.
Ο συνδυασμός ρούχων της H&M περιλαμβάνει παντελόνια, πουλόβερ, casual και κομψά φορέματα, T-shirts, καλοκαιρινά φορέματα, τούνικες, τζιν, φούτερ, φούστες, παντελόνια 3/4, φούτερ και άλλα μοντέρνα και ποιοτικά ρούχα για άνδρες, γυναίκες και παιδιά.
Με την ευρεία γκάμα μοντέλων, οι πελάτες σας μπορούν εύκολα να βρουν τα κατάλληλα ρούχα για την ντουλάπα τους για όλες τις εποχές.
Μεγάλη ποικιλία μοντέλων και μεγεθών
Ελάχιστη ποσότητα - 50 κομμάτια
Μέσο βάρος - 15,3 κιλά
CAD Κατασκευή
Δημιουργία σχεδίων
Σχεδίαση και σχεδίαση εξαρτημάτων
Υποστήριξη στην ανάπτυξη προϊόντων
Σχεδίαση εννοιών
Κατασκευή
Κατασκευή και δοκιμή πρωτοτύπων
Χρησιμοποιούμε το Inventor
Με τεχνογνωσία και εμπειρία για την τέλεια λύση, έτσι προσεγγίζουμε τις προκλήσεις στην Fefler GmbH. Εκμεταλλευτείτε την εξειδίκευσή μας.
Με χαρά σας υποστηρίζουμε στην κατασκευή ή τη δημιουργία σχεδίων εξαρτημάτων ή συνόλων.
Μέσω FEM πραγματοποιούμε υπολογισμούς, σχεδιασμούς εξαρτημάτων ή προσομοιώσεις για εσάς.
Σας υποστηρίζουμε στην ανάπτυξη προϊόντων, ξεκινώντας από τη σχεδίαση εννοιών μέχρι την κατασκευή πρωτοτύπων και τη δοκιμή.
Αυτή η διαδικασία αντιπροσωπεύει μια πραγματική προστιθέμενη αξία, ιδίως όταν τα ήδη αποθηκευμένα είδη στην αποθήκη μας συλλέγονται και συγκεντρώνονται πριν αποσταλούν στους πελάτες σας.
Η βελτιστοποίηση αυτής της εργασίας θα σας επιτρέψει όχι μόνο να αυξήσετε την παραγωγικότητα, αλλά και να βελτιώσετε την ποιότητα της υπηρεσίας σας, ενισχύοντας έτσι την εικόνα της επιχείρησης.
Το λογισμικό προετοιμασίας και συσκευασίας που χρησιμοποιούμε σε συνδυασμό με το SAGE ERP μας επιτρέπει να διασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας προετοιμάζεται γρήγορα και με ασφάλεια. Θα εκδώσουμε αμέσως και αυτόματα όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την αποστολή (λίστα συσκευασίας, έγγραφα για επικίνδυνες ύλες, EUR1, κ.λπ.).
Με το Extranet μας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα αποθέματα ανά πάσα στιγμή και με ασφάλεια, και μπορείτε να παρακολουθείτε εξ αποστάσεως την προετοιμασία των παραγγελιών σε αυτό.
Πέρα από τη διαδικασία ανάπτυξης και παραγωγής, μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε υπηρεσίες σε λογιστικά θέματα.
Πέρα από τη διαδικασία ανάπτυξης και παραγωγής, μπορούμε επίσης να σας προσφέρουμε υπηρεσίες σε λογιστικά θέματα: Από τον χρονικά συντονισμένο ευέλικτο προγραμματισμό ποσοτήτων, μέχρι τον ακριβή προγραμματισμό και έλεγχο προθεσμιών, καθώς και τη λεπτομερή κατανομή και διανομή σε καταστήματα. Κατόπιν αιτήματός σας, αναλαμβάνουμε για εσάς τη συνολική λογιστική διαχείριση παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της παροχής ενδιάμεσων αποθηκευτικών δυνατοτήτων.
Χώρα προέλευσης: Αυστρία
Λόγω της πολυπλοκότητάς του, το σύστημα έχει κατασκευαστεί σε μονάδες, γεγονός που προσφέρει ευελιξία, εύκολη επεκτασιμότητα και ασφάλεια μέσω της μερικής ανεξαρτησίας των μονάδων.
Καλώς ήρθατε - Με χαρά δεχόμαστε τις παραγγελίες σας και φροντίζουμε ώστε τα ειδικά σας απόβλητα να παραλαμβάνονται εγκαίρως.
Παραγγελίες
Η φιλική ομάδα μας από το εσωτερικό τμήμα είναι στη διάθεσή σας για να δεχτεί τις παραγγελίες σας και να απαντήσει σε ερωτήσεις ή προτάσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας αν θέλετε να
καθορίσετε ραντεβού για την επόμενη παραλαβή
χρειάζεστε άδεια συσκευασία ή
θέλετε να μας ενημερώσετε για συγκεκριμένες απαιτήσεις σχετικά με τις παραλαβές.
Ως «Έξυπνη Υπηρεσία» μας, το εσωτερικό τμήμα σας συμβουλεύει επίσης σε άλλες ερωτήσεις ή σας παραπέμπει στην αντίστοιχη εσωτερική ειδικότητα. Ανυπομονούμε για την κλήση σας!
Λογιστική
Φορτία ή βυτιοφόρα – με χαρά αναλαμβάνουμε τη λογιστική για εσάς και ετοιμάζουμε αμέσως τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα. Με δικά μας βυτιοφόρα και προσεκτικά επιλεγμένες συνεργαζόμενες εταιρείες στον τομέα των φορτίων, έχουμε πάντα τη σωστή λογιστική λύση στη διάθεσή μας. Γρήγορα – καθαρά – χωρίς άγχη!
Προετοιμασία και συσκευασία παραγγελιών (Χρήση οικολογικών συσκευασιών)
Δυνατότητα τοποθέτησης υποστήριξης της επιχείρησής σας στο πακέτο
Παράδοση σε 24/48 ώρες στη Γαλλία & Ευρώπη
Για τα εμπορεύματά σας, το ίδιο ισχύει!
Μια μικρή ενημέρωση για τη διαδικασία αποθήκευσής μας
Λήψη παραγγελιών για λογαριασμό σας
Επισήμανση παρακολούθησης των εμπορευμάτων σας
Καταχώρηση ταυτόχρονα των παραγγελιών κατά την παραλαβή στα πλοία μας
Αποθήκευση σε στοχευμένη περιοχή
Τακτική κατάσταση των εισερχόμενων και εξερχόμενων ροών
Αυτόματη παρακολούθηση: Αποστολή αυτόματου email κατά την παράδοση
Πρόσβαση στον Χώρο Πελάτη: Συμβουλευτική παρακολούθηση των αποστολών σας σε έναν ειδικό χώρο
Η LSR Logistics δεσμεύεται να εκπληρώσει την αποστολή της και να παρέχει αυτή την υπηρεσία με προσοχή. Μπορείτε να βασιστείτε σε εμάς για να δείξουμε τον επαγγελματισμό, την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητά μας, διασφαλίζοντας την ικανοποίησή σας σε κάθε βήμα της διαδικασίας.