Προϊόντα για οι αγορές (115)

Κρατητής σήματος - Το κύριο πλεονέκτημα του κρατητή σήματος Irus είναι ότι το πάνελ δεν απαιτεί d

Κρατητής σήματος - Το κύριο πλεονέκτημα του κρατητή σήματος Irus είναι ότι το πάνελ δεν απαιτεί d

Οι βάσεις σήμανσης Irus είναι διαθέσιμες σε 4 διαφορετικά σχέδια. Υπάρχουν διάφοροι τύποι πάνελ, π.χ. γυαλί, ξύλο, πλαστικό, PVC, μέταλλο κ.λπ. και διάφορες παχύτητες πάνελ με ορατές ή κρυφές συνδέσεις βιδών. Έχουμε τον κατάλληλο σύνδεσμο για κάθε τύπο πάνελ, μέγεθος ή πάχος. Δεν χρειάζεται να τρυπήσετε τα πάνελ όταν χρησιμοποιείτε τις βάσεις σήμανσης Irus, απλά σφίξτε το πάνελ με τους συνδέσμους και τοποθετήστε τη σήμανση χρησιμοποιώντας το βύσμα στον αντίστοιχο τοίχο. Η σήμανση τοποθετείται γρήγορα και εύκολα στη σωστή θέση. Το κύριο πλεονέκτημα της βάσης σήμανσης Irus είναι ότι το πάνελ δεν απαιτεί τρύπημα. Η αρχή είναι απλή: «όσο μεγαλύτερο είναι το πάνελ, τόσες περισσότερες βάσεις σήμανσης απαιτούνται». Διαφορετικά μεγέθη σήμανσης μπορούν να τοποθετηθούν και η θέση των βάσεων είναι ελεύθερα επιλέξιμη. Είτε στην κορυφή, είτε στο κάτω μέρος, είτε δεξιά ή αριστερά, είτε 1, 2 ή πολλές βάσεις σήμανσης, έχετε την ελευθερία να κάνετε την επιλογή σας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν πάνελ με πάχος 3-5 ή 5-8 mm.
Προβολείς Πληροφοριών - Διάφορες Οθόνες για να Αναδείξετε το Διαφημιστικό σας Μήνυμα με τον Σωστό Τρόπο.

Προβολείς Πληροφοριών - Διάφορες Οθόνες για να Αναδείξετε το Διαφημιστικό σας Μήνυμα με τον Σωστό Τρόπο.

Οι βάσεις φυλλαδίων Irus μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα σύμφωνα με τις επιθυμίες σας. Με τα επιμέρους στοιχεία, οι βάσεις φυλλαδίων είναι μεταβλητές και μπορούν να συνδυαστούν με πολλούς τρόπους. Οι διαφημιστικές επιφάνειες προσφέρονται σε διάφορα μεγέθη (DINA2, DINA3). Είτε ως βάση φυλλαδίων είτε ως στήλη παρουσίασης. Χρησιμοποιήστε τις "βάσεις φυλλαδίων Irus" ως το προσωπικό σας μέσο διαφήμισης. Με τον κινητό πλαίσιο, οι διαφημιστικές επιφάνειες μπορούν να διαμορφωθούν ελεύθερα μεταξύ 90°-270° ανεξάρτητα από τα άλλα πλαίσια και να σταθεροποιηθούν στη συγκεκριμένη γωνία.
Ειδικοί Συνδετήρες - για στερέωση αναδιπλούμενων πλαισίων, τοίχων λευκής πινακίδας, τοίχων φελλού ή άλλων

Ειδικοί Συνδετήρες - για στερέωση αναδιπλούμενων πλαισίων, τοίχων λευκής πινακίδας, τοίχων φελλού ή άλλων

Οι ειδικοί σύνδεσμοι Irus είναι ιδανικοί για την τοποθέτηση όλων των τύπων τοίχων (π.χ. τοίχοι από λευκό πίνακα, φελλό, τοίχοι ροής και αλουμινένιοι αναδιπλούμενοι σκελετοί) στο αλουμινένιο προφίλ μας (Flexi-Long). Από αυτούς μπορείτε να σχεδιάσετε οποιαδήποτε επιθυμητή διάταξη τοίχου. Μπορείτε να σχεδιάσετε ελεύθερα σε 4 διαφορετικές κατευθύνσεις ανά προφίλ, είτε σταθερές είτε κινητές. Όλα μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους. Οι αντίστοιχοι σύνδεσμοι απλά βιδώνονται στην πίσω πλευρά των τοίχων. Στη συνέχεια, οι τοίχοι μπορούν να τοποθετηθούν και να στηθούν ανάλογα. Έτσι, μπορεί να σχεδιαστεί μια ποικιλία διαφορετικών διατάξεων. Ο αριθμός των συνδέσμων εξαρτάται μόνο από το μέγεθος των διαφόρων τοίχων. Όσο μεγαλύτεροι και βαρύτεροι είναι οι τοίχοι, τόσο περισσότεροι σύνδεσμοι πρέπει να βιδωθούν στην πίσω πλευρά.
Μετατροπή - Ποτέ ξανά μην σπαταλάτε leads!

Μετατροπή - Ποτέ ξανά μην σπαταλάτε leads!

Έχετε αρκετούς ενδιαφερόμενους, αλλά αυτοί δεν μετατρέπονται συχνά ή γρήγορα σε νέους πελάτες; Φανταστείτε απλώς την ιδανική μηχανή πωλήσεων που προάγει την επιχείρησή σας καθημερινά. Μια πώληση που είναι αποτελεσματική και διαθέτει όλες τις σχετικές πληροφορίες. Που πάντα θέτει τις σωστές ερωτήσεις και μπορεί να παρέχει απαντήσεις. Μια πώληση που ξέρει πού και πότε να προσφέρει τα κατάλληλα υλικά στον δυνητικό πελάτη και γνωρίζει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να κλείσει μια συμφωνία. Αυτή είναι μια λειτουργική μηχανή πωλήσεων. Για αυτό, οι διαδικασίες πωλήσεων και μάρκετινγκ συνδέονται, οι δείκτες απόδοσης ορίζονται και με κίνητρο και την κατάλληλη επικοινωνία εργάζονται για την κοινή επιτυχία. Αν έχετε λίγους ενδιαφερόμενους, παρακαλώ επισκεφθείτε το module "Απόκτηση Νέων Πελατών".
Υλικό πωλήσεων

Υλικό πωλήσεων

Το υλικό πωλήσεων πρέπει να ενημερώνει, να εκπροσωπεί, να εντυπωσιάζει, να δημιουργεί κατανόηση και εμπιστοσύνη - και όλα αυτά με λίγο χαρτί. Η δημιουργία λειτουργικού υλικού πωλήσεων δεν είναι λοιπόν κάτι που μπορεί να γίνει παράλληλα. Με το υλικό πωλήσεών σας εξαρτάται αν ο ενδιαφερόμενος θα γίνει πελάτης, αν ο πελάτης θα αγοράσει ξανά από εσάς και αν θα ληφθείτε υπόψη. Διασφαλίστε λοιπόν μαζί μας ότι το υλικό πωλήσεών σας προσφέρει τη μέγιστη αξία!
Μελέτη αγοράς βιολογικών χρωμάτων και επιστρώσεων - Αναφορά αγοράς για βιολογικά χρώματα, ξύλινες και βιομηχανικές βαφές

Μελέτη αγοράς βιολογικών χρωμάτων και επιστρώσεων - Αναφορά αγοράς για βιολογικά χρώματα, ξύλινες και βιομηχανικές βαφές

Το Κεφάλαιο 1 της νέας μελέτης προσφέρει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση και ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών χρωμάτων και βερνικιών - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων έως το 2032: Για τις διάφορες παγκόσμιες περιοχές, παρουσιάζεται η εξέλιξη της κατανάλωσης και του τζίρου. Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 10 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση βιολογικών χρωμάτων. Παρουσιάζονται η κατανάλωση και ο τζίρος για κάθε χώρα. Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών βιολογικών χρωμάτων, οργανωμένα με σαφήνεια σύμφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τζίρο, τα κέρδη, την γκάμα προϊόντων, τις εγκαταστάσεις παραγωγής και ένα σύντομο προφίλ. Λεπτομερή προφίλ παρέχονται από 38 κατασκευαστές, όπως οι AURO Pflanzenchemie AG, DAW SE, Fusion Mineral Paint, ICA SpA, Kreidezeit Naturfarben GmbH, Lakeland Paints Ltd., Nippon Paint Holdings Co., Ltd., PPG Industries, Sherwin-Williams, Vermont και Natural Coatings, Inc. Σελίδες: 120 Προφίλ χωρών: 10 Προφίλ εταιρειών: 38 Έκδοση: 1 Δημοσίευση: Ιούνιος 2023
Μελέτη αγοράς πλαστικών σωλήνων - Ευρωπαϊκή αναφορά (7η έκδοση) - Η Ceresana εξετάζει την ευρωπαϊκή αγορά πλαστικών σωλήνων

Μελέτη αγοράς πλαστικών σωλήνων - Ευρωπαϊκή αναφορά (7η έκδοση) - Η Ceresana εξετάζει την ευρωπαϊκή αγορά πλαστικών σωλήνων

Κεφάλαιο 1 αναλύει ολόκληρη την ευρωπαϊκή αγορά πλαστικών σωλήνων – και προσφέρει προβλέψεις μέχρι το 2033. Παρέχονται δείκτες σχετικά με τον τζίρο (σε δολάρια και ευρώ) καθώς και τον όγκο κατανάλωσης και παραγωγής (σε τόνους). Ο τζίρος επιπλέον διαχωρίζεται σε τομείς εφαρμογής. Οι αριθμοί κατανάλωσης αναλύονται λεπτομερώς για τους διάφορους τομείς εφαρμογής, τα τμήματα κατασκευών και τους τύπους πλαστικών (ενώ οι ενισχυμένοι με ίνες γυαλιού πλαστικοί τύποι εξετάζονται ξεχωριστά). Ο όγκος παραγωγής διαχωρίζεται κατά τύπους πλαστικών (GFK σε αυτή την περίπτωση δεν αναφέρεται ξεχωριστά). Στο Κεφάλαιο 2 παρέχονται συγκεκριμένα δεδομένα αγοράς για πλαστικούς σωλήνες για 24 ευρωπαϊκές χώρες. Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων παραγωγών πλαστικών σωλήνων στην Ευρώπη, οργανωμένα με σαφήνεια κατά στοιχεία επικοινωνίας, τζίρο, κέρδος, γκάμα προϊόντων, παραγωγικές εγκαταστάσεις και σύντομο προφίλ. Έκδοση: 7 Σελίδες: 330 Προφίλ χωρών: 23 Προφίλ εταιρειών: 53 Δημοσίευση: Αύγουστος 2024
Μελέτη αγοράς βιολογικών διαλυτών - Ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς διαλυτών από ανανεώσιμες πρώτες ύλες

Μελέτη αγοράς βιολογικών διαλυτών - Ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς διαλυτών από ανανεώσιμες πρώτες ύλες

Το Κεφάλαιο 1 της νέας μελέτης προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών διαλυτών - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032. Οι πωλήσεις καταγράφονται για τους διάφορους τύπους προϊόντων: αιθανόλη, βουτανόλη, διόλες και τριόλες, D-λιμονένιο, μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων, αιθυλοακετάτη και άλλους διαλύτες. Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 16 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση διαλυτών. Παρουσιάζονται οι καταναλώσεις και οι πωλήσεις βιολογικών διαλυτών. Επιπλέον, η κατανάλωση για αυτές τις εφαρμογές αναλύεται: χρώματα και βερνίκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καλλυντικά, μελάνια εκτύπωσης, καθαριστικά, φαρμακευτικά προϊόντα, κόλλες και άλλες εφαρμογές. Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών βιολογικών διαλυτών. Σελίδες: 190 Προφίλ χωρών: 16 Προφίλ εταιρειών: 37 Έκδοση: 1 Δημοσίευση: Σεπτέμβριος 2023
Μελέτη Αγοράς Αντιφλεγμονωδών (8η Έκδοση) - Τρέχοντα Στοιχεία Αγοράς για Αντιφλεγμονωδείς και Ανασταλτικά Πυρκαγιάς

Μελέτη Αγοράς Αντιφλεγμονωδών (8η Έκδοση) - Τρέχοντα Στοιχεία Αγοράς για Αντιφλεγμονωδείς και Ανασταλτικά Πυρκαγιάς

Κεφάλαιο 1 προσφέρει μια ανάλυση της αγοράς των φλογοανασταλτικών υλών, συμπεριλαμβανομένων προβλέψεων μέχρι το 2033: κατανάλωση και έσοδα για κάθε περιοχή του κόσμου, καθώς και η κατανάλωση φλογοανασταλτικών ανά τύπο προϊόντος και ανά τομέα εφαρμογής. Οι τύποι φλογοανασταλτικών εξετάζονται λεπτομερώς: Aluminiumtrihydroxid (ATH), Βρωμιωμένες ενώσεις, Χλωριωμένες ενώσεις, Οργανικό φωσφόρο, Αντιμόνιο (ATO) και άλλα φλογοανασταλτικά. Στη μελέτη αυτή εξετάζονται οι τομείς εφαρμογής για φλογοανασταλτικά: δομικά υλικά, ηλεκτρολογία και ηλεκτρονικά, καλώδια, βιομηχανία οχημάτων και άλλες εφαρμογές. Στο Κεφάλαιο 2 αναλύονται λεπτομερώς οι πωλήσεις και η κατανάλωση φλογοανασταλτικών για τις 16 χώρες με τις μεγαλύτερες εθνικές αγορές. Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων 56 κατασκευαστών φλογοανασταλτικών: στοιχεία επικοινωνίας, έσοδα, κέρδη, γκάμα προϊόντων, εγκαταστάσεις παραγωγής και σύντομο προφίλ.
ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ

ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ

Οι ISO κοντέινερ είναι παρόντες σε πολλές μεγάλες εργοταξιακές τοποθεσίες και συχνά παραμένουν ανεκμετάλλευτοι ως διαφημιστικός χώρος – εμείς προσφέρουμε λύση!
Πακέτα Τεχνίτη

Πακέτα Τεχνίτη

Πάνω από 150.000 διευθύνσεις επαγγελματιών από όλους τους κλάδους: ζωγράφοι, υδραυλικοί, στέγες και πολλοί άλλοι. Φρέσκο δυναμικό νέων πελατών για την επιχείρησή σας Αξιότιμες κυρίες και κύριοι, οι σωστές και ενημερωμένες διευθύνσεις αποτελούν τον πυρήνα του επιτυχημένου διαλόγου μάρκετινγκ. Μόνο όποιος προσεγγίζει τους πελάτες του με ατομικό τρόπο, χρησιμοποιεί διαδραστικά κανάλια επικοινωνίας και γνωρίζει πώς να διαχειρίζεται έξυπνα αριθμούς και δεδομένα, μπορεί να επιβιώσει στο σημερινό μάρκετινγκ και να εξασφαλίσει και να επεκτείνει την επιχείρησή του μακροχρόνια. Για να συνεχίσετε να κερδίζετε και να προσεγγίζετε τους πελάτες του κλάδου με επιτυχία, θα ήθελα σήμερα να σας προσφέρω την περιορισμένη μας προσφορά για διευθύνσεις εταιρειών αυτού του τομέα. Επωφεληθείτε σήμερα από νέους οικονομικά ισχυρούς πελάτες, π.χ. ζωγράφους, υδραυλικούς, στέγες ή πλακάδες.
Promobox 13000 - Μ: 9500mm / Π: 2500-6500mm / Υ: 3000mm

Promobox 13000 - Μ: 9500mm / Π: 2500-6500mm / Υ: 3000mm

Όταν το μέγεθος είναι καθοριστικό Η PromoBox 13000 είναι το ναυαρχικό μοντέλο της σειράς και μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως Flagship Store ή Showroom. Εντυπωσιακές δυνατότητες από επιφάνεια και ύψος χώρου είναι διαθέσιμες με μια ποικιλία συνδυασμών και όρων χρήσης, ανάλογα με την τοποθεσία και τις προτιμήσεις του πελάτη. Ανάλογα με τον σκοπό χρήσης, ο χειριστής έχει την ελευθερία να επιλέξει αν η PromoBox θα επεκταθεί αυτόματα από τη μία ή και από τις δύο πλευρές. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια γυάλινη πρόσοψη ή να παραμείνει αόρατη στον διπλανό χώρο. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα ελεύθερης επιλογής αν η Box θα τοποθετηθεί στο όχημα με μια ευρύχωρη σκάλα ή αν θα τοποθετηθεί με ένα σκαλοπάτι στο έδαφος για να παρέχει πρόσβαση στους επισκέπτες. Ως μοναδικό χαρακτηριστικό, η Spectra προσφέρει πλήρη δυνατότητα χρήσης για επισκέπτες και εκθέματα έως 140m² εσωτερικής επιφάνειας.
Μελέτη αγοράς εκτυπωτικών χρωμάτων – Κόσμος (5η Έκδοση) - Τρέχουσα ανάλυση βιομηχανίας και δεδομένα αγοράς για εκτυπωτικά χρώματα

Μελέτη αγοράς εκτυπωτικών χρωμάτων – Κόσμος (5η Έκδοση) - Τρέχουσα ανάλυση βιομηχανίας και δεδομένα αγοράς για εκτυπωτικά χρώματα

Η πιο πρόσφατη, ήδη πέμπτη έκδοση της μελέτης Ceresana για την παγκόσμια αγορά μελανιών προβλέπει ότι μέχρι το 2033 η συνολική κατανάλωση μελανιών θα αυξάνεται κατά μέσο όρο 1,0 % ετησίως. Ωστόσο, υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ των διαφόρων χωρών, τομέων εφαρμογής και διαδικασιών εκτύπωσης. Η τρέχουσα έκθεση αγοράς καταγράφει για πρώτη φορά λεπτομερώς για τις διαδικασίες Offset, Flexo και άλλες διαδικασίες εκτύπωσης σε κατανοητούς πίνακες, πόσοι τόνοι μελανιών χρησιμοποιούνται σε κάθε τομέα εφαρμογής. Η ανάπτυξη της αγοράς μελανιών οφείλεται ιδιαίτερα στην άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις συσκευασίες του από ευέλικτα πλαστικά και κυματοειδές χαρτόνι. Η νέα επισκόπηση αγοράς της Ceresana παρέχει συγκεκριμένα στοιχεία για τους διάφορους τύπους μελανιών, όπως για την κατανάλωση μελανιών Inkjet στον τομέα εκτύπωσης ετικετών. Έκδοση: 5 Σελίδες: 490 Προφίλ χωρών: 17 Προφίλ εταιρειών: 56 Δημοσίευση: Αύγουστος 2024
TENSO ΠΛΑΙΣΙΟ

TENSO ΠΛΑΙΣΙΟ

Tenso Frame Λαμπτήρας - Προφίλ Το προφίλ του λαμπτήρα TREND! Είτε πλευρική ακτινοβολία είτε επιφανειακό φως, το Tenso Frame μπορεί να κάνει και τα δύο. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως αόρατη διαφήμιση με PVC Frontlitbanner (πανί). Βασικό προφίλ από αλουμίνιο, γυαλιστερό, προφίλ κάλυψης σε ασημί, ανόδιο. Το προφίλ κάλυψης (κατόπιν αιτήματος) διατίθεται σε κάθε χρώμα. Μόνο 140 mm βάθος εγκατάστασης. Πολύ υψηλή αντοχή σε στρέψη προσφέρει μέγιστη σταθερότητα. Δεν απαιτείται στήριξη. Η εγκατάσταση είναι πιο εύκολη από ποτέ: Ο σκελετός βιδώνεται απευθείας στην πρόσοψη και δεν χρειάζεται στηρίγματα. Έτσι μπορεί να εγκατασταθεί και από ένα μόνο άτομο και να εξοπλιστεί με ένα πανό. Για την επένδυση της εγκατάστασης με πανί, αρκεί ένα τυπικό πανό με οπές – ποτέ ξανά ειδική κατασκευή!
VARIO

VARIO

Μερικές φορές απλά δεν υπάρχει αρκετός χώρος. Αλλά πάντα υπάρχει αρκετός για τα συστήματα VARIO που εξοικονομούν χώρο!
Μελέτη αγοράς βιολογικών συγκολλητικών - Η Ceresana έχει εξετάσει την αγορά συγκολλητικών από ανανεώσιμες πρώτες ύλες

Μελέτη αγοράς βιολογικών συγκολλητικών - Η Ceresana έχει εξετάσει την αγορά συγκολλητικών από ανανεώσιμες πρώτες ύλες

Κεφάλαιο 1 προσφέρει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση και ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών κόλλων - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις παγκόσμιες περιοχές Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Νότια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, παρουσιάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και του τζίρου. Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 16 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση βιολογικών κολλών. Παρουσιάζονται η κατανάλωση και ο τζίρος για κάθε χώρα. Επιπλέον, ο τζίρος για τις διάφορες εφαρμογές των κολλών αναλύεται: Χαρτί, Συσκευασίες, Κατασκευαστική βιομηχανία, Ξυλουργική και άλλες εφαρμογές. Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών βιολογικών κολλών, οργανωμένα με σαφήνεια σύμφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τζίρο, τα κέρδη, την γκάμα προϊόντων, τις εγκαταστάσεις παραγωγής και ένα σύντομο προφίλ. Λεπτομερή προφίλ παρέχονται από 36 κατασκευαστές. Σελίδες: 170 Προφίλ χωρών: 16 Προφίλ εταιρειών: 36 Έκδοση: 1 Δημοσίευση: Ιούνιος 2023
Μελέτη αγοράς βιοπλαστικών ταινιών - Τρέχοντα δεδομένα αγοράς για ταινίες από βιοπλαστικά

Μελέτη αγοράς βιοπλαστικών ταινιών - Τρέχοντα δεδομένα αγοράς για ταινίες από βιοπλαστικά

Η Ceresana έχει εξετάσει την παγκόσμια αγορά για τις μεμβράνες από βιοπλαστικά: Κεφάλαιο 1 παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς για τις βιολογικά βασισμένες μεμβράνες από πλαστικό - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις περιοχές Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός και υπόλοιπος κόσμος, εξετάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και των εσόδων. Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 11 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση και έσοδα από μεμβράνες. Η κατανάλωση αναλύεται ανά τομέα εφαρμογής: συσκευασίες τροφίμων, συσκευασίες καταναλωτικών αγαθών, άλλες συσκευασίες, γεωργικές μεμβράνες και άλλες μεμβράνες. Η μελέτη αγοράς παρέχει δεδομένα για διάφορους τύπους βιοπλαστικών σε μεμβράνες: πολυγαλακτικό οξύ (PLA), πλαστικά με βάση το άμυλο, άλλα βιοδιασπώμενα πλαστικά, βιολογικά βασισμένα αλλά μη βιοδιασπώμενα πλαστικά. Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών μεμβρανών από βιοπλαστικά.
Ανταγωνιστική ιστοσελίδα Ομοσπονδιακής Ακαδημίας Trossingen με Typo3

Ανταγωνιστική ιστοσελίδα Ομοσπονδιακής Ακαδημίας Trossingen με Typo3

Σύγχρονη ιστοσελίδα με έμφαση στην προσφορά μαθημάτων και τη δυνατότητα αυτοδιαχείρισης. Πελάτης: Ομοσπονδιακή Ακαδημία Μουσικής Εκπαίδευσης Νέων Στόχοι: Μουσικοί δάσκαλοι και δασκάλες, υψηλού επιπέδου μουσικοί Στόχος: Σύγχρονη ιστοσελίδα με έμφαση στην προσφορά μαθημάτων και τη δυνατότητα αυτοδιαχείρισης. Μέσα: Ιστοσελίδα βασισμένη σε Typo3, responsive Γλώσσες: Γερμανικά Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: Η πλήρης διαχείριση μαθημάτων και εγγραφών γίνεται μέσω Typo3, συμπληρωμένη με μια λειτουργία λογαριασμού, μέσω της οποίας ενεργοποιούνται πρόσθετες δυνατότητες όπως η επισκόπηση των κρατημένων μαθημάτων, η διαχείριση διευθύνσεων, η κράτηση υπηρεσίας μεταφοράς ή η δημιουργία κοινοτήτων μεταφοράς.
LIGHT LIFT PRO

LIGHT LIFT PRO

Σύστημα ανύψωσης πανό Light Lift Pro
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΣΤΟΥ

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΣΤΟΥ

Απλό και όμως τόσο αποτελεσματικό – τέλειο για αφισοκόλληση σε δημόσιους χώρους!
Νέες διευθύνσεις εταιρειών, τελευταίες διαλύσεις εταιρειών και πτωχεύσεις

Νέες διευθύνσεις εταιρειών, τελευταίες διαλύσεις εταιρειών και πτωχεύσεις

Ιδανικά κατάλληλο για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, συμβούλους επιχειρήσεων και το εμπόριο γραφείου. Πιστεύετε ότι η επικαιρότητα των δεδομένων των πελατών σας είναι ακόμα σύμφωνη με την επίπλωση του γραφείου σας; Μηνιαία ΝΕΑ: 7.000 νεοσύστατες εταιρείες, 2.500 διαγραφές, 650 αιτήσεις πτώχευσης, 800 μετακομίσεις εταιρειών, καθώς και 4.500 αλλαγές διευθυντών. Αγοράστε τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες εταιρειών απευθείας από τον κάτοχο διευθύνσεων ή αφήστε τη βάση δεδομένων πελατών σας να ελεγχθεί αυστηρά εμπιστευτικά από εμάς: • να ελέγξουμε για διπλότυπα • να εμπλουτίσουμε με πρόσθετα χαρακτηριστικά • να διορθώσουμε εσφαλμένα δεδομένα • να ενοποιήσουμε συνολικά
Κέντρο κατεργασίας C 400 - Ιδανικό για αξιόπιστη κάλυψη των απαιτήσεων της αγοράς

Κέντρο κατεργασίας C 400 - Ιδανικό για αξιόπιστη κάλυψη των απαιτήσεων της αγοράς

Η C 400 είναι μια δυναμική μηχανή φρεζαρίσματος, που παρέχει μια ιδανική εισαγωγή στην επεξεργασία 5 αξόνων/5 πλευρών. Η μηχανή φρεζαρίσματος C 400 έχει αναπτυχθεί με βάση την αποδεδειγμένη κεντρική ικανότητα της Hermle στην τεχνολογία 5 αξόνων. Η δύναμη και η δυναμική της την καθιστούν το ιδανικό κέντρο κατεργασίας για να ανταποκριθεί αξιόπιστα στις απαιτήσεις της αγοράς. Η σχεδίαση της μηχανής σχεδόν χωρίς κραδασμούς σε εκδοχή από ορυκτό χυτοσίδηρο παρέχει την απαραίτητη σταθερότητα. Μεγάλη επιφάνεια εργασίας με ελάχιστη επιφάνεια εγκατάστασης Η C 400 διαθέτει μεγαλύτερη επιφάνεια εργασίας σε σχέση με την επιφάνεια εγκατάστασης και μπορεί να προσαρμοστεί εργονομικά στον αντίστοιχο χειριστή της μηχανής – κάτι που εξασφαλίζει την καλύτερη άνεση λειτουργίας. Μια σειρά από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά καθιστούν δυνατή την οικονομική παραγωγή εξαρτημάτων. Η μηχανή φρεζαρίσματος C 400 επιτρέπει έναν υψηλό όγκο ανύψωσης απορριμμάτων με υψηλή ακρίβεια και ιδανική επιφάνεια.
Βιώσιμα Διαφημιστικά Προϊόντα

Βιώσιμα Διαφημιστικά Προϊόντα

Αναβαθμίστε την επικοινωνία σας με βιώσιμα διαφημιστικά προϊόντα. Επικοινωνήστε τη στρατηγική βιωσιμότητάς σας - Ανακαλύψτε τώρα βιώσιμα διαφημιστικά είδη Παραδοσιακά και βιώσιμα διαφημιστικά είδη κάθε είδους. Χρειάζεστε προτάσεις για το έργο σας; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας. Βιώσιμα διαφημιστικά είδη: Βιώσιμα διαφημιστικά είδη Διαφημιστικά προϊόντα: π.χ. από σιτάρι
Promobox 4000 - Μ: 4000-6000mm / Π: 4400-6400mm / Υ: 2600mm

Promobox 4000 - Μ: 4000-6000mm / Π: 4400-6400mm / Υ: 2600mm

Συμπαγής και ταυτόχρονα αληθινά θαυματουργός χώρος Η PromoBox 4000 είναι απίστευτα πολυδιάστατη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε. Επιλέγοντας, ο χειριστής έχει στη διάθεσή του πολλές επιλογές για τη διάταξη, έτσι ώστε έως και 3 πλευρές της PromoBox 4000 να μπορούν να ανοίξουν ως Fold Outs. Η προκύπτουσα, ευρύχωρη επιφάνεια δράσης επιτρέπει ποικιλία προσβάσιμων δυνατοτήτων χρήσης. Μοναδικό χαρακτηριστικό της PromoBox 4000 της Spectra είναι η δυνατότητα σύνδεσης πολλών PromoBox με επιπλέον στοιχεία δαπέδου, επεκτείνοντας έτσι την επιφάνεια δράσης κατά βούληση (προαιρετικός εξοπλισμός - PromoBox 4000 connect!). Ένα αληθινό πολυεργαλείο ως allrounder, από το οποίο μπορείτε να επωφεληθείτε καθημερινά.
Εργαστήριο Πωλήσεων/Θέση στην Αγορά/Κατεύθυνση Αγοράς/Διαδικασίες Πωλήσεων

Εργαστήριο Πωλήσεων/Θέση στην Αγορά/Κατεύθυνση Αγοράς/Διαδικασίες Πωλήσεων

Από πωλήσεις, διαχείριση έργων, διαχείριση διαδικασιών: Οι αναλύσεις αναγκών και τάσεων VISIO 24 σας δείχνουν ακριβώς πού κατευθύνεται η επιχείρησή σας.  Στρατηγικοί στόχοι επιχείρησης  Κατεύθυνση και θέση στην αγορά  Δυνατότητες παραγωγής και εσόδων  Επιθυμητοί πελάτες  Νέες αγορές/κλάδοι/ανάπτυξη αγοράς/μετασχηματισμός  Μεγέθη παραγγελιών και δυνατότητες παραγγελιών  Διαδικασίες πωλήσεων προσφοράς/παραγγελίας/διατήρησης πελατών/μετά την πώληση  Συστήματα υπηρεσιών για τη διατήρηση και ανάπτυξη πελατών Γερμανία: Γερμανία