Στο εργαστήριο δοκιμών LVD, πραγματοποιούνται οι απαραίτητες δοκιμές και επιθεωρήσεις για την ασφάλεια, τις δοκιμές και τις επιθεωρήσεις των συσκευών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην οδηγία για τις χαμηλές τάσεις και τις σχετικές προτύπες, που αφορούν τους μηχανικούς και ηλεκτρικούς κινδύνους που μπορεί να προκαλέσουν στους ανθρώπους, τα ζώα και το περιβάλλον.
Ο σκοπός της Οδηγίας Χαμηλής Τάσης, που αναφέρεται ως LVD, είναι να εντοπίσει, να ελαχιστοποιήσει και, αν είναι δυνατόν, να μηδενίσει τα προβλήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια των ανθρώπων, του περιβάλλοντος και των υλικών σε ηλεκτρικές συσκευές πριν αυτές κυκλοφορήσουν στην αγορά.
Οι συσκευές που περνούν τις σχετικές δοκιμές και πληρούν τις απαραίτητες διαδικασίες λαμβάνουν την Έκθεση Δοκιμών LVD και κυκλοφορούν στην αγορά. Η συμμόρφωση του προϊόντος τόσο ως προς τη δομική του ασφάλεια όσο και ως προς την ενεργειακή του αποδοτικότητα με τις σχετικές προδιαγραφές και κανονισμούς αποδεικνύεται επίσης στο πλαίσιο αυτής της οδηγίας.
Ο στόχος είναι τόσο η ασφαλής κυκλοφορία του προϊόντος από τον κατασκευαστή όσο και η χρήση του προϊόντος από τον τελικό χρήστη χωρίς αμφιβολίες.
Ως KALİTÜRK®, σας προσφέρουμε το Πιστοποιητικό Διαχείρισης Περιβάλλοντος ISO 14000, το οποίο δεν είναι πρότυπο προϊόντος αλλά πρότυπο συστήματος και ασχολείται περισσότερο με το πώς παρά με το τι παράγεται. Βασίζεται στην παρακολούθηση και τη συνεχή βελτίωση της περιβαλλοντικής απόδοσης. Απαιτεί τη συμμόρφωση με τις συνθήκες που ορίζονται από την σχετική νομοθεσία και τους νόμους σχετικά με τους περιβαλλοντικούς παράγοντες. Αν θέλαμε να ορίσουμε το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος ISO 14001:2004 (ΣΔΠ ή στα Αγγλικά EMS) με γενικές περιγραφές, θα λέγαμε τα εξής:
1. Το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος είναι ο κύκλος συνεχούς προγραμματισμού, εφαρμογής, ανασκόπησης και ανάπτυξης που εκτελεί ο οργανισμός για να εκπληρώσει τις περιβαλλοντικές του υποχρεώσεις.
1.1. Η περιβαλλοντική απόδοση δεν λαμβάνει υπόψη τις απόψεις και τα συμφέροντα των σχετικών μερών. Για το λόγο αυτό, οι ευκαιρίες βελτίωσης επεκτείνονται προς την κατεύθυνση της συμπερίληψης των επιδράσεων της εκπαίδευσης και της κοινωνικής συμμετοχής στις δραστηριότητες και τη συμπεριφορά των οργανισμών, πέρα από τη μείωση των αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων.