Λαδι κινητήρα συνθετικό SAE 5W-30 για αυτοκίνητα και ελαφριά επαγγελματικά οχήματα με παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού και που επιτρέπουν εξοικονόμηση καυσίμου.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Λάδι ειδικά διαμορφωμένο για κινητήρες Euro 4 και 5 ντίζελ και βενζίνης της ομάδας VAG (Volkswagen/Audi/Skoda/Seat) που εφαρμόζουν το σύστημα ευέλικτου διαστήματος αλλαγής λαδιού WIV ("Wartungs Interval Verlängerung").
• Επίσης για όλους τους κινητήρες που απαιτούν τις προδιαγραφές VW 501.01, 502.00, 503.00, 503.01, 505.00, 505.01 και 506.00 καθώς και τους κινητήρες ντίζελ που απαιτούν την προδιαγραφή VW 506.01*.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Συνιστάται για αυτοκίνητα και ελαφριά επαγγελματικά οχήματα όταν απαιτείται μία από τις παρακάτω προδιαγραφές για τον καθορισμό της ποιότητας του λιπαντικού:
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ACEA C3
VW 504.00, VW 507.00
Αντικαθιστά τις προδιαγραφές VW 501.01, 502.00, 503.00, 503.01, 505.00, 505.01, 506.00 και στις περισσότερες περιπτώσεις VW 506.01*
Εγκεκριμένο MB 229.51
BMW Longlife-04
Porsche C30
Ικανοποιεί τις απαιτήσεις απόδοσης της ACEA C2
{"APPLICATION":"• Για κινητήρες αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων βενζίνης, ντίζελ ή LPG με ή χωρίς τούρμπο, εξοπλισμένοι ή όχι με καταλύτη.\n• Το Q8 Formula Plus συνιστάται ως λάδι κινητήρα όταν απαιτείται μία από τις παρακάτω προδιαγραφές για τον καθορισμό της ποιότητας του λιπαντικού.\n\nSPECIFICATIONS\n• ACEA A2/A3, B2/B3\n• API SL/CF\n• ILSAC GF-3\n• MB 229.1\n• VW 501.01/505.00\n\nAVANTAGES\n• Χαρακτηριστικά καθαρισμού και διασποράς που εξασφαλίζουν την καθαριότητα του κινητήρα.\n• Καλά χαρακτηριστικά αντοχής στη φθορά που αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.\n• Καλή προστασία από τη διάβρωση και τη σκουριά.\n• Καλή αντοχή στην πάχυνση και στην οξείδωση του λαδιού.\n• Ένας πολύ σταθερός δείκτης ιξώδους που εξασφαλίζει αποτελεσματική λίπανση.\n• Αποτελεσματική προστασία από τις \"μαύρες λάσπες\"."}
Λαδι συνθετικής Υψηλής Απόδοσης για κινητήρες αυτοκινήτων Euro 5, που επιτρέπει παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού καθώς και εξοικονόμηση καυσίμου.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Λάδι κινητήρα για αυτοκίνητα και ελαφριά επαγγελματικά οχήματα Euro 5 βενζίνης, LPG ή ντίζελ; με φυσική ή συμπιεσμένη αναρρόφηση και που απαιτούν λάδια χαμηλά σε "SAPS" *.
• Ειδικά αναπτυγμένο για τους κινητήρες GM Opel Euro 5 που απαιτούν λάδια με προδιαγραφές GM Dexos II.
• Αναδρομικά συμβατό με τις προδιαγραφές λαδιού κινητήρα GM Opel GM-LL-A-025 & GM-LL-B-025. ILSAC GF-4
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Εγκρίσεις OEM ΣΥΣΤΑΣΗ
ACEA C3 Εγκεκριμένο MB 229.51/229.52 (σε εξέλιξη) Ford M2c 917-A
ACEA C2 (κατάλληλο για χρήση) Dexos2 VW 502.00/505.01
API SN/CF BMW LL-04
ΟΦΕΛΗ
• Λιπαντικό αναπτυγμένο για τα μοντέλα Euro 5 των αυτοκινήτων GM Opel βενζίνης και ντίζελ.
• Φόρμουλα Low SAPS* που προστατεύει τους καταλύτες εξάτμισης και τα φίλτρα σωματιδίων των ντίζελ.
Ο ThermoCar είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας κινητήρα που χρησιμοποιεί το σύστημα θερμοσιφώνα. Καθώς η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού που έρχεται σε επαφή με το στοιχείο θέρμανσης αυξάνεται, η πυκνότητά του μειώνεται, προκαλώντας την κίνηση του ψυκτικού προς το ανώτερο μέρος του κινητήρα. Το ψυκτικό που φεύγει από τη μονάδα θέρμανσης του ThermoCar αντικαθίσταται από κρύο υγρό από τον κινητήρα. Η επανάληψη αυτού του κύκλου θα επιτρέψει στο ψυκτικό να κυκλοφορεί φυσικά.
Ο θερμαντήρας κινητήρα μπορεί να ενεργοποιηθεί μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή να λειτουργεί σε κατάσταση αναμονής για να διατηρεί τον κινητήρα στη απαιτούμενη θερμοκρασία ανά πάσα στιγμή.
Αυτό εξασφαλίζει μια εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει τις μηχανικές ζημιές από κρύες εκκινήσεις. Το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δυσκολία στις κρύες εκκινήσεις.
Είναι ένα καθολικό, αξιόπιστο σύστημα, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς καμία ανάγκη συντήρησης.
Οι θερμαντήρες ThermoCar είναι κατάλληλοι για όλες τις βιομηχανικές εφαρμογές, είτε σταθερές (μικρές...
Λάδι κινητήρα Υψηλής Απόδοσης Diesel (UHPD) και "Mid SAPS" * αναπτυγμένο για τη λίπανση των τελευταίων κινητήρων diesel USA EPA 2007 και EURO IV, V και VI.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Το Q8 T 760 συνιστάται ειδικά για φορτηγά εξοπλισμένα με τους ολοκαίνουργιους κινητήρες υψηλής απόδοσης που πληρούν τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις USA EPA 2007 και EURO V και VI.
• Όλοι οι κινητήρες EPA 2007 και Euro V και VI εξοπλισμένοι με φίλτρα σωματιδίων (DPF) ή συστήματα αναγέννησης καταλυτών (όπως SCR) που λειτουργούν με καύσιμο diesel χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (50 ppm ή λιγότερο) και υπό πολύ σκληρές συνθήκες εργασίας.
• Συνιστάται για κινητήρες γεωργικών μηχανημάτων και εργασιών με χαμηλές εκπομπές (τεχνολογία Tier 3 και 4).
• Το Q8 T 760 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται παρακάτω ως λάδι για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Το Q8 T 760 συνιστάται ως λάδι κινητήρα για φορτηγά και μηχανήματα εργασιών όταν η ποιότητα του λαδιού ...
Έχουμε αποκτήσει ιδιαίτερη εμπειρία στον τομέα της μηχανολογίας, που μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε στις ειδικές απαιτήσεις αυτού του τομέα: Οι λειτουργικές ανάγκες επηρεάζουν τον βέλτιστο σχεδιασμό του χυτού μέρους, προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή ποιότητα μετάλλου σε σημεία που υπόκεινται σε καταπόνηση, μέρη με επακόλουθη επεξεργασία... Μερικές φορές απαιτείται επίσης και η στενή σφράγιση.
Η συζήτηση με τον πελάτη είναι ένα σημαντικό κομμάτι για την επίτευξη του αποτελέσματος. Οι απαιτήσεις σχετικά με τις διαστάσεις είναι δαπανηρές. Μια καλή γνώση των απαιτήσεων του πελάτη μας επιτρέπει να τον βοηθήσουμε στην καθορισμό του καταλληλότερου μέρους, ώστε να επιτύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ήδη απευθείας κατά τη χύτευση και έτσι να παραγάγουμε στην καλύτερη δυνατή τιμή, λαμβάνοντας υπόψη τα απαιτούμενα κρίσιμα χαρακτηριστικά.
(Με ή χωρίς κουτί ελέγχου)
Ο TopStart H 4-12 kW είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας ψυκτικού υγρού για μεγάλους κινητήρες με ψύξη νερού. Ο θερμαντήρας μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή να λειτουργεί συνεχώς για να διατηρεί τον κινητήρα μόνιμα στη απαιτούμενη θερμοκρασία. Αυτό εξασφαλίζει εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει τις μηχανικές βλάβες από κρύες εκκινήσεις. Το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δυσκολία στις κρύες εκκινήσεις. Είναι καθολικό, αξιόπιστο, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς ανάγκη συντήρησης.
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Πλεονεκτήματα:
Ισχυρό σώμα από χυτό αλουμίνιο, 100% ανακυκλώσιμο
Θερμαντικό στοιχείο χαμηλής πυκνότητας (7,5W / cm²) από Incoloy 800 που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του και του ψυκτικού υγρού
Ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας στο σώμα θέρμανσης που επιτρέπει γρήγορη και ομοιόμορφη προθέρμανση.
Πολύ συμπαγές προϊόν κατάλληλο για πολλές διαφορετικές θέσεις
Ρυθμιζόμενος θερμοστάτης 0-
Το FlowStart είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας κινητήρα ψυκτικού υγρού για όλους τους τύπους κινητήρων με ψύξη νερού.
Είναι ένα σύστημα καθολικό, αξιόπιστο, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς ανάγκη συντήρησης.
Το FlowStart είναι κατάλληλο για όλες τις βιομηχανικές εφαρμογές είτε σταθερές (συστήματα γεννητριών) είτε κινητές (βαρέα οχήματα).
Ο θερμαντήρας κινητήρα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή μπορεί να λειτουργεί σε κατάσταση αναμονής, προκειμένου να διατηρεί τον κινητήρα μόνιμα στη απαιτούμενη θερμοκρασία. Αυτό εξασφαλίζει μια εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει τις μηχανικές ζημιές από κρύες εκκινήσεις.
Το σύστημα έχει επίσης τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δύσκολη κρύα εκκίνηση.
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Πλεονεκτήματα:
Σώμα από βαρέως αλουμίνιο, 100% ανακυκλώσιμο
Πολύ συμπαγές προϊόν με ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας για γρήγορη και ομοιόμορφη προθέρμανση
Ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας που εξοικονομεί ηλεκτρική ενέργεια και βελτιώνει τον κύκλο ζωής των εξαρτημάτων του κινητήρα
Χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
Αρχικά ένα πλαστικό κομμάτι που σπάει. Επανασχεδιασμένο και σχεδιασμένο από εμάς. Άμεσες ωφέλειες για τον πελάτη: σημαντικά μειωμένος και απλοποιημένος χρόνος συναρμολόγησης; μείωση των σπασιμάτων και, επομένως, της αντικατάστασης των κομματιών.
Λάδι κινητήρα Υψηλής Απόδοσης Diesel (UHPD) και "Mid SAPS" * αναπτυγμένο για τη λίπανση των τελευταίων κινητήρων diesel USA EPA 2007 και EURO IV, V και VI.
Λιπαντικό "Οικονομίας Καυσίμου" χάρη στον βαθμό ιξώδους SAE 10W-30.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Το Q8 T 760 συνιστάται ειδικά για φορτηγά εξοπλισμένα με τους τελευταίους κινητήρες υψηλής απόδοσης που πληρούν τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις USA EPA 2007 και EURO V και EURO VI.
• Όλοι οι κινητήρες EPA 2007 και Euro V και VI εξοπλισμένοι με φίλτρα σωματιδίων (DPF) ή συστήματα καταλυτικής επεξεργασίας (όπως SCR) που λειτουργούν με καύσιμο diesel χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (50 ppm ή λιγότερο) και υπό πολύ αυστηρές συνθήκες εργασίας.
• Συνιστάται για κινητήρες γεωργικών μηχανημάτων και εργασιών με χαμηλές εκπομπές (τεχνολογία Tier 3 και 4).
• Το Q8 T 760 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται παρακάτω ως λάδι για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού...
Αυτή η λάδι με πολύ χαμηλό "SAPS" * προορίζεται ιδιαίτερα για τη λίπανση των κινητήρων ντίζελ Euro IV, V και VI (TIER 1,2,3,4).
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για όλους τους κινητήρες ντίζελ Euro IV, V και VI (TIER 4) που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρα σωματιδίων (DPF-FAP) ή με συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων μέσω
καταλυτών (όπως SCR) και χρησιμοποιούν καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (μέγιστο 0,05% μάζας).
• Για την επέκταση των διαστημάτων αλλαγής λαδιού σύμφωνα με τις συστάσεις των κατασκευαστών.
• Για τους κινητήρες ντίζελ που απαιτούν λιπαντικά χαμηλά σε "SAPS" *.
ΣΥΣΤΑΣΗ
• Το Q8 T 904 συνιστάται ως λάδι κινητήρα σε φορτηγά και μηχανήματα έργων όταν η ποιότητα του λαδιού καθορίζεται από μία
από τις παρακάτω προδιαγραφές:
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA E6, E7 (Επίσης χρησιμοποιήσιμο σε κινητήρες ντίζελ που απαιτούν ACEA E4-99).
• API CI-4
• Mack EO-N
• MAN M 3477 / MAN 3271-1
• Εγκεκριμένο MB 228.51 / MB 226.9
• MTU τύπος 3.1
• Renault VI RLD-2 και RXD
• Volvo VDS-3
...