Le métier de l’interprétation évolue sans cesse et s’adapte au monde des nouvelles technologies. Il est donc primordial de pouvoir mobiliser une équipe jeune et dynamique, en phase avec son temps. Ainsi, que ce soit pour un salon informatique ou une conférence sur une technologie de pointe, le concours d’interprètes technophiles est vital car ils garantissent la maîtrise et la compréhension totales des thèmes abordés.
ΑΙΤΗΣΗ
• Αναπτυγμένο χάρη στον ανταγωνισμό, το Q8 Formula F1 είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες πολύ υψηλών επιδόσεων όπως οι πολυβάλβιδοι και οι τούρμπο κινητήρες βενζίνης, LPG και ντίζελ.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS και άλλα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και επομένως γρήγορη λίπανση κατά την εκκίνηση σε κρύο.
• Προστασία του κινητήρα, ακόμη και σε περίπτωση παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού, χάρη στην προσθήκη ενός καλά ισορροπημένου πακέτου απορρυπαντικών και διασκορπιστικών πρόσθετων.
• Εξαιρετική προστασία από φθορά που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Εξαιρετική προστασία από σκουριά και διάβρωση.
• Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση και στην πάχυνση του λαδιού.
• Πολύ υψηλός και πολύ σταθερός δείκτης ιξώδους που εξασφαλίζει μια βέλτιστη μεμβράνη λιπαντικού σε όλες τις συνθήκες και για παρατεταμένες περιόδους.
Μετρήσεις Κύκλου Μπαταρίας
Μια τυπική μπαταρία κινητού τηλεφώνου περνά περίπου 500 κύκλους πριν διατηρήσει τουλάχιστον το 80% της αρχικής της χωρητικότητας. Κατασκευασμένες από νέα υλικά, οι μπαταρίες μας έχουν μηδενικούς κύκλους, εξασφαλίζοντας τον μέγιστο αριθμό κύκλων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Μηδενικοί Κύκλοι, ώστε να έχετε τον μέγιστο αριθμό κύκλων που απομένουν.
Λιθίου-Ιόντων Πολυμερές
τεχνολογικά υλικά
Αυστηρός έλεγχος ποιότητας
Λιγότερο από 1% ποσοστό αποτυχίας
12 Μήνες Εγγύηση
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για όλους τους κινητήρες ντίζελ 4 χρόνων που λειτουργούν υπό μεγάλη φόρτιση και χρησιμοποιούν καύσιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (<0,05 % μάζας).
• Για κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ με υψηλή φόρτιση. Αυτοί οι κινητήρες μπορεί να είναι φυσικής αναρρόφησης ή υπερτροφοδοτούμενοι, με ή χωρίς intercooler.
• Ως καθολικό λάδι κινητήρα υψηλής ποιότητας για τον τομέα των μεταφορών, των δημόσιων έργων, των επιχειρήσεων και για μικτό στόλο.
• Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται παρακάτω ως λάδι για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Εγκρίσεις OEM ΣΥΣΤΑΣΗ
ACEA E7 MB 228.3 Global DHD-1
API CI-4/SL/CF Volvo VDS-3 Cat ECF-1/ECF-2
Renault VI RLD & RLD-2 Cummins CES 20071, -72, -76, -77,
MAN M3275-1 προτεινόμενο για 20078
Deutz DQC III-10 Υπερβαίνει τις απαιτήσεις των DAF, IVECO και
MACK EO-N Scania
MTU Type 2
κ.λπ...