Η εφαρμογή ελαστικής σιδηροδρομικής γραμμής "Railflex" για διαβάσεις επιπέδου χαρακτηρίζεται από πλήρη μόνωση της σιδηροδρομικής γραμμής, η οποία πραγματοποιείται χάρη σε μια εφαρμογή σε συνεχές ελαστικό μπότο και σε ελαστικές σφιγκτήρες σιδηροδρομικών γραμμών. Έτσι, αποφεύγεται η άμεση επαφή μεταξύ της σιδηροδρομικής γραμμής και της στήριξής της από χάλυβα.
Κύρια πλεονεκτήματα του ελαστικού υλικού:
- Πολύ υψηλή ικανότητα στήριξης φορτίων
- Πολύ υψηλή ικανότητα αποθήκευσης και απελευθέρωσης ενέργειας
- Εξαιρετική αντοχή στην κόπωση στο πλαίσιο επαναλαμβανόμενης χρήσης
- Υψηλή αντοχή σε κρούσεις, ακόμη και σε αρνητικές θερμοκρασίες
- Καλή αντοχή σε χημικούς παράγοντες και υγρασία
- Πολύ υψηλή αντοχή σε κοπές και φθορά
- Εξαιρετική διατήρηση των προδιαγραφών με την πάροδο του χρόνου (όχι μεγάλη γήρανση)
Το σύστημα Railflex λειτουργεί τόσο δυναμικά όσο και κινηματικά.
1. ΔΥΝΑΜΙΚΑ:
Οι δονήσεις που προκαλούνται από την κυλιόμενη τροχιά πάνω στη σιδηροδρομική γραμμή φιλτράρονται από τους ελαστικούς στηρίγματα και η μετάδοσή τους στα θεμέλια μειώνεται χάρη στο απορροφητικό αποτέλεσμα του μόνωσου υλικού. Τα θεμέλια απαιτούν λιγότερη πίεση, η φθορά τους επιβραδύνεται ή σταματά. Επιπλέον, καθώς η σιδηροδρομική γραμμή στηρίζεται ελαστικά, ο δυναμικός λόγος κρούσης (τροχός πάνω στη σιδηροδρομική γραμμή) μειώνεται, ο τροχός είναι λιγότερο "επιθετικός" προς τη σιδηροδρομική γραμμή, γεγονός που οδηγεί σε μείωση της φθοράς των τροχών και των σιδηροδρομικών γραμμών.
2. ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΑ:
Όταν μια σιδηροδρομική γραμμή που έχει τοποθετηθεί σύμφωνα με το σύστημα Railflex υποβάλλεται σε εγκάρσια χρήση στο επίπεδο της κορυφής της σιδηροδρομικής γραμμής, η γραμμή μετακινείται λίγο στο πλάι ενώ λυγίζει ελαφρώς. Αυτή η υπερβολική απόσταση της σιδηροδρομικής γραμμής αλλάζει τις κινηματικές συνθήκες του φυσικά καμπύλου άξονα και επιστρέφει πιο ενεργητικά στο κέντρο της γραμμής σε ευθεία γραμμή. Αυτά τα αποτελέσματα είναι επίσης πολύ ευνοϊκά για τη μείωση της φθοράς των τροχών και των σιδηροδρομικών γραμμών.
Ρύθμιση του συστήματος «RAILFLEX» για διαβάσεις δρόμου.
Περιγραφή:
- Το σύστημα που περιγράφεται παρακάτω προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα: ταχύτητα εφαρμογής χάρη σε μέγιστη προετοιμασία; γρήγορη εφαρμογή σιδηροδρομικής και οδικής κυκλοφορίας; ευκολία αντικατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής χωρίς καταστροφή του δρόμου; καμία συντήρηση.
- Οι σιδηροδρομικές γραμμές τοποθετούνται σε 2 χάλκινες τάφρους.
- Οι 2 χάλκινες τάφροι συνδέονται μεταξύ τους μέσω ρευμάτων.
- Το σύνολο "τάφροι/ρεύματα" σχηματίζει ένα άκαμπτο πλαίσιο του οποίου το μήκος είναι μεταβλητό ανάλογα με τις ανάγκες.
- Ένα πλέγμα καλωδίων είναι συγκολλημένο μεταξύ των εσωτερικών επιφανειών των 2 τάφρων καθώς και εξωτερικά για να δημιουργήσει ένα πλαίσιο για το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί για τις τελικές εργασίες της διάβασης επιπέδου (σκυρόδεμα, άμμος,...).
- Τα μεταλλικά πλαίσια προστατεύονται από σκουριά.
- Τα πλαίσια τοποθετούνται στις τάφρους σε έναν ενισχυμένο ελαστικό μπότο και στερεώνονται με ελαστικούς σφιγκτήρες σιδηροδρομικών γραμμών.
Ενδεχόμενες επιλογές:
- Σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, μπορεί να εξεταστεί μια ηλεκτρική μόνωση των 2 γραμμών.
- Το σύστημα μπορεί να σχεδιαστεί για ευθείες τμήματα καθώς και για καμπύλες. Σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να προγραμματιστεί μια προστατευτική γραμμή για τις μικρές ακτίνας καμπύλες. Η προστατευτική γραμμή είναι επίσης εντελώς απομονωμένη από το μεταλλικό πλαίσιο, επομένως από τα θεμέλια μέσω στηριγμάτων και ελαστικών πλαισίων.
- Το σύστημα μπορεί να εφαρμοστεί για διάφορους τύπους σιδηροδρομικών γραμμών.
- Η απόσταση μεταξύ της σιδηροδρομικής γραμμής και των εσωτερικών επιφανειών των τάφρων γεμίζεται ως εξής: στο κάτω μέρος της τάφρου, χύνεται μια μικρή κροκίδα σε ύψος 80 εκ. Ο υψηλότερος όγκος γεμίζεται με κατάλληλη βιομηχανική αφρώδη ύλη. Αν χρειαστεί, μπορεί να προταθεί μια συσκευή συλλογής νερού στα δύο άκρα των διαβάσεων επιπέδου. Τα δύο άκρα μπορούν να προσαρμοστούν στη διάταξη των χώρων. Στα δύο άκρα των διαβάσεων επιπέδου, έχει προγραμματιστεί μια συσκευή προστασίας κατά του συνδέσμου.
Εφαρμογή:
- Τα πλαίσια τοποθετούνται στο κάτω μέρος της μορφής των γραμμών.
- Τα πλαίσια ευθυγραμμίζονται και ευθυγραμμίζονται με τη σιδηροδρομική γραμμή.
- Το σύνολο σκυροδετείται (ταχύτατο σκυρόδεμα).