Η βαλβίδα ασφαλείας έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει το σιλό από ζημιές που προκαλούνται από υψηλή ή χαμηλή πίεση κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης και της πλήρωσης.
Αυτή είναι μια γωνιακή λείανση βαλβίδων για την λειτουργία των βαλβίδων στην κεφαλή κυλίνδρου κατά τη διάρκεια της φάσης ανακαίνισης.
Μοντέλο: ST-550
Μέγεθος Λείανσης Βαλβίδων: 4-12 (mm)
Μέγεθος Λείανσης: 175*35 (mm)
RPM Λείανσης: 2800 (κύκλοι/λεπτό)
Ταχύτητα Μοτέρ Βαλβίδας: 14 (κύκλοι/λεπτό)
Ηλεκτρικό: 380 V
Ψυκτικό Υγρό: Έλαιο Βορίου
Χωρητικότητα Δεξαμενής: 2,5 (lt)
Σώμα: Χυτοσίδηρος
Βάρος: 75 (Kg)
Διαστάσεις Μηχανής: 400*550*1400 (mm)
Το VaRoM είναι ένα σύστημα παρακολούθησης περιστροφής βαλβίδων σχεδιασμένο για κινητήρες ντίζελ, HFO και αερίου με εναλλασσόμενη κίνηση. Είναι μια πατενταρισμένη τεχνολογία που παρέχει συνεχή, αξιόπιστη και ασφαλή παρακολούθηση της περιστροφής των βαλβίδων και των θερμοκρασιακών συνθηκών των κινητήρων. Το VaRoM είναι ένα καινοτόμο και μοναδικό προϊόν που παρέχει ζωτικά δεδομένα για κινητήρες ντίζελ/HFO που δεν έχουν παρακολουθηθεί ποτέ πριν.
Το VaRoM είναι η πρώτη λύση που εγκαθίσταται στις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής των κινητήρων και παρέχει πολύ κρίσιμα δεδομένα σχετικά με την περιστροφή και τη θερμοκρασία των βαλβίδων. Έτσι, οι χειριστές μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση των βαλβίδων και να εφαρμόζουν προληπτική και προστατευτική συντήρηση κατά των αποτυχιών βαλβίδων.
Οι αποτυχίες βαλβίδων είναι πολύ συχνές σε κινητήρες εναλλασσόμενης κίνησης και μια μόνο αποτυχία βαλβίδας μπορεί να κοστίσει εκατομμύρια για την αποκατάσταση του κινητήρα.
Δύναμη μετάδοσης Rf: +8dBm
Ρυθμός ανανέωσης δειγματοληψίας: 40s
Πλήρης ρυθμός επεξεργασίας: 1 λεπτό
Λειτουργική θερμοκρασία: -40 έως +105 °C
Κατανάλωση ενέργειας: <500 µW
Βάρος: 215 γραμμάρια
Χρησιμοποιείται για την πνευματική μεταφορά προϊόντων σε διάφορα σημεία μέσω μιας μόνο γραμμής. Επιτρέπει αλλαγές κατεύθυνσης κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
Ο μαύρος άνθρακας είναι μια λεπτή μαύρη σκόνη που παράγεται από την ατελή καύση υδρογονανθράκων όπως ο άνθρακας, το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο. Έτσι, είναι ένα κοινό ενισχυτικό πληρωτικό που χρησιμοποιείται στην παραγωγή ελαστικών προϊόντων όπως ελαστικά, ιμάντες μεταφοράς και σωλήνες. Χρησιμοποιείται επίσης ως χρωστική σε μελάνια, χρώματα και πλαστικά. Εκτός από τη χρήση του σε ελαστικά και πλαστικά, χρησιμοποιείται επίσης σε διάφορες άλλες βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής μπαταριών, χρωστικών και ηλεκτροδίων. Παράλληλα, θεωρείται πιθανός περιβαλλοντικός ρύπος και η παραγωγή και η χρήση του υπόκεινται σε κανονισμούς σε πολλές χώρες.
Ποιο είναι το όφελος από τη χρήση του μαύρου άνθρακα;
a. Αυξάνει τη μαυρίλα
b. Αυξάνει τη δύναμη τόνου
c. Αυξάνει την προστασία και απορρόφηση από UV
d. Αυξάνει την ηλεκτρική αγωγιμότητα
e. Αυξάνει τη ζήτηση οχημάτων και τη ιξώδη
f. Μειώνει τη διασπορά
g. Αυξάνει την πρόσληψη υγρασίας του άνθρακα και των ενώσεων
Κωδικός HS και αριθμός CAS του μαύρου άνθρακα
Ο αριθμός CAS είναι 1333-86-4: ΚΩΔΙΚΟΣ HS 2803000010
μαύρο χρώμα: πληρωτικό
Οι βαλβίδες πεταλούδας χρησιμοποιούνται σε όλους τους τύπους εργοστασίων επεξεργασίας σκόνης και κοκκώδους υλικού όπου απαιτείται η διακοπή της ροής υλικών που τροφοδοτούνται από τη βαρύτητα ή μεταφέρονται αεροδυναμικά. Τοποθετούνται κάτω από χοάνες, κάδους, σιλό, κοχλίες ή άλλους τύπους μεταφορέων, ή για να διακόψουν τους αεροδυναμικούς αγωγούς μεταφοράς. Λόγω του ειδικού σχεδιασμού τους και των υλικών μηχανικής που χρησιμοποιούνται, αποτελούν μια ιδιαίτερα οικονομική αλλά και πολύ αποτελεσματική λύση.
Υπάρχουν 4 τύποι, 168-219-273-323. Ο μειωτής είναι ένα στοιχείο των παράλληλων γραναζωτών συστημάτων των συνόλων γραναζιών μαζί με τα κιβώτια ταχυτήτων του συστήματος γραναζιών που αλλάζουν την αναλογία περιστροφής μιας περιστροφικής κίνησης με τη βοήθεια γραναζιών.
Φόρτωση
Οι σιλό μπαλόνια, ξηρή σκόνη και κοκκώδης πρώτες ύλες στη δομή φτάνουν γρήγορα στο σιλό, εξασφαλίζοντας χωρίς σκόνη και ασφαλή πλήρωση. Οι σιλό μπαλόνια κατά τη διάρκεια της φόρτωσης πρώτων υλών αποτρέπουν τη διάδοση της σκόνης Körük στο περιβάλλον.
Ως τομέας; Εξυπηρετούμε τη Γενική Κατασκευή Μηχανημάτων, την Κατασκευή Βαλβίδων και Αντλιών, τα Χυτήρια Σιδήρου και Χάλυβα, τον Σιδηροδρομικό Τομέα, την Εξόρυξη και Θραύση, τον Τομέα Ενέργειας και τους Τομείς Ναυπηγικής.
Ως παραγωγή; Παράγουμε χυτεύσεις σε Μη Στερεά Χάλυβα, Υψηλής και Χαμηλής Σύνθεσης Χάλυβα, Υψηλής Μαγγανίου Χάλυβα, Ανοξείδωτο Χάλυβα, Γκρι Χυτοσίδηρο, Χυτοσίδηρο Σφαιρικού Γραφίτη (Sphero) και Κεφαλές Χυτεύσεων Ni-Hard.
Κωδικός προϊόντος: JL 1040/5.1301
Ως τομέας; Εξυπηρετούμε τη Γενική Κατασκευή Μηχανημάτων, την Κατασκευή Βαλβίδων και Αντλιών, τα Χαλυβουργεία, τον Σιδηροδρομικό Τομέα, την Εξόρυξη και Θραύση, τον Τομέα Ενέργειας και τους Τομείς Ναυπηγικής.
Ως παραγωγή; Παράγουμε χυτεύσεις σε Μη Στερεά Χάλυβα, Υψηλής και Χαμηλής Στερεότητας Χάλυβα, Υψηλής Μαγγανίου Χάλυβα, Ανοξείδωτο Χάλυβα, Γκρι Χυτοσίδηρο, Χυτοσίδηρο Σφαιρικού Γραφίτη (Sphero) και Κεφαλές Χυτεύσεων Ni-Hard.
Κωδικός προϊόντος: JL 1040/5.1301
Ως τομέας; Εξυπηρετούμε τη γενική μηχανική, την κατασκευή βαλβίδων και αντλιών, τα εργοστάσια σιδηρού και χάλυβα, τον σιδηροδρομικό τομέα, τη μεταλλευτική βιομηχανία και την κοπή, τον τομέα ενέργειας και την ναυπηγική.
Ως παραγωγή; Παράγουμε χυτά μέρη από μη κραματωμένο ανθρακούχο χάλυβα, υψηλής και χαμηλής κραματωμένης χάλυβα, χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε μαγγάνιο, ανοξείδωτο χάλυβα, γκρι χυτοσίδηρο, χυτοσίδηρο με σφαιρογραφίτη (Sphero) και κεφαλές Ni-Hard.
Κωδικός προϊόντος: JL 1040/5.1301
Ως τομέας; Εξυπηρετούμε τη γενική μηχανική, την κατασκευή βαλβίδων και αντλιών, τα εργοστάσια σιδήρου και χάλυβα, τον σιδηροδρομικό τομέα, τη μεταλλευτική βιομηχανία και την κοπή, τον τομέα ενέργειας και την ναυπηγική.
Ως παραγωγή; Παράγουμε χυτά μέρη από μη κραματωμένο ανθρακούχο χάλυβα, υψηλής και χαμηλής κραματωμένης χάλυβα, χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε μαγγάνιο, ανοξείδωτο χάλυβα, γκρι χυτοσίδηρο, χυτοσίδηρο με σφαιρογραφίτη (Sphero) και κεφαλές Ni-Hard.
Κωδικός προϊόντος: JL 1040/5.1301
Ως τομέας; Εξυπηρετούμε τη Γενική Κατασκευή Μηχανημάτων, την Κατασκευή Βαλβίδων και Αντλιών, τα Χυτήρια Σιδήρου και Χάλυβα, τον Σιδηροδρομικό Τομέα, την Εξόρυξη και Θραύση, τον Τομέα Ενέργειας και τους Τομείς Ναυπηγικής.
Ως παραγωγή; Παράγουμε χυτεύσεις σε Μη Σιδηρούχους Χάλυβες, Υψηλής και Χαμηλής Σύνθεσης Χάλυβες, Υψηλής Μαγγανίου Χάλυβες, Ανοξείδωτους Χάλυβες, Γκρίζους Χυτοσίδηρους, Χυτοσίδηρους Σφαιρικού Γραφίτη (Sphero) και Κεφαλές Χυτεύσεων Ni-Hard.
Κωδικός προϊόντος: GS-45
Ως τομέας; Εξυπηρετούμε τη γενική μηχανική, την κατασκευή βαλβίδων και αντλιών, τα εργοστάσια σιδήρου και χάλυβα, τον σιδηροδρομικό τομέα, τη μεταλλευτική βιομηχανία και τη θραύση, τον τομέα ενέργειας και την ναυπηγική.
Ως παραγωγή; Παράγουμε χυτά μέρη από μη κραματωμένο ανθρακούχο χάλυβα, υψηλής και χαμηλής κραματωμένης χάλυβα, χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε μαγγάνιο, ανοξείδωτο χάλυβα, γκρι χυτοσίδηρο, χυτοσίδηρο με σφαιρικό γραφίτη (Sphero) και κεφαλές Ni-Hard.
Κωδικός προϊόντος: GGG-60
Οι δείκτες επιπέδου είναι σχεδιασμένοι για ηλεκτρική σήμανση μέσω περιστροφικής κίνησης του ελάχιστου ή μέγιστου επιπέδου υλικού μέσα σε δοχεία, χοάνες ή σιλό.
Παρακολούθηση Ροής Βαλβίδων για εναλλασσόμενους κινητήρες Diesel/HFO/Αερίου (Βιο, NG). Στο συμβατικό σύστημα κινητήρα, όλοι οι αισθητήρες είναι συνδεδεμένοι σε εξωτερικά μέρη των εξαρτημάτων του κινητήρα και συνδέονται με καλώδια για τροφοδοσία και σήμανση. Δεν ήταν δυνατό να τοποθετηθούν αισθητήρες μέσα στον κινητήρα ή σε κινούμενα μέρη λόγω των συνδέσεων καλωδίων ή των εκρηκτικών κινδύνων.
Το VaRoM είναι η πρώτη λύση που εγκαθίσταται στις Βαλβίδες Εισαγωγής και Εξαγωγής των κινητήρων και παρέχει ζωτικά δεδομένα σχετικά με τη ροή και τη θερμοκρασία των βαλβίδων. Έτσι, οι χειριστές μπορούν να παρακολουθούν τις συνθήκες των βαλβίδων και να εφαρμόζουν προληπτική και προστατευτική συντήρηση κατά των Αποτυχιών Ροής Βαλβίδων.
Οι Αποτυχίες Ροής Βαλβίδων είναι πολύ συχνές αποτυχίες στους εναλλασσόμενους κινητήρες και μια μόνο αποτυχία βαλβίδας μπορεί να κοστίσει εκατομμύρια για την αποκατάσταση του κινητήρα.
Χαρακτηριστικά Προϊόντος
Εύχρηστη εφαρμογή Scada για την απεικόνιση και ανάλυση των δεδομένων των αισθητήρων. Συλλέγει αυτόματα δεδομένα BLE που αποστέλλονται από τον αισθητήρα.
Παρακολούθηση της περιστροφής των βαλβίδων για κινητήρες εναλλασσόμενου ρεύματος Diesel/HFO/Αέριο (Βιο, NG). Στα συστήματα συμβατικών κινητήρων, όλοι οι αισθητήρες είναι συνδεδεμένοι στα εξωτερικά μέρη των εξαρτημάτων του κινητήρα και συνδεδεμένοι με καλώδια για την τροφοδοσία και την σήμανση. Δεν ήταν δυνατόν να τοποθετηθούν αισθητήρες μέσα στον κινητήρα ή σε κινούμενα μέρη λόγω των συνδέσεων καλωδίων ή των κινδύνων έκρηξης.
Η VaRoM είναι η πρώτη λύση που εγκαθίσταται στις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής των κινητήρων και παρέχει ζωτικής σημασίας δεδομένα σχετικά με την περιστροφή και τη θερμοκρασία των βαλβίδων. Έτσι, οι χειριστές μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση των βαλβίδων και να εφαρμόζουν προληπτική και προστατευτική συντήρηση κατά των ρήξεων βαλβίδων.
Οι ρήξεις βαλβίδων είναι πολύ συχνές αποτυχίες στους κινητήρες εναλλασσόμενου ρεύματος και μία μόνο από αυτές μπορεί να προκαλέσει ζημιές εκατομμυρίων δολαρίων στον κινητήρα.
Χρησιμοποιείται μαζί με τον δρομολογητή και την πλευρά φρεζαρίσματος γραναζιών. Είναι κατάλληλο για ένα σύστημα εύκολης αποσυναρμολόγησης. Χρησιμοποιείται σε ρουλεμάν στο γρανάζι κίνησης και στην πλευρά του τελικού ρουλεμάν.
Η ελεύθερη ροή πρώτης ύλης ή προϊόντος χρησιμοποιείται για την εκφόρτωση ή κοπή σε επιθυμητό τερματικό.
Χρησιμοποιείται κάτω από τους κοχλίες για την εκφόρτωση του προϊόντος που μεταφέρεται με κοχλία σε κατάλληλες περιοχές. Η κίνηση μπρος-πίσω πραγματοποιείται με πνευματικό έμβολο ή χειροκίνητα. Ο κοχλίας κατασκευάζεται σε διάφορα μοντέλα ανάλογα με το μοντέλο του μεταφορέα με αλυσίδα.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν δύο διαφορετικά μοντέλα (πνευματικά και χειροκίνητα) στις εξόδους σιλό και bunker με μεταφορείς κοχλία και αλυσίδας.
Οι διακόπτες είναι το προϊόν που δείχνει τη θέση των πνευματικών ενεργοποιητών και μπορεί να είναι έξοδος από τους διακόπτες σε αυτό σύμφωνα με αυτή τη θέση.