Βαλβίδα σφαιρική φλαντζωτή PN16 από χυτοσίδηρο ENGJL-250 βαμμένη, με πλήρη διάβαση από DN 25 έως DN 200, διάσταση σύμφωνα με τον κανονισμό EN 558 βασική σειρά 14 (DN 200 βασική σειρά 27).
EN-GJL 250 O-RING FKM (VITON®)
Όρια θερμοκρασίας: -10° +120°
Κενό: 10-3 torr
Φλαντζωτή σφαιρική βαλβίδα PN16 από χυτοσίδηρο ENGJL-250, βαμμένη, με πλήρη διάβαση από DN 25 έως DN 200, απόσταση σύμφωνα με το πρότυπο EN 558 βασική σειρά 14 (DN 200 βασική σειρά 27).
EN-GJL 250 χωρίς τρύπες
Όρια θερμοκρασίας: -10° +120°
Κενό: 10-3 torr
Φλαντζωτή σφαιρική βαλβίδα ANSI 150 API STANDARD 608, super duplex, πλήρης διάμετρος, απόσταση σύμφωνα με ASME B16.10, Fire Safe, αντιστατική συσκευή.
Όρια θερμοκρασίας: -10° +180°
Κενό: 10-3 torr
Βαλβίδα σφαίρας 2 κατευθύνσεων [Valpres art. 703000] από ανοξείδωτο χάλυβα AISI 316-CF8M, σπείρωμα F/F, αντιστατική ράβδος, δεν είναι κατάλληλη για χρήση με διαλύτες, με ηλεκτρικό ενεργοποιητή σειρά 85.
Φλαντζωτή σφαιρική βαλβίδα PN16 από χυτοσίδηρο ENGJL-250, με πλήρη διάβαση από DN 25 έως DN 200, απόσταση σύμφωνα με το πρότυπο EN 558 βασική σειρά 14 (DN 200 βασική σειρά 27).
EN-GJL 250 τρύπες ISO 5211
Όρια θερμοκρασίας: -10° +120°
Κενό: 10-3 torr
Φλαντζωτή σφαιρική βαλβίδα PN16 από χυτοσίδηρο ENGJL-250, βαμμένη, με πλήρη διάβαση από DN 25 έως DN 200, απόσταση σύμφωνα με το πρότυπο EN 558 βασική σειρά 14 (DN 200 βασική σειρά 27).
EN-GJL 250 Για οξυγόνο
Όρια θερμοκρασίας: -10° +120°
Κενό: 10-3 torr
Η βαλβίδα απομονώνει τις αντλίες από το σύστημα κατά την εκκίνηση και την παύση των αντλιών για να προστατεύσει τους σωλήνες και τις ίδιες τις αντλίες. Η βαλβίδα είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονόμο ελέγχου που ενεργοποιείται κατά την εκκίνηση της αντλίας και είναι ικανή να γεμίζει σταδιακά τους σωλήνες, μειώνοντας τις κορυφές αύξησης πίεσης και επιτρέποντας την ήπια εκκίνηση της αντλίας με κλειστή έξοδο. Η βαλβίδα ελέγχει επίσης την παύση της αντλίας, κλείνοντας σταδιακά πριν στείλει σήμα κλεισίματος στην αντλία. Σε περίπτωση τυχαίας παύσης της αντλίας, η βαλβίδα λειτουργεί επίσης ως αυτόματη βαλβίδα ελέγχου, αποτρέποντας την αντίστροφη ροή μέσω του τροχού.
Αυτή η βαλβίδα ελέγχει το επίπεδο νερού σε υψηλά δεξαμενές για να αποφεύγεται η υπερχείλιση, χωρίς κανένα εξωτερικό σύστημα ελέγχου όπως έλεγχο πλωτήρα κ.λπ. Η βαλβίδα παραμένει εντελώς ανοιχτή μέχρι να μεταδοθεί η είσοδος κλεισίματος από τον πιλοτικό αισθητήρα πίεσης τριών κατευθύνσεων.