Το Διαδίκτυο έχει γίνει το πιο κυρίαρχο μέσο διαφήμισης, επομένως είναι σαφές ότι η Google, ως η πιο κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης, έχει σίγουρα τα πλεονεκτήματά της.
Το κύριο πλεονέκτημα των Google Ads είναι ότι στοχεύει την αγορά με πολύ μεγάλη ακρίβεια, και με τη βοήθεια των διαφημίσεων, μπορεί να φτάσει σε ένα κοινό που είναι ενεργό τη σωστή στιγμή αναζητώντας την υπηρεσία ή το προϊόν που προσφέρετε.
Τα ενημερωτικά δελτία χρησιμοποιούνται για συνεχή αλληλογραφία με τους πελάτες.
Η μάρκετινγκ μέσω ενημερωτικών δελτίων (email) χτίζει μια σχέση και εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών και της εταιρείας και αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας που προωθείτε.
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει κανάλια όπως η διαφήμιση Google Ads, το μάρκετινγκ στο Facebook, το μάρκετινγκ μέσω newsletter και το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης). Τα κανάλια αυτά κάνουν την ιστοσελίδα σας ψηφιακή και την βοηθούν να ευημερήσει.
Διαφημίζοντας στο Facebook, αυξάνετε την έκθεση της υπηρεσίας ή του προϊόντος σας στον διαδικτυακό τομέα, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την έκθεση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας σε μεγαλύτερο αριθμό δυνητικών πελατών.