Προϊόντα για γραφείο για (1540)

Γραφείο για 1 - 3 άτομα - Υπηρεσίες γραφείων

Γραφείο για 1 - 3 άτομα - Υπηρεσίες γραφείων

Γραφείο Χώρος Για μια προσιτή επιχειρηματική διεύθυνση στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου, εκμεταλλευτείτε τους πλήρως εξυπηρετούμενους χώρους γραφείων της Servcorp. ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα λάβει την καλύτερη τοποθέτηση και θα διατηρήσει μια αυστηρή, επαγγελματική εικόνα, κάντε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας έναν πλήρως εξυπηρετούμενο χώρο γραφείου της Servcorp. Οι προσιτές τιμές μας δίνουν στην επιχείρησή σας πρόσβαση σε βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά: • Πλήρως εξυπηρετούμενοι εταιρικοί χώροι – συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής υποστήριξης εντός της ομάδας • Μερικής ή πλήρους απασχόλησης χώρος γραφείου για χρήση σε οποιαδήποτε τοποθεσία της Servcorp παγκοσμίως • Κινητές λύσεις γραφείου με ιδιωτικές ή κοινές επιλογές • Ευέλικτες ρυθμίσεις μίσθωσης – 5-10 ημέρες το μήνα ή διαθέσιμες επιλογές πλήρους απασχόλησης • Ευελιξία μέλους μήνα-μήνα • Υποδομή πληροφορικής και επικοινωνιών κορυφαίας βιομηχανίας Το κλειδί για την επαγγελματική επιτυχία είναι οι οικονομικά αποδοτικές λύσεις πόρων. Το πλήρες επαγγελματικό μας πακέτο φροντίζει για τους πονοκεφάλους της εκκίνησής σας, παρέχοντας την υποστήριξη που χρειάζεται η επιχείρησή σας για...
Καρέκλες Opératifs

Καρέκλες Opératifs

Είμαστε ειδικοί στην ανάπτυξη καρεκλών: εκτελεστικών, λειτουργικών, επισκεπτών, μεταξύ άλλων. Από το σχεδιασμό μέχρι την επιλογή των υλικών, η διαδικασία μας τηρεί αυστηρά κριτήρια ποιότητας προκειμένου να προσφέρει τις καλύτερες λύσεις καθισμάτων. Δείτε παρακάτω μερικές επιλογές που έχουμε για εσάς.
Αρχικό 13 εκ. bi-matière

Αρχικό 13 εκ. bi-matière

Αρχικό 13 εκ. διπλής ύλης Αναφορά: FCI130081
Γεωμετρικό τρίγωνο - Γραφική ύλη

Γεωμετρικό τρίγωνο - Γραφική ύλη

16 εκ άθραυστο από πλαστικό SKU: ST-48737
Μηχανικά Γραφεία για Ιατρική Τεχνολογία

Μηχανικά Γραφεία για Ιατρική Τεχνολογία

Μηχανικά γραφεία για ιατρική τεχνολογία, η ομάδα μας αναπτύσσει τα πάντα από την ιδέα μέχρι την ανάπτυξη της έννοιας. Μελέτη σκοπιμότητας. Λειτουργικό πρωτότυπο. Ανάπτυξη σειράς μέχρι το προϊόν, όλα από μία πηγή.
Διαχείριση εξοπλισμού και επίπλων γραφείου - Εκκαθάριση χώρων

Διαχείριση εξοπλισμού και επίπλων γραφείου - Εκκαθάριση χώρων

Κατά την εκκαθάριση μιας επιχείρησης, η διαχείριση του εξοπλισμού και της επίπλωσης γραφείου μπορεί να είναι μια πρόκληση. Τα έπιπλα γραφείου μπορεί να είναι ογκώδη και βαριά, και η απομάκρυνσή τους μπορεί να είναι περίπλοκη. Στην "Απαλλαγείτε", έχουμε την εμπειρία και τον εξοπλισμό που απαιτείται για να διαχειριστούμε αποτελεσματικά την επίπλωση γραφείου. Αναλαμβάνουμε την αποσυναρμολόγηση, τη μεταφορά και την απομάκρυνση των επίπλων με ασφαλή και οικολογικό τρόπο. Επιπλέον, προσπαθούμε να δώσουμε μια δεύτερη ζωή στα έπιπλα που είναι σε καλή κατάσταση, δωρεάν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις ή ανακυκλώνοντάς τα.
Γεωτεχνικό Γραφείο Μελέτης

Γεωτεχνικό Γραφείο Μελέτης

Η Techsol Ingénierie, επιχείρηση που ειδικεύεται στην γεωτεχνική και γεωλογική μηχανική, τοποθετείται ως προτιμώμενος συνεργάτης για όλες τις αποστολές, από τον σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση έργων. Σε συνεχή προσαρμογή στις τεχνικές και κανονιστικές εξελίξεις, η Techsol Ingénierie διακρίνεται για την πλήρη εμπειρία της, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για την επίλυση προβλημάτων αλληλεπίδρασης εδαφών-κατασκευών.
Συναρμολόγηση εξοπλισμού γραφείου

Συναρμολόγηση εξοπλισμού γραφείου

Οι υπηρεσίες συναρμολόγησης εξοπλισμού γραφείου μας είναι σχεδιασμένες για να καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες των επιχειρήσεων. Συνδυάζουμε την εμπειρία στη χειροκίνητη συναρμολόγηση με την υψηλής ποιότητας συναρμολόγηση ηλεκτρονικών συσκευών για να παραδώσουμε αξιόπιστα προϊόντα.
Κτίριο Γραφείων / Μικτή Χρήση

Κτίριο Γραφείων / Μικτή Χρήση

Η Regnauer σχεδιάζει το βέλτιστα προσαρμοσμένο κτίριο γραφείων για εσάς.
Συναρμολόγηση Επίπλων για Επιχειρήσεις - Γραφειακά ή Επαγγελματικά Έπιπλα

Συναρμολόγηση Επίπλων για Επιχειρήσεις - Γραφειακά ή Επαγγελματικά Έπιπλα

Η συναρμολόγηση επίπλων για τις επιχειρήσεις και η τοποθέτηση του έτοιμου προς συναρμολόγηση επίπλου απευθείας στον χώρο εργασίας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κερδίσετε χρόνο. Συναρμολογούμε και αποσυναρμολογούμε όλα τα έπιπλα, ανεξαρτήτως μάρκας και ποσότητας, επείγοντος ή προγραμματισμένου ραντεβού, από Δευτέρα έως Κυριακή και τις αργίες... ακόμα και τη νύχτα αν χρειαστεί. Θα επιτύχετε σημαντική οικονομία, κάνοντάς μας να συναρμολογήσουμε και να εγκαταστήσουμε τα έπιπλά σας κατά τη διάρκεια της παραγωγής.
Γραφειακός χώρος προς ενοικίαση - Εμπορικό ακίνητο προς ενοικίαση

Γραφειακός χώρος προς ενοικίαση - Εμπορικό ακίνητο προς ενοικίαση

Ιδανικό για μικρές εταιρείες, νεοφυείς επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, ο χώρος συνεργασίας μας στο Πλίμουθ είναι ο τέλειος τρόπος για να αποκτήσετε χώρο εργασίας που δεν θα σας κοστίσει μια περιουσία. Στην Una Group, διαθέτουμε αρκετούς υψηλής ποιότητας, ευέλικτους και καλά εξοπλισμένους κοινόχρηστους χώρους γραφείων στο Πλίμουθ που είναι διαθέσιμοι προς ενοικίαση. Είτε θέλετε να εξασφαλίσετε έναν χώρο συνεργασίας ως μακροχρόνια είτε ως προσωρινή λύση, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να σας προσφέρουμε την τέλεια λύση για τις ανάγκες σας.
Έλεγχος Πιστοποιητικού Ενεργειακής Απόδοσης για Γραφεία - Πιστοποίηση PEB Ganshoren

Έλεγχος Πιστοποιητικού Ενεργειακής Απόδοσης για Γραφεία - Πιστοποίηση PEB Ganshoren

Η PEB-Certificateurs είναι μια ένωση πιστοποιητών ενεργειακής απόδοσης που είναι εγκεκριμένοι από την περιοχή των Βρυξελλών (IBGE) για την εκτέλεση ενεργειακής επιθεώρησης PEB και την έκδοση του ενεργειακού πιστοποιητικού PEB για κατοικίες. Εκτελούμε το πιστοποιητικό PEB σας στις 19 κοινότητες της περιοχής των Βρυξελλών. Ακραία ανταγωνιστικές τιμές για την εκτέλεση της ενεργειακής σας επιθεώρησης PEB ή του πιστοποιητικού PEB Η PEB-Certificateurs εφαρμόζει ακραία ανταγωνιστικές τιμές για την εκτέλεση της ενεργειακής σας πιστοποίησης PEB: από 70€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Συμβουλευτείτε τις τιμές μας για να εκδώσετε το ενεργειακό σας πιστοποιητικό PEB, που ονομάζεται επίσης ενεργειακή επιθεώρηση PEB. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του πιστοποιητή, η PEB-Certificateurs συλλέγει δεδομένα σχετικά με το κτίριο και τις τεχνικές του εγκαταστάσεις (η διάρκεια της επίσκεψης PEB μπορεί να φτάσει έως και 4 ώρες ανάλογα με την πολυπλοκότητα του κτιρίου).
Τεχνικό Γραφείο και Σχεδίαση

Τεχνικό Γραφείο και Σχεδίαση

Η Midolini F.lli S.p.A. διαθέτει τη δική της τεχνική δομή ως καθοριστική υποστήριξη για τις σχεδιαστικές και υλοποιητικές επιλογές. Η μελέτη και ο σχεδιασμός λύσεων για μεγάλες ανυψώσεις απαιτούν σημαντική επαγγελματικότητα και ειδική γνώση του αντικειμένου. Η Midolini F.lli S.p.A., με τη βοήθεια των καλύτερων τεχνολογιών, του εξαιρετικά καταρτισμένου προσωπικού της και των βέλτιστων πρακτικών που έχουν αναπτυχθεί με τα χρόνια, είναι σε θέση να προσφέρει μια ολοκληρωμένη υπηρεσία και να παρέχει ειδικές λύσεις εργασίας.
Τεχνικό Γραφείο Σχεδίασης

Τεχνικό Γραφείο Σχεδίασης

Η Studis είναι ένα γραφείο τεχνικών μελετών που αποτελείται από μηχανικούς και τεχνικούς σχεδιαστές, με στόχο την παροχή υπηρεσιών μελετών στον τομέα των κτιρίων. Το γραφείο μας (Γραφείο Τεχνικών Μελετών) ειδικεύεται σε αποστολές διαχείρισης έργων τόσο σε ανακαινίσεις όσο και σε κατασκευές για διάφορες κατηγορίες όπως: - Η αποκατάσταση, η λάντζα, το πλυντήριο - Θέρμανση, Αερισμός, Κλιματισμός, Υδραυλικά - Ηλεκτρισμός υψηλής και χαμηλής τάσης - Φωτοβολταϊκά - CSSI: Συντονισμός του συστήματος πυρασφάλειας - VRD και τοπογραφία Προτείνουμε συμφέρουσες λύσεις για τα δίκτυα θέρμανσης, αερισμού και κλιματισμού σας, τηρώντας τις απαιτήσεις της RT2012 για μέγιστη ενεργειακή απόδοση.
Καθαρισμός γραφείων - Καθαρισμός γραφείου

Καθαρισμός γραφείων - Καθαρισμός γραφείου

Εξαιρετιζόμαστε σε μια σειρά συγκεκριμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένου του καθαρισμού κοινοχρήστων χώρων, επίπλων, γραφείων, καθώς και του βιομηχανικού και κτιριακού καθαρισμού, δίνοντας έμφαση στην αποτελεσματικότητα, την ασφάλεια και την αισθητική. Οι ομάδες μας, υψηλά καταρτισμένες, υιοθετούν λεπτομερείς προσεγγίσεις για να ανταποκριθούν στις μοναδικές απαιτήσεις κάθε χώρου, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετικά αποτελέσματα που ενισχύουν την ευημερία και την παραγωγικότητα.
Καθαρισμός γραφείων, αποθηκών και καταστημάτων

Καθαρισμός γραφείων, αποθηκών και καταστημάτων

Ειδικοί στην απομάκρυνση διαφόρων τύπων κατοικιών, συμπεριλαμβανομένων σπιτιών, διαμερισμάτων, υπογείων και αποθηκών. Να γνωρίζετε ότι είμαστε εξοπλισμένοι για να αδειάζουμε αποτελεσματικά τους χώρους και αναλαμβάνουμε τη διαχείριση των αντικειμένων και των επίπλων που θέλετε να απομακρύνετε. Αυτό είναι η εγγύησή μας για αποτελεσματικότητα. Εκτός από την υπηρεσία απομάκρυνσης, δεσμευόμαστε να ελαχιστοποιούμε την σπατάλη δίνοντας μια δεύτερη ζωή στα αντικείμενα που είναι ακόμα χρήσιμα. Παραδίδουμε τα επαναχρησιμοποιήσιμα αντικείμενα σε τοπικούς συλλόγους ή κέντρα ανακύκλωσης. Εάν βρούμε μόνο απορρίμματα κατά την παρέμβασή μας, φροντίζουμε να τα μεταφέρουμε και να τα απορρίψουμε υπεύθυνα, στέλνοντάς τα σε εγκεκριμένες χωματερές ή κατάλληλα κέντρα επεξεργασίας. Αυτό μας επιτρέπει να είμαστε παρόντες σε όλα τα μέτωπα, τόσο στην απομάκρυνση όσο και στην ανακύκλωση.
Καθαρισμός παραθύρων για επιχειρήσεις και γραφεία - Καθαρισμός παραθύρων για ιδιώτες

Καθαρισμός παραθύρων για επιχειρήσεις και γραφεία - Καθαρισμός παραθύρων για ιδιώτες

Αναλαμβάνουμε τον καθαρισμό παραθύρων σε σπίτια, διαμερίσματα, γραφεία και ολόκληρα κτίρια, παρέχοντας σας εκπαιδευμένα στελέχη που γνωρίζουν διάφορα πρωτόκολλα και προϊόντα καθαρισμού παραθύρων.
Καρέκλα Γραφείου

Καρέκλα Γραφείου

Καρέκλα Γραφείου ROYCE Ultra Υψηλή πλάτη με προσκέφαλο Μηχανισμός συγχρονισμού με ρύθμιση βάθους καθίσματος Ρύθμιση ύψους και κλίσης Ρυθμιζόμενα υποβραχίδια σε ύψος Πολωνία: 14kg
Κοντέινερ Γραφείου

Κοντέινερ Γραφείου

Ο κοντέινερ γραφείου CS αντιπροσωπεύει ένα καθολικό αρθρωτό σύστημα με τα εξωτερικά τοιχώματα που μπορούν να αντικατασταθούν ανά πάσα στιγμή, τα οποία τοποθετούνται και βιδώνονται στο πλαίσιο του κοντέινερ.
Υπηρεσίες εισαγωγής γραφειακών επίπλων

Υπηρεσίες εισαγωγής γραφειακών επίπλων

Ζήστε την ευκολία της ολοκληρωμένης υπηρεσίας εισαγωγής γραφειακών επίπλων μας. Αναλαμβάνουμε την προμήθεια, τη λογιστική και την παράδοση, εξασφαλίζοντας ότι θα λάβετε κορυφαία γραφειακά έπιπλα που ταιριάζουν στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Υπηρεσία Κοινόχρηστου Γραφείου στην Ιζμίρ - Υπηρεσία Coworking

Υπηρεσία Κοινόχρηστου Γραφείου στην Ιζμίρ - Υπηρεσία Coworking

Τι είναι το κοινό γραφείο; Το κοινό γραφείο είναι, εν συντομία, ένας χώρος όπου όλοι όσοι χρειάζονται γραφείο μπορούν να εργάζονται σε έναν κοινόχρηστο χώρο. Στο σύγχρονο εργασιακό σύστημα, τα κανονικά γραφεία είναι τόσο δαπανηρά όσο και ανεπαρκή όσον αφορά την κοινωνικοποίηση, γι' αυτό τα κοινά γραφεία κερδίζουν έδαφος. Ποια είναι τα οφέλη του κοινού γραφείου; Σε ένα τυπικό γραφείο, είστε υποχρεωμένοι να αναλάβετε όλα τα έξοδα όπως ενοίκιο, κοινόχρηστα, ηλεκτρικό ρεύμα, νερό, φυσικό αέριο και πολλές άλλες πρόσθετες δαπάνες. Ωστόσο, το κοινό γραφείο είναι ένας χώρος όπου μπορείτε να φέρετε τον υπολογιστή σας και να τον χρησιμοποιήσετε, χωρίς να εμπλέκεστε σε κανένα από αυτά τα έξοδα, πληρώνοντας μόνο για τον χρόνο που χρησιμοποιείτε. Σε αυτό το σύστημα, μπορείτε να κάνετε ενοικιάσεις ανά ώρα, ημέρα, μήνα ή χρόνο. Πληρώνετε μόνο μία χρέωση ανάλογα με τη διάρκεια της ενοικίασης. Έτσι, καλύπτετε τις ανάγκες σας για γραφείο και ταυτόχρονα εξοικονομείτε χρήματα. Ένα άλλο πλεονέκτημα του κοινού γραφείου είναι ότι έχετε την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθείτε και να αποκτήσετε νέες επαγγελματικές ευκαιρίες, καθώς εργάζεστε στον ίδιο χώρο με άτομα από διαφορετικούς τομείς.
Διαδίκτυο back-office

Διαδίκτυο back-office

Η Médiphone τηλευπηρεσίες είναι σε θέση να διαχειριστεί το back-office της ιστοσελίδας σας μέσω μιας έμπειρης ομάδας στον τομέα των ιστοσελίδων. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η διαχείριση αυτής της διεπαφής είναι κρίσιμη για την προσαρμογή των περιεχομένων και την τροποποίηση ορισμένων λειτουργιών της ιστοσελίδας σας. Για καλύτερη διαχείριση των διεπαφών σας στο Back office, μπορείτε να αναθέσετε την εργασία σε έναν αξιόπιστο προμηθευτή όπως η Médiphone.
Το Γραφείο - Ενοικίαση Χώρου

Το Γραφείο - Ενοικίαση Χώρου

Βρίσκεται στον πρώτο όροφο του Point Centre. Μέγιστη χωρητικότητα 10 ατόμων και διάταξη σε εξάγωνο. Αudiovisual εξοπλισμός (projector,…) Σύνδεση στο διαδίκτυο. Γραφειακός εξοπλισμός (φωτοτυπικό, φαξ, τηλέφωνο,…) Προσβασιμότητα για άτομα με κινητικές δυσκολίες. Οι τιμές ενοικίασης: Κατά τη διάρκεια της ημέρας (9 ώρες): 120,00 € Μισή ημέρα (4 ώρες): 70,00 € Συμπεριλαμβάνονται στην ενοικίαση της αίθουσας: *Projector, λευκός πίνακας, flipchart (μαρκαδόροι και χαρτί), σύνδεση Wifi, μπλοκ και στυλό. *Παρουσία ενός συντονιστή κατά την άφιξή σας και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσής σας. Είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ερώτηση ή αίτημα. *Σήμανση της συνάντησης εντός του κτηρίου. Μια σταθερή τιμή ανά συμμετέχοντα είναι διαθέσιμη κατόπιν απλής αίτησης.
Εικονικό Γραφείο

Εικονικό Γραφείο

Με το εικονικό γραφείο στην Das Büro... Abels & Partner GmbH σας προσφέρουμε άμεση και χωρίς προβλήματα τοπική προσβασιμότητα – ακόμη και αν ταξιδεύετε συχνά για δουλειά.
Καθαρισμός Γραφείων - Εταιρεία Καθαρισμού για Επιχειρήσεις

Καθαρισμός Γραφείων - Εταιρεία Καθαρισμού για Επιχειρήσεις

Η Alina Clean προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εμπορικού καθαρισμού στις Βρυξέλλες για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Χιλιάδες επιχειρήσεις εντός και γύρω από την πόλη βασίζονται στους επαγγελματίες μας καθημερινά για να καθαρίσουν τα πάντα, από γραφεία και καταστήματα λιανικής μέχρι κυβερνητικά ή ιδιωτικά ιδρύματα. Παρέχουμε υπηρεσίες καθαρισμού προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών. Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική, οπότε οι ανάγκες της διαφέρουν. Μια επιχείρηση μπορεί να επιθυμεί οι καθαριστές μας να έρχονται το πρωί πριν από τις ώρες λειτουργίας, ενώ μια άλλη μπορεί να θέλει οι καθαριστές να πραγματοποιούν τον καθαρισμό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι εμπορικές μας συμβάσεις είναι πολύ ευέλικτες και μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες σας. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες καθαρισμού για τις επιχειρήσεις. Κατανοούμε τη σημασία του να έχουμε καθαρούς χώρους για τους πελάτες μας.
Εσωτερικός Έλεγχος

Εσωτερικός Έλεγχος

Το λογιστικό γραφείο numerica παρέχει στους πελάτες την υπηρεσία εσωτερικού ελέγχου, θεωρώντας την ένα πολύτιμο εργαλείο πρόληψης σφαλμάτων, που πιθανόν κάποια από αυτά να έχουν σοβαρές συνέπειες για τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας.
ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Η καμπύλη του αλουμινένιου προφίλ που χρησιμοποιείται για κινητούς τοίχους κατασκευάζεται με μια εξελιγμένη μαλακή καμπύλωση του προφίλ, η οποία δημιουργεί την καμπύλη με ευθείες άκρες και στις δύο πλευρές της εξώθησης. Η υπηρεσία εκτελείται μέσω λέιζερ που είναι εγκατεστημένα στις μηχανές κάμψης.
Γραφείο Αίθουσας σε Πλατφόρμα

Γραφείο Αίθουσας σε Πλατφόρμα

προσαρμοσμένες λύσεις (ύψος σκηνής ή μέγεθος ή φορτίο) ειδικά προσαρμοσμένες στις (χώρους) συνθήκες του πελάτη
Επιπλωμένα γραφεία και βιομηχανικοί χώροι - υπηρεσίες

Επιπλωμένα γραφεία και βιομηχανικοί χώροι - υπηρεσίες

Παροχή χώρων και παρεμφερών υπηρεσιών για εθνικές και ξένες εταιρείες - Η εταιρεία VS COMUNICATION SRL είναι ένας Παροχέας Υπηρεσιών, που ιδρύθηκε το 2007, και δραστηριοποιείται στον τομέα των Κέντρων Διαχείρισης. Επίσης, είναι παρούσα στους τομείς Υπηρεσίες Εμπορίου, Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγκαταστάσεων και Υπηρεσίες Διαχείρισης και Διοίκησης Εμπορικών Ακινήτων. Έχει έδρα στο Ιάσιο, Ρουμανία.
Εκπαίδευση γραφείου - Εκπαίδευση Outlook

Εκπαίδευση γραφείου - Εκπαίδευση Outlook

Χρησιμοποιήστε το Outlook για να διαχειριστείτε τις σχέσεις σας καθημερινά, είτε εσωτερικά με τους συναδέλφους σας ή την ιεραρχία σας, είτε εξωτερικά με τους πελάτες ή τους προμηθευτές σας. Μηνύματα: Στείλτε και λάβετε μηνύματα με συνημμένα έγγραφα και οργανώστε τα για να τα βρίσκετε πιο εύκολα. Δημιουργήστε αυτόματες ταξινομήσεις με τους κανόνες μηνυμάτων και οπτικές ειδοποιήσεις. Ημερολόγιο: Διαχειριστείτε τα ραντεβού και τις συναντήσεις σας και έχετε τα μπροστά σας άμεσα. Μπορείτε ακόμη να μοιραστείτε το πρόγραμμα σας και να αφήσετε τη γραμματέα σας να διαχειριστεί τις προσκλήσεις εκ μέρους σας. Επαφές: Μην χάνετε πια τις επαφές σας... Διαχειριστείτε όλες τις επαφές σας και ταξινομήστε τις για να τις βρίσκετε πιο γρήγορα και να χρησιμοποιείτε αυτή τη λίστα για τις αποστολές σας. Καθήκοντα: Να ξέρετε πού βρίσκεστε διαχειριζόμενοι την πρόοδο των καθηκόντων σας και των υπαλλήλων σας.