Προϊόντα για για τον έλεγχο (9)

SMD-4.2DIN ver.2 - Οδηγός βηματικού κινητήρα

SMD-4.2DIN ver.2 - Οδηγός βηματικού κινητήρα

Ο οδηγός SMD‑4.2DIN ver.2 έχει σχεδιαστεί για να ελέγχει υβριδικούς βηματικούς κινητήρες δύο και τεσσάρων φάσεων με ρεύμα φάσης έως 4.2A. Η μονάδα παρέχει δυνατότητα τοποθέτησης σε ράγα DIN, κάτι που είναι βολικό για την τοποθέτησή της σε περιβάλλον παραγωγής. Χάρη στον προηγμένο σχεδιασμό της, η SMD‑4.2DIN ver.2 προσφέρει δυναμική που επιταχύνει τον βηματικό κινητήρα σε πάνω από 1000 rpm σε κλάσμα του δευτερολέπτου και φτάνει εύκολα σε ταχύτητες λειτουργίας άνω των 4000 rpm, διατηρώντας αρκετή ροπή για να εκτελεί χρήσιμη εργασία. Για τη λειτουργία του βηματικού κινητήρα με φορτίο υψηλής αδράνειας, παρέχεται υποδοχή για τη σύνδεση εξωτερικού αντιστάτη φρεναρίσματος. Ο οδηγός SMD‑4.2DIN ver.2 παρέχει τόσο έλεγχο θέσης παλμού όσο και αναλογικό έλεγχο ταχύτητας ή γωνίας. Λειτουργία μικροβηματισμού - 1, 1/2, 1/4, 1/8, 1/16, 1/32, 1/64, 1/128 Μέθοδοι ελέγχου: - Έλεγχος θέσης παλμού (STEP/DIR) - Αναλογικός έλεγχος ταχύτητας (0 ‑ 5 VDC ή ποτενσιόμετρο) - Αναλογικός έλεγχος γωνίας περιστροφής - λειτουργία παρακολούθησης (0 ‑ 5 VDC ή ποτενσιόμετρο) - Περιστροφή σταθερής ταχύτητας
BMSD-40Modbus - Ελεγκτής Modbus για μοτέρ DC με βούρτσες

BMSD-40Modbus - Ελεγκτής Modbus για μοτέρ DC με βούρτσες

Οι ελεγκτές BMSD‑40Modbus έχουν σχεδιαστεί για να ελέγχουν έναν κινητήρα DC με βούρτσες με ονομασικό ρεύμα έως 40 Amp, μέγιστο όριο ρεύματος 100A. Οι ελεγκτές ρυθμίζουν την ταχύτητα του κινητήρα, καθορίζουν την κατεύθυνση περιστροφής, παρέχουν σταθεροποίηση ταχύτητας όταν χρησιμοποιούνται αισθητήρες Hall και ελέγχουν την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Χάρη στη λειτουργία περιορισμού ρεύματος, οι ελεγκτές προστατεύουν τον κινητήρα από υπερφορτώσεις. Οι ελεγκτές ελέγχονται μέσω της διεπαφής RS ‑ 485 χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο Modbus RTU ή ASCII ή μέσω εξωτερικών σημάτων που παρέχονται στις εισόδους του ελεγκτή. Οι κύριες παράμετροι του ελεγκτή BMSD‑40Modbus - Υλική προστασία από βραχυκύκλωμα (χρόνος λειτουργίας 15 μs): 100 Amp - Περιορισμός ρεύματος φάσης (χρόνος απόκρισης 5 s): 2...60 Amp - Διεπαφή επικοινωνίας: RS-485, Modbus – ASCII ή RTU
SMSD‑4.2RS - Προγραμματιζόμενος ελεγκτής βηματικού κινητήρα

SMSD‑4.2RS - Προγραμματιζόμενος ελεγκτής βηματικού κινητήρα

Ο προγραμματιζόμενος ελεγκτής βηματικού κινητήρα SMSD‑4.2RS είναι μια τροποποιημένη και ενημερωμένη έκδοση των προηγούμενων παλαιών μοντέλων SMSD‑4.2RS-232 και SMSD‑4.2RS‑485. Ο SMSD‑4.2RS παρέχει και τις δύο διεπαφές επικοινωνίας RS‑232 και RS‑485. Το πλαίσιο ενημέρωσης έχει σχεδιαστεί για να τοποθετείται σε τυπική ράγα DIN. Ο προγραμματιζόμενος ελεγκτής SMSD‑4.2RS προορίζεται για τον έλεγχο βηματικών κινητήρων με ρεύμα φάσης έως 4.2 A. Ο ελεγκτής επιτρέπει τον έλεγχο (ρύθμιση) της κατεύθυνσης, της ταχύτητας και της επιτάχυνσης του κινητήρα, μπορεί να προγραμματιστεί και να λειτουργεί ως αυτόνομη μονάδα ή μπορεί να ελέγχεται από μια εξωτερική συσκευή (PC, PLC). Λειτουργία μικροβηματισμού: 1, 1/2, 1/4, 1/16
BLD-20DIN - Ελεγκτής κινητήρα DC χωρίς βούρτσες

BLD-20DIN - Ελεγκτής κινητήρα DC χωρίς βούρτσες

Ο οδηγός BLDC BLD‑20DIN είναι μια συσκευή σχεδιασμένη για τον έλεγχο τριφασικών DC κινητήρων με αισθητήρες Hall. Ο BLD‑20DIN ελέγχει την ταχύτητα του κινητήρα, την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, καθώς και την κατεύθυνση. Ο σχεδιασμός του οδηγού περιλαμβάνει εσωτερικό αντιστάτη φρεναρίσματος για την ανακτώμενη κατανάλωση ενέργειας κατά την επιβράδυνση των αδρανών φορτίων. Ο BLD‑20DIN είναι σχεδιασμένος για τοποθέτηση σε ράγα DIN. Ο BLD‑20DIN διαθέτει εισόδους για εξωτερικά σήματα (καθαρή επαφή): - σήμα START/STOP για την εκκίνηση και την παύση της κίνησης του κινητήρα - σήμα DIR για τον έλεγχο της κατεύθυνσης περιστροφής - σήμα συναγερμού για διακοπή Έλεγχος ταχύτητας: - για την προσαρμογή της ταχύτητας κίνησης υπάρχει ένας εσωτερικός ποτενσιόμετρο και είσοδοι για σύνδεση εξωτερικού ποτενσιόμετρου. Το αναλογικό σήμα τάσης 0..5VDC μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη ρύθμιση της ταχύτητας.
BMD-40DIN - Ρυθμιστής ταχύτητας DC κινητήρα με βούρτσες

BMD-40DIN - Ρυθμιστής ταχύτητας DC κινητήρα με βούρτσες

Οι BMD‑40DIN είναι οδηγοί ταχύτητας για κινητήρες DC με βούρτσες. Η ταχύτητα, η επιτάχυνση και ο χρόνος επιβράδυνσης ρυθμίζονται από τους εσωτερικούς ποτενσιόμετρους στο πλαίσιο του οδηγού. Η ταχύτητα μπορεί επίσης να ρυθμιστεί μέσω εξωτερικού ποτενσιόμετρου ή μέσω αναλογικού αναλογικού σήματος 0 ‑ 5 VDC. Η κατεύθυνση μπορεί να αλλάξει με εξωτερικό σήμα (καθαρή επαφή) "DIR". Για λόγους ασφαλείας, οι οδηγοί παρέχουν ρύθμιση της μέγιστης συνεχούς ρεύματος του κινητήρα, αυτή η λειτουργία προστατεύει τους κινητήρες από υπερβολικό ρεύμα. Υπάρχει μια είσοδος έκτακτης ανάγκης HARD STOP στους οδηγούς. Είναι προορισμένη για την προστασία της μηχανικής - ο κινητήρας σταματά αμέσως σε περίπτωση που σπάσει το κύκλωμα προστασίας. Η ρύθμιση του ορίου λειτουργίας της προστασίας πραγματοποιείται μέσω ενός ποτενσιόμετρου "Current adjust". Με αυτό ρυθμίζεται το μέγιστο επιτρεπόμενο ρεύμα για κάθε συγκεκριμένο κινητήρα που ελέγχεται από τη μονάδα. Η τιμή του περιοριστικού ρεύματος μπορεί να ρυθμιστεί με ακρίβεια. Η υπέρβαση αυτού του ρεύματος για όχι περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα θα οδηγήσει σε μετάβαση σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
BLSD-20Modbus - Ελεγκτής κινητήρα BLDC

BLSD-20Modbus - Ελεγκτής κινητήρα BLDC

Ο BLSD‑20Modbus είναι ένας ελεγκτής κινητήρα DC χωρίς βούρτσες για τριφασικούς κινητήρες με αισθητήρες Hall. Αυτός ο έξυπνος ελεγκτής μπορεί να προγραμματιστεί εκ των προτέρων σύμφωνα με τις απαιτήσεις του συστήματος και να λειτουργήσει ως αυτόνομος κινητήρας, μπορεί να λειτουργήσει ως δούλος σε δίκτυο RS-485 ή να λειτουργήσει ως απλός ελεγκτής κινητήρα DC χωρίς βούρτσες για έλεγχο ταχύτητας. Ο BLSD-20Modbus παρέχει έλεγχο θέσης με βάση τις πληροφορίες των αισθητήρων Hall, ρύθμιση ταχύτητας και λειτουργία περιορισμού ρεύματος. Χάρη στη λειτουργία περιορισμού ρεύματος, ο BLSD-20Modbus προστατεύει τον κινητήρα από υπερφορτώσεις. Το μέγιστο ονομαστικό ρεύμα μπορεί να περιοριστεί σύμφωνα με το μοντέλο του κινητήρα χωρίς βούρτσες (έως 20A). Αυτός ο ελεγκτής χρησιμοποιείται για κινητήρες DC χωρίς βούρτσες 24V, 36V, 48V με ονομαστική ισχύ έως 1000W. Ο BLSD-20Modbus μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αυτόνομη μονάδα ή μπορεί να ελεγχθεί από μια συσκευή μάστερ σε δίκτυο RS-485. Ο ελεγκτής είναι προγραμματιζόμενος, το λογισμικό προγραμματισμού είναι εύκολο στη χρήση και δωρεάν.
SMSD-4.2LAN - Προγραμματιζόμενος ελεγκτής βηματικού κινητήρα

SMSD-4.2LAN - Προγραμματιζόμενος ελεγκτής βηματικού κινητήρα

Το SMSD‑4.2LAN είναι ένας ελεγκτής βηματικού κινητήρα νέας γενιάς με προηγμένο πρωτόκολλο επικοινωνίας. Έχει σχεδιαστεί από τους μηχανικούς μας για βηματικούς κινητήρες μεσαίου μεγέθους, με ρεύμα εξόδου κάτω από 4.2A ανά φάση του κινητήρα. Το πιο χρήσιμο πλεονέκτημα του ελεγκτή είναι η απομακρυσμένη διαχείριση και η σύνδεση Ethernet για τον έλεγχο ενός βηματικού κινητήρα μέσω τοπικού δικτύου. Παρέχεται επίσης σύνδεση USB. Αυτόνομος έλεγχος του κινητήρα σύμφωνα με μία από τις 4 ανεξάρτητες εκτελούμενες ακολουθίες προγράμματος, που είναι αποθηκευμένες στη μνήμη του ελεγκτή. Έλεγχος του βηματικού κινητήρα σε πραγματικό χρόνο μέσω εντολών μέσω USB ή μέσω τοπικού δικτύου Ethernet. Ο ελεγκτής παρέχει 5 διαφορετικούς τρόπους ελέγχου: έλεγχος σε πραγματικό χρόνο μέσω εντολών, έλεγχος κίνησης σύμφωνα με μία από τις 4 εκτελούμενες προγράμματα, που είναι αποθηκευμένα στη μνήμη του ελεγκτή; αναλογικός έλεγχος ταχύτητας; αναλογικός έλεγχος θέσης; έλεγχος θέσης με παλμούς STEP/DIR. Οι ψηφιακές εισόδους/εξόδους του ελεγκτή διευκολύνουν τη χρήση του ελεγκτή μαζί με άλλες ηλεκτρονικές συσκευές ενός συστήματος.
BMD-20DIN - Ρυθμιστής ταχύτητας DC κινητήρα με βούρτσες

BMD-20DIN - Ρυθμιστής ταχύτητας DC κινητήρα με βούρτσες

Οι BMD‑20DIN είναι οδηγοί ταχύτητας για κινητήρες DC με βούρτσες. Η ταχύτητα, η επιτάχυνση και ο χρόνος επιβράδυνσης ρυθμίζονται από τους εσωτερικούς ποτενσιόμετρους στο πλαίσιο του οδηγού. Η ταχύτητα μπορεί επίσης να ρυθμιστεί μέσω εξωτερικού ποτενσιόμετρου ή μέσω αναλογικού αναλογικού σήματος 0 ‑ 5 VDC. Η κατεύθυνση μπορεί να αλλάξει με εξωτερικό σήμα (καθαρή επαφή) "DIR". Για λόγους ασφαλείας, οι οδηγοί παρέχουν ρύθμιση της μέγιστης συνεχούς ρεύματος του κινητήρα, αυτή η λειτουργία προστατεύει τους κινητήρες από υπερβολικό ρεύμα. Υπάρχει μια είσοδος έκτακτης ανάγκης HARD STOP στους οδηγούς. Είναι προορισμένη για την προστασία της μηχανικής - ο κινητήρας σταματά αμέσως σε περίπτωση που σπάσει το κύκλωμα προστασίας. Η ρύθμιση του ορίου λειτουργίας της προστασίας πραγματοποιείται μέσω ενός ποτενσιόμετρου "Current adjust". Με τη βοήθειά του, ρυθμίζεται το μέγιστο επιτρεπτό ρεύμα για κάθε συγκεκριμένο κινητήρα που ελέγχεται από τη μονάδα. Η τιμή του περιοριστικού ρεύματος μπορεί να ρυθμιστεί με ακρίβεια. Η υπέρβαση αυτού του ρεύματος για όχι περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα θα οδηγήσει σε μετάβαση σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
BMSD-20Modbus - Ελεγκτής Modbus για μοτέρ συνεχούς ρεύματος με βούρτσες

BMSD-20Modbus - Ελεγκτής Modbus για μοτέρ συνεχούς ρεύματος με βούρτσες

Οι ελεγκτές BMSD‑20Modbus έχουν σχεδιαστεί για να ελέγχουν έναν κινητήρα συλλέκτη DC με ονομασικό ρεύμα έως 20 Amp. Οι ελεγκτές ρυθμίζουν την ταχύτητα του κινητήρα, καθορίζουν την κατεύθυνση περιστροφής, παρέχουν σταθεροποίηση ταχύτητας όταν χρησιμοποιούνται αισθητήρες Hall και ελέγχουν την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Χάρη στη λειτουργία περιορισμού ρεύματος, οι ελεγκτές προστατεύουν τον κινητήρα από υπερφορτώσεις. Οι ελεγκτές ελέγχονται μέσω της διεπαφής RS ‑ 485 χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο Modbus RTU ή ASCII ή μέσω εξωτερικών σημάτων που παρέχονται στις εισόδους του ελεγκτή. Οι κύριες παράμετροι του ελεγκτή BMSD‑20Modbus Υλική προστασία από βραχυκύκλωμα (χρόνος λειτουργίας 15 μs): 30 Amp Περιορισμός ρεύματος φάσης (χρόνος απόκρισης 5 s): 1...20 Amp Διεπαφή επικοινωνίας: RS-485, Modbus – ASCII ή RTU