Αύξηση των πωλήσεων.
Ενίσχυση της ικανοποίησης των καταναλωτών με την εμπειρία της μάρκας και δημιουργία συναισθηματικών δεσμών με τον πελάτη στο B2B.
Αναγνώριση των βασικών συμπεριφορών και στάσεων των πελατών ή καταναλωτών.
Ανάπτυξη στρατηγικής και σχεδίου μάρκας, ως θεμελιώδης παράγοντας της θέσης στην αγορά.
Ορισμός της θέσης και της εταιρικής ταυτότητας.
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Ένας χώρος όπου οι παραγωγοί, οι μετασχηματιστές, οι εξαγωγείς, οι μεσάζοντες και οι διανομείς θαλασσινών προϊόντων καταφέρνουν να κλείσουν περισσότερες συμφωνίες και να επεκτείνουν την επιχείρησή τους.
Οι μελέτες αγοράς είναι απαραίτητες για να ληφθούν οι σωστές αποφάσεις πριν από σημαντικές επενδύσεις.
Η απόκτηση σχετικών πληροφοριών απαιτεί ειδικούς που γνωρίζουν πώς να επιλέγουν και να ερμηνεύουν στατιστικά και δεδομένα αγοράς.
Αυτή τη στιγμή, υπάρχει πολλή πληροφορία στο διαδίκτυο, ωστόσο είναι πιο δύσκολο να αποκτήσεις αληθείς, ενημερωμένες και συγκεκριμένες πληροφορίες που αφορούν την επιχείρησή σου. Η έρευνα αγοράς είναι η πιο έξυπνη επένδυση για να γνωρίσεις την πραγματικότητα της αγοράς και να ανακαλύψεις ευκαιρίες για επιχειρήσεις.
Η έκταση των μελετών μπορεί να είναι πολύ ποικιλόμορφη και να απαντά σε συγκεκριμένες καταστάσεις.
Να λανσάρεις ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία.
Να εντοπίσεις τον ανταγωνισμό στην αγορά και το μερίδιο διείσδυσης του.
Να εισέλθεις σε νέες αγορές.
Να αξιολογήσεις το ενδιαφέρον για ένα προϊόν.
Να εντοπίσεις νέες αγορές-στόχους.
Να ενημερώσεις τους ενδιαφερόμενους φορείς.