eBDX Cloud σας προσφέρει μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών: επικοινωνία, μετάφραση, επικύρωση, αρχειοθέτηση και έλεγχο. Αυτές οι διαδικτυακές υπηρεσίες, οργανωμένες σε Workflow (αλυσίδα επεξεργασιών), επιτρέπουν να ανταποκριθούν ακριβώς στις απαιτήσεις σας για ηλεκτρονικές ανταλλαγές (EDI) προκειμένου να καταλήξετε στη ζητούμενη λύση.
eBDX Cloud ενσωματώνει όλα τα διεθνή πρότυπα και κανονισμούς καθώς και όλα τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που ορίζονται στη «χάρτα διαλειτουργικότητας». Οι υπηρεσίες μας βασίζονται στις υπηρεσίες της Amazon Web Service ® (AWS), ηγέτη στο Cloud, και σας διασφαλίζουν έτσι υψηλό επίπεδο ασφάλειας.
Κανονισμός σημασιολογίας: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, κ.λπ.
Μορφή: κείμενο, excel, XML
ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, κ.λπ.
Η Δωρεάν Έκθεση Κινδύνων είναι ένα βασικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αξιολογήσουν τη χρηματοοικονομική σταθερότητα των εμπορικών τους εταίρων. Αυτή η έκθεση παρέχει μια λεπτομερή ανάλυση των κινδύνων που σχετίζονται με μια επιχείρηση, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τις εμπορικές τους σχέσεις. Με την απόκτηση αυτής της έκθεσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν πιθανά χρηματοοικονομικά προβλήματα και να αποφύγουν καταστάσεις αθέτησης πληρωμών που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ροή μετρητών τους.
Επιπλέον, η Δωρεάν Έκθεση Κινδύνων είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αρχίσουν οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες "Riesgo Empresa" χωρίς κανένα αρχικό κόστος. Αυτή η προσφορά επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βιώσουν την ποιότητα και το βάθος των εκθέσεων που παρέχονται, κάτι που μπορεί να είναι κρίσιμο για την establishment μιας σχέσης εμπιστοσύνης με νέους πελάτες ή προμηθευτές. Με αυτή την έκθεση, οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι λαμβάνουν αποφάσεις βασισμένες σε ακριβή και ενημερωμένα δεδομένα, κάτι που είναι θεμελιώδες για την επιτυχία μακροπρόθεσμα.
Στη Syalis, προσφέρουμε μια κοντινή και εξειδικευμένη υπηρεσία ως φορολογικός σύμβουλος για αυτοαπασχολούμενους στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, βοηθώντας να απλοποιηθεί η φορολογική τους διαδικασία. Επιπλέον, ως διαχείριση ακινήτων στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, διαχειριζόμαστε κοινότητες γειτόνων με επαγγελματισμό και διαφάνεια. Επίσης, δρούμε ως διαχειριστής ακινήτου στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, αναλαμβάνοντας όλες τις λεπτομέρειες συντήρησης και διοίκησης, προσφέροντας ηρεμία και αποτελεσματικότητα στους πελάτες μας.
Αναπτύξτε, ευημερήστε και ανταγωνιστείτε σε μια παγκόσμια αγορά με την Kinetic—ένα ERP προσαρμοσμένο στη βιομηχανία, που σας βοηθά να εργάζεστε πιο έξυπνα και να παραμένετε συνδεδεμένοι.
Στην Merlos είμαστε τεχνολογικοί σύμβουλοι και συνεργάτες των κυριότερων εταιρειών λογισμικού διαχείρισης. Αναλύουμε τα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας για να σας προσφέρουμε το ERP που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εταιρείας σας.
Τα προγράμματά μας θα σας επιτρέψουν να διαχειρίζεστε με αυστηρότητα και αποτελεσματικότητα όλες τις περιοχές: αγορές, πωλήσεις, τιμολόγηση, παραγγελίες, αποθήκες… Βελτιστοποιήστε όλες τις εμπορικές διαδικασίες και ελέγξτε τη ροή εργασίας με πολύ εύκολο και αποδοτικό τρόπο. Όλα με ένα μόνο λογισμικό.
Αναλαμβάνουμε να το ενσωματώσουμε με το υπόλοιπο λογισμικό διαχείρισης επιχείρησης (CRM, Business Intelligence, Προπώληση / Αυτοπώληση,…).
SIVAS.ERP είναι το αριστούργημά μας. Τεχνολογικά πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας, το ERP μας σας προσφέρει αποδοτική και εργονομική εργασία σε βέλτιστες διαδικασίες, οι οποίες είναι τέλεια προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μεσαίων επιχειρήσεων.
SIVAS.ERP είναι ήδη σε χρήση με πάνω από 120 εγκαταστάσεις σε μια ποικιλία καινοτόμων εταιρειών στη Γερμανία και την Ευρώπη. Βασίζεται σε πρακτικές εμπειρίες στον τεχνικό τομέα και σε περισσότερα από 200 χρόνια ανάπτυξης.
SIVAS.ERP διαχειρίζεται το έργο σας ολιστικά - από την πρώτη αίτηση μέχρι την τελική κοστολόγηση. Οι χρόνοι διεκπεραίωσης μειώνονται σημαντικά. Ο κύριος διαδικασία υποστηρίζεται από τον πλήρως ενσωματωμένο διαμορφωτή προϊόντων καθώς και από εκτενή εργαλεία προγραμματισμού για τον χρονικό έλεγχο και τη διαχείριση των καταλόγων υλικών.
Γρηγορότερα παραγωγικοί: Οι δοκιμασμένες διαδικασίες μεταφοράς δεδομένων και ρυθμίσεων μας επιτρέπουν μια γρήγορη εισαγωγή του συστήματος.
Παρέχει λεπτομερή ανάλυση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που προκύπτουν από την παραγωγή των προϊόντων σας. Αυτό σας βοηθά να κατανοήσετε τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της διαδικασίας παραγωγής σας και να προσδιορίσετε περιοχές όπου απαιτούνται αλλαγές για τη μείωση των εκπομπών.
Η Business eXpert επεκτείνεται διεθνώς με την έναρξη των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης στη Ρουμανία.
Μετά τη φάση ανοχής στο περιβάλλον δοκιμών, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης στη Ρουμανία. Αυτό το σημαντικό βήμα σηματοδοτεί την επέκταση της επιχείρησης σε μια νέα αγορά και τη δέσμευσή της να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις στην τήρηση των ρουμανικών κανονισμών σχετικά με την υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Από την 1η Ιουλίου 2024, όλες οι ρουμανικές επιχειρήσεις θα υποχρεούνται να εκδίδουν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια. Η λύση eFactura της eBusiness eXpert, eBIn Cloud, ενσωματώνεται ομαλά στα υπάρχοντα λογιστικά και ERP συστήματα, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να μεταβούν εύκολα σε μια συμμορφούμενη ηλεκτρονική τιμολόγηση.
SaaS:Amazon Web Services
ANAF:e-Factura
API:ANAF