Βασισμένη σε μια τεχνογνωσία που αποκτήθηκε μέσω περισσότερων από 18 ετών επιτυχημένης εμπειρίας στο eBusiness, η φιλοδοξία μας είναι να προσφέρουμε αποδοτικές, καινοτόμες και ποιοτικές λύσεις σε επιχειρήσεις και ιδρύματα, ώστε να αναπτύξουν γρήγορα την επιχείρησή τους (πωλήσεις, πελάτες, αναγνωρισιμότητα) μέσω των νέων μέσων.
Η υποστήριξη και η επιτυχία μαζί απαιτούν μια βαθιά γνώση της δραστηριότητάς σας, των αξιών σας, των φιλοδοξιών σας, των αναγκών σας και των πόρων σας. Θα είμαστε στη διάθεσή σας και οι ειδικοί μας θα έχουν μόνο έναν στόχο: να σας προσφέρουν τις καλύτερες λύσεις και να σας υποστηρίξουν στην ανάπτυξη των ψηφιακών σας έργων.
Le métier de l’interprétation évolue sans cesse et s’adapte au monde des nouvelles technologies. Il est donc primordial de pouvoir mobiliser une équipe jeune et dynamique, en phase avec son temps. Ainsi, que ce soit pour un salon informatique ou une conférence sur une technologie de pointe, le concours d’interprètes technophiles est vital car ils garantissent la maîtrise et la compréhension totales des thèmes abordés.
Προσφέρουμε μια υπηρεσία «κατ' επιλογήν» και κάθε ειδικό αίτημα εξετάζεται με τον πελάτη. Για αυτό, είμαστε εξοπλισμένοι με διάφορους τύπους καροτσιών: T 18, L 12, L 14, E 15, Clarcks 5 τόνων (εκφόρτωση φορτηγών με βαριά φορτία)
Η TREGOH LOGISTIQUE σε μερικά νούμερα:
Παραλαβή:
90 φορτηγά /έτος
15 κοντέινερ /έτος
Αποστολή:
15.000 πακέτα /έτος
5000 αποστολές σε ταχυδρομείο /έτος
600 ναυλώσεις /έτος
Είμαστε ενθουσιασμένοι να σας παρουσιάσουμε το νέο επαγγελματικό λογότυπο που δημιουργήσαμε για την EFA, γραφείο εμπειρογνωμοσύνης. Αυτό το λογότυπο έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να εκπροσωπεί την εμπειρογνωμοσύνη και την αξιοπιστία της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνεί τις έννοιες της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας που σχετίζονται με τον χρηματοοικονομικό και ασφαλιστικό τομέα.
Το λογότυπο διαθέτει μοντέρνα και επαγγελματική τυπογραφία. Τα τρία γράμματα αντιπροσωπεύουν τη συγχώνευση των τριών πυλώνων της εταιρείας – της εμπειρογνωμοσύνης, των χρηματοοικονομικών και της ασφάλισης – που συμβολίζονται από κομψές και ισορροπημένες μορφές. Οι γραμμές παραπέμπουν στην ακρίβεια και την αυστηρότητα που απαιτούν αυτοί οι τομείς, ενώ οι απαλές καμπύλες προσθέτουν μια αίσθηση προσβασιμότητας και ανθρωπιάς.
Οι χρωματικές επιλογές για το λογότυπο αντικατοπτρίζουν επίσης τις αξίες της εταιρείας. Ένα gradient χρυσού χρώματος μεταφέρει ένα αίσθημα εμπιστοσύνης, ανάπτυξης και ισορροπίας.