Προϊόντα για έτσι δεξό (2)

Αμινο-Διθιοφωσφορικό / Θειοφωσφορικό Οξύ Περιέχον Άζωτο ≥ 90% - Διθιοφωσφορικό

Αμινο-Διθιοφωσφορικό / Θειοφωσφορικό Οξύ Περιέχον Άζωτο ≥ 90% - Διθιοφωσφορικό

Προϊόν Επισκόπηση Χημική εμφάνιση Η Αμινο Διθιοφωσφορική ή Θειοφωσφορική Οξύ που περιέχει άζωτο έρχεται σε μορφή σκόνης με λευκή έως ανοιχτό κίτρινη εμφάνιση. Δεν έχει έντονη χαρακτηριστική οσμή και μπορεί να διαλυθεί σε αλκοόλ. Έχει επίσης πυκνότητα 0,8 έως 0,85. Χημική εφαρμογή και ισχύς Η Αμινο Διθιοφωσφορική ή Θειοφωσφορική Οξύ που περιέχει άζωτο είναι πολύ καλός συλλέκτης διαφόρων μη σιδηρούχων θειούχων ορυκτών όπως ο μόλυβδος, το ασήμι, ο χαλκός και οι θειούχες ορές ψευδαργύρου (ενεργοποιημένες). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διαδικασία ενεργοποίησης της φυγόκεντρης πλευστότητας του πυρίτη. Είναι πολύ ισχυρός συλλέκτης σε σύγκριση με άλλες Διθιοφωσφορικές. Χρησιμοποιείται συνήθως στη διαδικασία φυγόκεντρης πλευστότητας των ορυκτών χαλκού και μολύβδου παρουσία σιδήρου και θειούχου σφαλερίτη. Είναι δημοφιλής λόγω της ικανότητάς του να αυξάνει τον λόγο ανάκτησης στη διαδικασία φυγόκεντρης πλευστότητας του ασημιού και του χρυσού. Είναι επίσης πολύ επιλεκτικός κατά τη διαδικασία συλλογής. Αριθμός CAS: 3338 – 24 – 7 Κωδικός HS: 292019
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Είναι αναμενόμενο ότι κάθε διαδικασία που μπορεί να ψηφιοποιηθεί, θα ψηφιοποιηθεί σίγουρα τα επόμενα χρόνια. Αυτή η ασταμάτητη διαδικασία οδηγεί αναπόφευκτα σε έναν διαχωρισμό: Υπάρχουν εταιρείες που αναγνωρίζουν τα σημάδια της εποχής και ανοίγονται στη νέα πραγματικότητα. Αυτές βρίσκονται ξαφνικά μπροστά σε απίστευτες ευκαιρίες. Συμμετέχουν στη μεγάλη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού, επωφελούνται από την πρόσφατα αποκτηθείσα ευελιξία και το αναπτυξιακό δυναμικό. Οι άλλοι θα στέκονται με ανοιχτό στόμα στην άκρη του δρόμου της υπερ-πραγματικότητας, ενώ χωρίς τη συμμετοχή τους οι κάρτες θα ξαναμοιραστούν. 15% ανάπτυξη το μήνα και περισσότερο; Εφικτό. Το Growth Marketing ή αλλιώς Growth Hacking καθιερώθηκε από startups που απλώς δεν είχαν ούτε τον προϋπολογισμό ούτε τη γνώση για κλασικές μεθόδους μάρκετινγκ. Έπρεπε λοιπόν να ακολουθήσουν άλλους δρόμους για να αναπτυχθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Αυτοί οι δρόμοι είναι ανοιχτοί για όλους.