Καπάκι δεξαμενής R για βενζίνη, πετρέλαιο ή βιοντίζελ, υδραυλικό λάδι, λιπαντικό λάδι και απορρυπαντικά, από χάλυβα και ανοξείδωτο χάλυβα, με εσωτερική σύνδεση bayonet διάμετρος διόδου 40 mm, πλήρες με σφραγιστικό παρέμβυσμα διαφόρων τύπων ανάλογα με το υγρό που περιέχεται στη δεξαμενή.
Διατίθεται ερμητικό, αεριζόμενο ή αεριζόμενο με βαλβίδες.
Για τη βέλτιστη λειτουργία της εσωτερικής καύσης μηχανής ή σε περίπτωση που απαιτείται από συγκεκριμένες κανονιστικές ρυθμίσεις, το καπάκι δεξαμενής R μπορεί να είναι εξοπλισμένο με μονόδρομες βαλβίδες που επιτρέπουν τόσο την εκτόνωση των ατμών που παράγονται από το καύσιμο, όσο και την είσοδο αέρα στη δεξαμενή. Επιπλέον, σε περίπτωση ανατροπής της δεξαμενής, η απώλεια καυσίμου περιορίζεται από τις βαλβίδες του ελεγχόμενου συστήματος αερισμού.
Η έκδοση από χάλυβα μπορεί να παρασχεθεί στην μαύρη παραλλαγή.
Καπάκι δεξαμενής IGP με σπείρωμα από ανοξείδωτο χάλυβα και πλαστικό, πλήρες με σφραγιστικό παρέμβυσμα.
Διατίθεται στις εξής σπείρες:
- P3 θηλυκό (μη τυποποιημένο σπείρωμα, συμβατό με τον σπείρωμα πλήρωσης P3)
- 1” 1/2 αρσενικό (τυποποιημένο σπείρωμα; για τέλεια σφράγιση, προτείνουμε να συνδυάσετε το σπείρωμα μας με τον σπείρωμα πλήρωσης G 1”.1/2 θηλυκό από ανοξείδωτο χάλυβα)
Διατίθεται ερμητικό, αεριζόμενο ή με ελεγχόμενο αερισμό μέσω βαλβίδων.
Για τη βέλτιστη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης ή σε περίπτωση που απαιτείται από συγκεκριμένες κανονιστικές ρυθμίσεις, το καπάκι δεξαμενής IGP μπορεί να είναι εξοπλισμένο με μονόδρομες βαλβίδες που επιτρέπουν τόσο την εκτόνωση των ατμών που παράγονται από το καύσιμο, όσο και την είσοδο αέρα στη δεξαμενή. Επιπλέον, σε περίπτωση ανατροπής της δεξαμενής, η απώλεια καυσίμου περιορίζεται από τις βαλβίδες του συστήματος ελεγχόμενου αερισμού.