Εάν είστε Διευθυντής επιχείρησης, στη Γαλλία, από την 1η Ιανουαρίου 2016, ο Κώδικας Καταναλωτή επιβάλλει στην επιχείρησή σας την προσχώρηση σε έναν Μεσολαβητή Καταναλωτή.
Σε περίπτωση απουσίας σύμβασης με έναν Μεσολαβητή, μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο 15.000€ εις βάρος σας (άρθρο L 612-1 και επόμενα, R 612-1 και επόμενα L 641-1 του Κώδικα Καταναλωτή)
Σύνδεσμος DGCCRF: https://www.economie.gouv.fr/mediation-conso/vous-etes-professionnel
Πέρα από τις ποινές, ο μεσολαβητής είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την εικόνα της επιχείρησής σας, εξασφαλίζει τον πελάτη και βελτιώνει την επικοινωνία.
Αυτή η ρύθμιση προστασίας του καταναλωτή είναι επίσης πολύ ευνοϊκή για τον επαγγελματία:
Ο μεσολαβητής έχει την εξουσία να απορρίπτει τις αβάσιμες ή κακόπιστες διαφορές.
Η μεσολάβηση βελτιώνει τη σχέση με τον πελάτη και τον πιστοποιεί, ενισχύει την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας, προστατεύει τη φήμη της και βελτιώνει τις διαδικασίες πώλησης, αποφεύγοντας παράλληλα μακροχρόνιες και δαπανηρές διαδικασίες.
Υποχρεωτική, η προσχώρησή σας σε έναν Μεσολαβητή Καταναλωτή δεν είναι μια επιπλέον επιβάρυνση αλλά μια ασφάλιση για την επίλυση των διαφορών σας και τη διατήρηση χρόνου και ενέργειας για την επιχείρησή σας. Η MCP (οργάνωση που αναφέρεται από την CECMC) θα σας προσφέρει την απαραίτητη εμπειρία στη μεσολάβηση με έναν ειδικό μεσολαβητή στον τομέα σας και νομικό, με μεγάλη ανταπόκριση και διαθέσιμο μέσω τηλεφώνου, με τον ανθρώπινο παράγοντα να παραμένει προτεραιότητα.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσετε μια προσφορά ή να υπογράψετε μια σύμβαση.