Καλώς ήρθατε στο πρώτο αγορά-ψυχολογικό Ινστιτούτο της Γερμανίας
Από το 1949, το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΝΧΑΪΜ υποστηρίζει και συμβουλεύει τους πελάτες του με έρευνες αγοράς και διαφήμισης.
Ο Δρ. Μπέρντ Σπίγκελ ξεκινά το 1949 στο ψυχολογικό Ινστιτούτο της Οικονομικής Σχολής του Μανχάιμ με μεθόδους έρευνας διαφήμισης και θέτει τα θεμέλια του Ινστιτούτου για την Αγορά Ψυχολογία.
Το 1972, ο Δρ. Γκερτ Γκούτγιαρ αποκτά το Ινστιτούτο. Στις επόμενες δεκαετίες, το Ινστιτούτο ενσωματώνει συνεχώς νέες ερευνητικές προσεγγίσεις από τη βασική έρευνα και διευρύνει το χαρτοφυλάκιο μεθόδων του, ώστε να εργάζεται πάντα με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην ψυχολογία για τους πελάτες του.
Μια καθοριστική σκέψη ήταν και είναι μέχρι σήμερα η συνεπής ενσωμάτωση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνητικών προσεγγίσεων.
"Δεν μπορούσαμε να αρκεστούμε απλώς στο να μετράμε μονάδες συμπεριφοράς: η φιλοδοξία μας ήταν να καταγράψουμε εμπειρίες με πολύπλοκο τρόπο.
Η συχνά υποστηριζόμενη αντίφαση μεταξύ στατιστικής και φαινομενολογικής πλούτου είχε, κατά κάποιο τρόπο, καταργηθεί από την αρχή των εργασιών μας, διότι ακριβώς η σύνθεση των δύο προσεγγίσεων μας φαινόταν ως η πραγματική αποστολή." Paul. F. Lazarsfeld: Οι άνεργοι του Μαριεντάλ (1929-31)
Οι πελάτες συχνά παίρνουν τις αποφάσεις τους στο σημείο πώλησης με βάση ενστικτώδεις διαδικασίες λήψης αποφάσεων, χωρίς να περνούν πολύ χρόνο στο ράφι...