...Ο κάτοχος του BTS MCO μπορεί να αναλάβει την ευθύνη μιας εμπορικής ομάδας και να ασκήσει πολύ ποικιλόμορφες λειτουργίες όπως:
Διοίκηση ομάδας
Προβλεπτική διαχείριση και αξιολόγηση αποτελεσμάτων
Καθορισμός στόχων
Υπολογισμός κερδοφορίας
Διαχείρισησχέσεων με πελάτες
Διαχείριση προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών
Δραστηριότητες
1. Διοίκηση της εμπορικής μονάδας (UC)
διοίκηση της εμπορικής ομάδας
διαχείριση της εμπορικής μονάδας
διαχείριση έργου
2. Διαχείρισησχέσεων με πελάτες
πώληση
ανάπτυξη σχέσης εξυπηρέτησης
πιστότητα και δημιουργία ροής πελατών προς την εμπορική μονάδα...
... και χαμηλού κόστους μεθόδους και διαδικασίες να μειώσουμε σημαντικά τους όγκους που καταναλώνονται στην άρδευση. Το κεντρικό σημείο είναι η συγκεκριμένη γνώση της λειτουργίας του συστήματος άρδευσης και των σχέσεων εδάφους/νερού/φυτού. Οι δευτερεύοντες στόχοι της διαχείρισης άρδευσης περιλαμβάνουν την πρόληψη, ελαχιστοποίηση και παρακολούθηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προκαλούνται από την άρδευση, αποφεύγοντας τις απώλειες νερού λόγω βαθιάς διήθησης και την έκπλυση θρεπτικών συστατικών και άλλων ουσιών.
Η διαχείριση άρδευσης είναι ένα σχέδιο, όχι ένα έργο!
... τις επιχειρήσεις σε κάθε φάση της πορείας τους προς την ανάπτυξη με μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών:
Temporary Export Manager (TEM)
- Επαγγελματική συμβουλευτική για την επέκταση σε νέες αγορές.
- Ανάλυση αγοράς, ανάπτυξη στρατηγικών εισόδου και διαχείριση διεθνών σχέσεων.
- Υπηρεσίες διαπραγμάτευσης συμβολαίων και βελτιστοποίησης διαδικασιών εξαγωγής.
Σχεδίαση και Ανάπτυξη Προϊόντος
- Προχωρημένη...
...Εξειδίκευση στις βιομηχανικές αγορές με στόχο την ανάπτυξη λύσεων διαχείρισης σχέσεων προμηθευτών (SRM). Η λύση λογισμικού μας λειτουργεί ως συμπληρωματικό λογισμικό διαχείρισης αγορών στην ERP λύση σας, για να υποστηρίξει πλήρως ή εν μέρει τις διαδικασίες σας που σχετίζονται με τη σχέση προμηθευτών:
- διαγωνισμοί προμηθευτών
- ανάλυση προσφορών
- κοστολόγηση έργων
- διαχείριση ποιότητας προμηθευτών
- διαχείριση ανασκοπήσεων εγγράφων...
Υποδοχή και τηλεφωνική υποστήριξη 24/7 & Πολυγλωσσική
Από την απλή διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων έως πολύπλοκες αποστολές τηλεφωνικής υποστήριξης, το 100% των κλήσεων διαχειρίζονται στη Γαλλία από τηλεφωνικούς γραμματείς, αφιερωμένους βοηθούς... επαγγελματίες της τηλεφωνικής υποδοχής.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα: εσείς επιλέγετε τις ώρες της τηλεφωνικής...
... διαχείριση της τιμολόγησης της επιχείρησής σας
- Ζωντανή συνομιλία Παρέχετε προσωπική εξυπηρέτηση στους επισκέπτες
- Επαφές Διαχειριστείτε όλο το χαρτοφυλάκιο επαφών σας σε ένα μόνο μέρος
- Ημερολόγιο Μην χάσετε μια συνάντηση
Γενικά χαρακτηριστικά Όλα αυτά έρχονται στάνταρ
Responsive 100%
Εσείς και οι πελάτες σας θα μπορείτε να το χρησιμοποιείτε από το κινητό
Διαχείριση χρηστών / πελατών
Οι χρήστες...
Η VLC Strategic Digital Solutions ειδικεύεται στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων για μια επιτυχημένη ψηφιοποίηση της επιχείρησής σας. Από την στρατηγική αξιολόγηση έως τα απτά επιχειρησιακά αποτελέσματα, περνώντας από την (επαν)καθορισμό μιας επιχειρηματικής και ψηφιακής αρχιτεκτονικής, την ανάπτυξη υπολογιστικών εργαλείων (ERP / CRM) για την υποστήριξη των κύριων διαδικασιών της επιχείρησης, και την υ...
...Η επικοινωνία της εταιρείας σας μπορεί να αναληφθεί από μια ομάδα επαγγελματιών: διαφήμιση, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων, δημοσιογράφους. Θα εκτελέσουμε όλες τις συμφωνημένες εργασίες και αν η κατάσταση στην αγορά ή στην εταιρεία αλλάξει, θα προσαρμόσουμε τα σχέδια.
Διαχείριση Εταιρικής Επικοινωνίας Μάρκετινγκ
– Συμβουλευτική σε θέματα επικοινωνίας μάρκετινγκ.
– Αξιολόγηση και επιλογή...
...Αυτό το module "CRM" επιτρέπει τη διαχείριση των σχέσεών σας, των προοπτικών σας και των εμπορικών σας δαπανών:
Διαχείριση επαφών
Διαχείριση τρίτων: Δεδομένα τρίτων, Συσχέτιση επαφών και τρίτων, Διαχείριση τρίτων κατά τομείς δραστηριότητας, Διαχείριση αξιολογήσεων τρίτων
Διαχείριση προοπτικών
Διαχείριση εμπορικών δαπανών
Αυτό το module περιλαμβάνει μια GED (Ηλεκτρονική Διαχείριση Εγγράφων) που επιτρέπει την αρχειοθέτηση των εγγράφων ad hoc.
... πληροφορικής της επιχείρησης.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη διαχείριση των συστημάτων πληροφορικής, των δικτύων, των δεδομένων, της ασφάλειας, των λογισμικών και των έργων πληροφορικής. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει τη διαχείριση των σχέσεων με τους προμηθευτές υπηρεσιών πληροφορικής, τη διαχείριση της κανονιστικής συμμόρφωσης και τη διαχείριση των έργων πληροφορικής.
Η κεντρικοποίηση της διαχείρισης της...
...Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για μια επιχείρηση παραμένει η καθυστέρηση πληρωμών από τους πελάτες. Αυτό μπορεί να προκαλέσει για τα οικονομικά της επιχείρησης (τόκους καθυστέρησης που επιβάλλονται από τους προμηθευτές), τραπεζικά έξοδα, τόκους και υποβάθμιση των σχέσεων με τους θεσμικούς σας εταίρους.
Πράγματι, μια επιχείρηση της οποίας η δραστηριότητα είναι κερδοφόρα, αλλά η διαχείριση των πελατών...
...Μια αρθρωτή προσφορά για να καλύψει όλες τις ανάγκες σας.
- Διαχείριση Κοινωνικών Μέσων
- Ψηφιακές Δημόσιες Σχέσεις με δημοσιογράφους και διαδικτυακά περιοδικά
- Σαφάρι μπλόγκερ του κλάδου για τον εντοπισμό των πιο κατάλληλων για κάθε μεμονωμένο έργο.
- Διαχείρισησχέσεων με μπλόγκερ/επηρεαστές
- Εταιρικό Τρέιλερ
- Γραφιστική
- Δημιουργία Περιεχομένου...
Η όρασή μας είναι η βελτιστοποίηση της οικονομίας με όλους τους ροές αγαθών και υπηρεσιών και έτσι η επίτευξη ενός νέου, ψηφιακού αναπτυξιακού σταδίου της ανθρωπότητας.
Η Launix παράγει για αυτόν τον σκοπό λογισμικό που επιτρέπει σε επιχειρήσεις, αλλά και σε συλλόγους, αρχές και ΜΚΟ, να μεταφέρουν τις υπάρχουσες διαδικασίες τους προς το βέλτιστο.
Αυτό το λογισμικό δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη...
... εύκολα προσαρμόσιμο και κατάλληλο για κάθε μέγεθος επιχείρησης. Οι βασικές λειτουργίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη ΔιαχείρισηΣχέσεων Πελατών (CRM), τη διαχείριση, την παρακολούθηση, την εκτύπωση προσφορών και την ενσωμάτωση CAD/PDM.
...όπως πολλές είναι και οι ευκαιρίες για την επίλυση αστικών δικαστικών διαφορών με τη βοήθεια ιδιωτικών ερευνών. Αυτές είναι απαραίτητες για τη σωστή διαχείριση των διαφορών στον τομέα των οικογενειακών σχέσεων καθώς και σε συγκεκριμένους τομείς όπως ο εμπορικός, τραπεζικός, χρηματοοικονομικός και ασφαλιστικός.
Καθοριστικά είναι επίσης τα διαγνωστικά σχετικά με την αναγνώριση και ποσοτικοποίηση της περιουσίας φυσικών και νομικών προσώπων, τόσο σε προ-συμβατικό στάδιο όσο και σε στάδιο δικαστικής διαφοράς.
... εμπειρία μας άνω των 20 ετών σε αυτή τη δραστηριότητα, είμαστε σε θέση να προτείνουμε λύσεις σε όλα τα επίπεδα της εκδήλωσης (ανάλυση αναγκών, προτάσεις με πολλαπλές επιλογές στοχευμένων υπηρεσιών με αναλυτικό προϋπολογισμό ανά κατηγορία, αναγνώριση και στη συνέχεια επικύρωση των επιλογών του πελάτη, προγραμματισμός και αναδρομικός προγραμματισμός μέχρι την ημέρα της εκδήλωσης, καθοδήγηση και διαχείριση κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, αποτίμηση και υπολογισμός του αποτυπώματος άνθρακα μετά την εκδήλωση).
... συμβουλευτικής
• Αναδιάρθρωση και συντήρηση διασυνοριακών εμπορικών δραστηριοτήτων
• Συμβάσεις αντιπροσωπείας
• Συμβουλευτική διαχείριση και συμβάσεις υπηρεσιών
• Πιστοποιητικά εγγύησης και
• Κανονισμοί για υπηρεσίες μετά την πώληση.
...Το λογισμικό CRM (ΔιαχείρισηΣχέσεων Πελατών) βοηθά την επιχείρησή σας να διαχειρίζεται τις σχέσεις με τους πελάτες και έτσι να βελτιώνει την απόδοσή της. Μέσω του λογισμικού CRM:
• Συγκεντρώνετε τις πληροφορίες των πελατών σας σε ένα μόνο μέρος, διευκολύνοντας την παρακολούθηση των σχέσεών σας με τους πελάτες.
• Μετράτε την ικανοποίηση των πελατών, κατανοείτε καλύτερα τις ανάγκες τους και...
...Υποστηρίζουμε την επεξεργασία των εταιρικών σας δεδομένων. Είτε ως ενσωμάτωσή τους στο υπάρχον σύστημα για περαιτέρω διαδικασίες και αυτοματοποίηση (π.χ. στη διαδικασία πωλήσεων ή εξυπηρέτησης) είτε ως προετοιμασία για την εκκίνηση ενός νέου CRM συστήματος (ΔιαχείρισηΣχέσεων Πελατών). Δημιουργούμε ροές email και emailings κατά τη διάρκεια των διαφόρων φάσεων της πελατειακής διαδρομής, ώστε η εμπειρία της μάρκας σας να υποστηρίζεται συνεχώς. Επιπλέον, επενδύουμε σε chatbots και αυτοματοποιημένα, υποστηρικτικά εργαλεία συνομιλίας στις πωλήσεις.
...• Θα εργάζεστε 40 ώρες την εβδομάδα με 2 ημέρες ρεπό
• Παρέχονται δωρεάν διατροφή και διαμονή από το ξενοδοχείο
• Θα λάβετε αμοιβή 180 € το μήνα
• Διάρκεια πρακτικής: ελάχιστο 2 μήνες
• Έναρξη της πρακτικής σας στο εξωτερικό: από τώρα ή αργότερα
Οι Υποχρεώσεις σας
• Υποδοχή των επισκεπτών, check-in και περιηγήσεις στο ξενοδοχείο
• ΔιαχείρισηΣχέσεων Πελατών
• Προετοιμασία διεθνούς αλληλογραφίας...
... Υποδοχή στην επιχείρησή τους, προς όφελος των πελατών τους, των συνεργατών τους και των εργαζομένων τους.
Η Υποδοχή 2020 δεν είναι απλώς μια μελέτη για την εξέλιξη της Υποδοχής, είναι επίσης ένας πρακτικός οδηγός για την καλή διαχείριση σήμερα και αύριο.
... τεχνικές για να αναπτύξετε μια αποτελεσματική διαδικτυακή παρουσία.
- Τεχνικές Πωλήσεων και Διαπραγμάτευσης: Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές για να κλείνετε πωλήσεις και να διαπραγματεύεστε με επιτυχία.
- ΔιαχείρισηΣχέσεων Πελατών: Αναπτύξτε ικανότητες για να διαχειρίζεστε και να διατηρείτε την πελατεία σας.
Πλεονεκτήματα του e-Learning
Ευελιξία: Εκπαιδευτείτε με τον ρυθμό σας, με πρόσβαση 24/7.
Διαδραστικότητα: Απολαύστε διαδραστικά μαθήματα με αξιολογήσεις σε πραγματικό χρόνο.
Προσωπική Υποστήριξη: Λάβετε καθοδήγηση από ειδικούς εκπαιδευτές.
... από πολλές αβεβαιότητες - ποιους ανταγωνιστές θα αντιμετωπίσουμε; Ποιοι είναι οι παράγοντες επιτυχίας της νέας αγοράς;
Ως ειδικός πωλήσεων, υποστηρίζω τις επιχειρήσεις εδώ και πάνω από 20 χρόνια να τοποθετούν επιτυχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους που απαιτούν εξηγήσεις σε νέες, διεθνείς αγορές και να αυξάνουν έτσι τη εμβέλειά τους με βιώσιμο τρόπο.
Τα πεδία ειδικότητάς μου είναι η ανάπτυξη στρατηγικών εισόδου στην αγορά, η διεξαγωγή πελατειακής απόκτησης και η διαχείρισησχέσεων με πελάτες.
... συνεχιζόμενη εκπαίδευση οδηγούν σε μια μεγάλη ποικιλία προσφορών σε εξειδικευμένη βιβλιογραφία και ψηφιακά επαγγελματικά μέσα.
Η bfd σας υποστηρίζει στοχευμένα στην σωστή επιλογή και δημιουργεί μαζί σας μια αποτελεσματική διαχείριση γνώσης, που βελτιστοποιεί τόσο τη χρήση όσο και τη διαχείριση των επαγγελματικών σας πληροφοριών. Έτσι, έχετε περισσότερο χρόνο για το ουσιώδες: τους πελάτες σας!