... σε Τεχνική, Ασφάλεια Τροφίμων HACCP, Ποιότητα, Ευαισθητοποίηση για Αλλεργιογόνα και Διαχείριση Κινδύνων για πάνω από 30 χρόνια, σε διάφορους τομείς, και είμαι πιστοποιημένος επικεφαλής επιθεωρητής ασφάλειας τροφίμων CQI/IRCA εκπαιδευμένος σε SFBB, SALSA, BRCGS, SQF, STS, ISO9001, ISO14001. Υλοποίηση και τροποποίηση κριτηρίων FSSC22000.
Οι πιστοποιήσεις και η εμπειρία μου είναι αναλυτικά...
... αγορών σας (παραγγελίες, τιμολόγια).
- Ο προγραμματισμός και η τιμολόγηση του χρόνου εργασίας σας.
- Η παρακολούθηση των εισπράξεων.
- Η άμεση πρόσβαση σε σχετικές στατιστικές (πωλήσεις, περιθώρια, τζίρος, κέρδος, ρευστότητα, πελάτες, προμηθευτές, …)
- Μια κεντρική διαχείρισηεγγράφων.
- Online λογιστική: Ο λογιστής σας μπορεί να διαχειρίζεται σε πραγματικό χρόνο τα τιμολόγια και άλλα λογιστικά...
...Η DACOBIS έχει αναλάβει την αποστολή να υλοποιήσει λογισμικά λύσεις για το σύγχρονο γραφείο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον, αποδοτικό και επικοινωνιακό. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διαχείρισηεγγράφων και στη σχεδίαση φορμών στην IBM iSeries (AS/400), αλλά και σε λύσεις στον τομέα των υπολογιστών. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1999. Από τότε, έχουν υλοποιηθεί επιτυχώς έργα διαφόρων μεγεθών και εκτάσεων, σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους. Σας προσφέρουμε επίσης τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε αυτό το πεδίο.
...Η COFFEE GmbH, ο συνεργάτης σας για το SOLIDWORKS, το SolidCAM και το Markforged, διανέμει σε όλη τη Γερμανία το πλήρες χαρτοφυλάκιο των τριών επωνυμιών. Τα προϊόντα και οι λύσεις καλύπτουν ολόκληρη τη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων – από την ιδέα, το σχέδιο, τη σύλληψη / προγραμματισμό, τη μηχανική κατασκευή (3D CAD), προσομοίωση, ηλεκτρική κατασκευή (ECAD), διαχείριση δεδομένων και εγγράφων...
... διαδικασίες μας είναι πλήρως ψηφιοποιημένες και μας επιτρέπουν μέγιστη ευελιξία σε όλους τους τομείς.
ΚΥΡΙΟΙ ΣΗΜΕΙΟΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ:
• Διαφανή υπολογίσιμα κόστη
• Απαλλαγή του εσωτερικού σας τμήματος μέσω της ανάθεσης της επικοινωνίας με τους πελάτες/εξωτερική ανάθεση της διαδικασίας προσφορών
• Δημιουργία όλων των απαραίτητων εγγράφων (ABD, πιστοποιητικά προέλευσης, EUR-1)
• Έλεγχος λιστών...
... πελάτη, κατάστημα ή έδρα της επιχείρησης. Ορισμένες υπηρεσίες που προσφέρουμε: διαχείρισηεγγράφων και αρχείων, σύνταξη επίσημων εγγράφων (επιστολές, καταγγελίες, αιτήσεις, ειδοποιήσεις, συμβάσεις μεταξύ ιδιωτών), μετάφραση εγγράφων στα γαλλικά, αγγλικά, ισπανικά, ολοκληρωμένη διοικητική υποστήριξη: βάσεις δεδομένων, διαχείριση πελατών και προμηθευτών, προϋπολογισμοί και τιμολόγηση, logistics...
... να εκτελέσετε την κύρια δραστηριότητά σας. Με τη βοήθεια των εργαλείων μας, τα οποία αντιπροσωπεύουν την εισαγωγή ομοιόμορφων διαδικασιών, όλοι οι υπάλληλοι θα ακολουθούν τις επιχειρησιακές διαδικασίες. Μην σπαταλάτε άλλο έγγραφα και πληροφορίες. Η συστηματοποίηση, η διαχείρισηεγγράφων, η προσβασιμότητα και η αποθήκευση πληροφοριών είναι το κλειδί για αποτελεσματική εργασία και δημιουργία αξίας...
... των τελωνειακών σας εγγράφων, αλλά αναλαμβάνει επίσης όλες τις ανησυχίες και τις ερωτήσεις σας που αφορούν το τε customs.
Οι πελάτες μας επωφελούνται από:
- αποδοτικές, ομαλές διαδικασίες
- ενημερωμένη τεχνογνωσία
- επαγγελματική καθοδήγηση
- ατομική επεξεργασία
Η κεντρική μας έδρα μας επιτρέπει επίσης γρήγορη επεξεργασία των εγγράφων προτίμησης, εφόσον η επιχείρησή σας βρίσκεται στην...
... εικονογράφηση
- Εκδοτικός σχεδιασμός και διάταξη βιβλίων και εγγράφων
- Στρατηγική και διαχείριση κοινωνικών δικτύων
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ και εταιρικής ταυτότητας
ΓΙΑΤΙ BESTEAM;
Κοντινός, ανθρώπινος και χωρίς ψέματα. Αναλύουμε μαζί σου τις ανάγκες σου και προσαρμοζόμαστε σε αυτές.
Είμαστε στη Μαδρίτη, διαθέσιμοι online από οπουδήποτε.
... Δεδομένων
Multipacks για δύο έως οκτώ κάρτες δώρων, συμπεριλαμβανομένης μιας εξελιγμένης λύσης για την αυτόματη ενεργοποίηση καρτών μέσω Single-Scan στο ταμείο.
Συμπληρωματικές Υπηρεσίες
Υπηρεσία αποθήκης, σχεδιασμός και διαχείριση αποθήκης, οργάνωση μεταφορών, kitting, προ- και αποσυναρμολόγηση, διαχείριση τελωνείων/εγγράφων, εσωτερικές μεταφορές εργοστασίου.
... λύσεων, συμπεριλαμβανομένου του RMail: μιας πλατφόρμας καταχωρημένου email που προσφέρει κρυπτογράφηση, ηλεκτρονική υπογραφή, μεταφορά μεγάλων αρχείων και νομική, επαληθεύσιμη απόδειξη παράδοσης και περιεχομένου, ψηφιακή διαχείρισηεγγράφων και συστήματα ασφαλείας: Υψηλής ασφάλειας καταστροφή και ακτινογραφική σάρωση. Η Frama προσφέρει σε όλους τους πελάτες μια συμβουλευτική προσέγγιση μέσω του δικτύου επαγγελματιών διαχείρισης λογαριασμών μας, μιας εθνικής ομάδας τεχνικών υπηρεσιών και ενός κέντρου υποστήριξης με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.
... και ηλεκτρονικά καταστήματα. Υποστηρίζει όλες τις βασικές διαδικασίες αποθήκευσης, • παραλαβή (μαζί με εκτύπωση ετικετών παλετών) • αποθήκευση • εκδόσεις ολόκληρων παλετών • συλλογή τεμαχίων • φόρτωση οχημάτων • εκτύπωση φορτωτικών εγγράφων CRM • εξυπηρέτηση ταχυδρομικών υπηρεσιών (DHL, UPS, DPD, Schneker, Ταχυδρομείο Πολωνίας) Όλες οι παραπάνω διαδικασίες μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω ασύρματων τερματικών καθώς και μέσω εκτυπώσεων σε χαρτί (κάρτες συλλογής, λίστες εργασιών κ.λπ.). Σας προσκαλούμε να γνωρίσετε τις λύσεις μας ή να επισκεφθείτε αναφορά.
... τη διαφορά.
Διαχείρισηεγγράφων!
Με καινοτόμες λύσεις υπηρεσιών, επιτρέπουμε στους πελάτες μας να διαχειρίζονται προσεκτικά εξωτερικά ευαίσθητα επιχειρηματικά και πελατειακά δεδομένα. Από το 2010, έχουμε πιστοποιηθεί από τον TÜV Süd σύμφωνα με το DIN ISO 9001:2003.
Ασφαλείς και οικονομικές λύσεις
Ασφαλείς και οικονομικές λύσεις!
Για να διασφαλίσουμε μια ομοιόμορφη, ποιοτική υπηρεσία, έχουμε...
...Δημιουργία σχεδίου. Υπολογισμοί και CAD προσομοιώσεις. Ορισμός υλικών και διαδικασιών παραγωγής. Υπολογισμός κόστους παραγωγής και επενδύσεων. Προμήθεια και δοκιμή λειτουργικών μοντέλων και πρωτοτύπων.
Επεξεργασία (Φάση λεπτομέρειας):
Επεξεργασία του σχεδίου και δημιουργία εγγράφων παραγωγής.
Κατασκευή (Φάση υλοποίησης):
Προμήθεια πρωτοτύπων. Συνοδεία κατασκευής και συναρμολόγησης.
Δεσμευόμαστε για τους πελάτες μας και βασιζόμαστε σε μια συνεργατική συνεργασία. Εργαζόμαστε στενά προς τον κοινό στόχο και την επιτυχία του έργου.
Από πάνω από 20 χρόνια, η F.A.B. υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στη διαδικασία αλλαγής, καινοτομίας και τεχνολογικής ενσωμάτωσης.
Η F.A.B. είναι προμηθευτής και εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος για τις λύσεις λογισμικού Zucchetti: λογισμικά ERP, CRM, διαχείρισηεγγράφων, ηλεκτρονική τιμολόγηση και πολλές άλλες εφαρμογές.
Προσφέρουμε υπηρεσίες συμβουλευτικής, πώλησης και υποστήριξης για λύσεις...
... οποίες προσφέρουν ασφαλείς, καλά παρακολουθούμενες μεταφορές, με συστήματα αποθήκευσης και αποθεματοποίησης προσεκτικά σχεδιασμένα για κάθε τύπο προϊόντος. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση των εγγράφων και στη διαχείριση των μεταφορών, οι οποίες πραγματοποιούνται πάντα με σύγχρονα μέσα εξοπλισμένα με κάθε σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας για να διασφαλίσουμε πάντα την αλυσίδα ψύξης. Εκτός από το εμπόριο προϊόντων, η Fornace SA προτείνει επίσης την είσοδο σε ένα δίκτυο εταιρειών που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στον τομέα της εστίασης και της λιανικής πώλησης τροφίμων.
◾Υπηρεσία κοντέινερ 2 - 40 m³, με μικρό και μεγάλο φορτηγό ◾Αποκομιδή ◾Εργασίες πλακόστρωσης και κατεδάφισης ◾Εκσκαφή με το χέρι ή με μίνι εκσκαφέα ◾Διαχείριση ειδικών αποβλήτων ◾Παράδοση άμμου, χαλικιού, έτοιμου σκυροδέματος, φλοιού … ◾Παράδοση και ενοικίαση ραμπών απορριμμάτων, οικοδομικών φρακτών … ◾Απόρριψη νυχτερινών θερμαντικών σωμάτων ◾Αποδοχή απορριμμάτων για όλους ◾Καταστροφή εγγράφων ◾Κοσκινισμένο μητρικό έδαφος...
... υπηρεσία.
Ιδιαίτερα περήφανοι είμαστε για τα Workflow Utilities μας. Είτε πρόκειται για διαχείριση εκτύπωσης, εγγράφων ή κόστους – έχουμε πάντα την κατάλληλη λύση. Μέσω των server-based λύσεών μας καθώς και ενός εργαλείου απομακρυσμένης διάγνωσης, μπορούμε να εγγυηθούμε την ικανοποίηση των πελατών μας.
Φυσικά, ερχόμαστε στο γραφείο σας όταν είναι απαραίτητη μια επίσκεψη στον τόπο. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα είμαστε εκεί για εσάς και λύνουμε τα επείγοντα προβλήματα.
... εμπιστευτικής. Με την εξωτερικοποίηση των αρχείων, η προστασία των εγγράφων ενισχύεται και η πρόσβαση σε αυτά απλοποιείται. Η απόδοση του προσωπικού βελτιώνεται επίσης, καθώς απελευθερώνεται από τις δύσκολες εσωτερικές και περίπλοκες εργασίες διαχείρισης αρχείων. Με την Arcalys και τις υπηρεσίες της στον τομέα της αρχειοθέτησης, κάθε πελάτης μπορεί έτσι να πραγματοποιήσει σημαντικές οικονομίες.
... διαφορά.
Διαχείρισηεγγράφων!
Με καινοτόμες λύσεις υπηρεσιών, επιτρέπουμε στους πελάτες μας να διαχειρίζονται προσεκτικά εξωτερικά ευαίσθητα επιχειρηματικά και πελατειακά δεδομένα. Από το 2010, έχουμε πιστοποιηθεί από τον TÜV Süd σύμφωνα με το DIN ISO 9001:2003.
Ασφαλείς και οικονομικές λύσεις
Ασφαλείς και οικονομικές λύσεις!
Για να διασφαλίσουμε μια ομοιόμορφη, ποιοτική υπηρεσία, έχουμε...
... πελάτης αποφασίζετε πόσο εκτενώς θα χρησιμοποιηθεί το λογισμικό. Το "TechDo IS" προσαρμόζεται στις επιθυμίες και τις διαδικασίες σας, όχι το αντίστροφο!
Απεικόνιση της πλήρους παραγωγικής σας εγκατάστασης ► Διαχείριση των βασικών σας δεδομένων ► Ιστορική, ασφαλής από αναθεώρηση οργάνωση και διαχείρισηεγγράφων ► Διαχείριση και επεξεργασία των βασικών δεδομένων και σχεδίων σας, R+I's, PDF's...
... κατάλληλων αναθεωρητικών εγγράφων.
Αερισμός / Ψύξη / Κλίμα / MSR / Θέρμανση
Με την τεχνολογία αερισμού συνδυάζονται αυτοί οι τομείς και οι επιλεγμένες συνεργαζόμενες εταιρείες μας ενισχύουν και διασφαλίζουν τη λειτουργία.
Αυτή η διατομική συνεργασία γίνεται ευχάριστα αποδεκτή από τους αναθέτες, καθώς η υποστήριξη παρέχεται από εξειδικευμένους επαγγελματίες. Εδώ αποδεικνύεται η εξειδίκευση.
Είμαστε σίγουροι: Η συνεργασία οδηγεί σε κοινή επιτυχία!
...PPP ή προσφορές τύπου Κατασκευή-Λειτουργία-Μεταφορά
Διαχείριση συμβάσεων συμβουλευτικής από την αρχή μέχρι το τέλος
Παρακολούθηση προόδου σύμφωνα με το σχέδιο εργασίας
Συντονισμός μεταξύ πελατών, συμβούλων και υπεργολάβων
Τεχνική Διαχείριση & Παρακολούθηση Υπεργολάβων
Σταθμοί σιδηροδρόμων, Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Κτίρια, Κατοικίες, Εμπορικά Κέντρα
Υπηρεσίες Masterplan
Σχέδια Έννοιας
Προκαταρκτικά...
...γιατί η αρχή μας είναι: Εγκαταστήστε και ξεχάστε!
Απλό και καλό…
Ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τα προβλήματά σας και τις ερωτήσεις σας - είτε στην πλήρη εκτέλεση της παραγγελίας είτε στην τεχνολογία. Για αυτό σας προσφέρουμε συνεπείς λύσεις για τις μετρήσεις σας, που είναι όσο το δυνατόν πιο απλές στη διαχείριση, σαφείς στην εφαρμογή και καλές στην πράξη. Δεν πουλάμε τα πάντα και δεν πουλάμε...
... FLOW M είναι συμβατό με την πλειονότητα των ERP της αγοράς. Το FLOW M υποστηρίζει επίσης άλλες συνιστώσες διαχείρισης όπως η διαχείριση αρχείων (π.χ.: συντήρηση, απολυμάνσεις…), η διαχείρισηεγγράφων, η διαχείριση περιστατικών (π.χ.: βλάβες; παράπονα), η διαχείριση ελέγχου, η διαχείριση αναλύσεων, μεταξύ άλλων. Στην πράξη, τα συστήματα ελέγχου ποιότητας, HACCP, ιχνηλασιμότητας, ISO 9001/22000, BRC ή IFS υποστηρίζονται στην ίδια πλατφόρμα πληροφορικής και διαχειρίζονται πλήρως χωρίς τη χρήση χαρτιού.