... συνθήκες του για να αναπτύξουμε την καλύτερη στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Για αυτό έχουμε εξελιχθεί ώστε να είμαστε στην αιχμή, τόσο στους πιο συγκλίνουσες τομείς όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον και τις νέες ανάγκες της αγοράς, γεγονός που μας έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη της έννοιας NO-LINE MARKETING, δηλαδή τη χρήση του πεδίου δράσης off και on line, αναζητώντας την καλύτερη λύση για τις ανάγκες των πελατών μας. Να γνωρίζουμε την πραγματική κατάσταση, να καθορίζουμε στόχους, να θέτουμε σε εφαρμογή στρατηγικές για να τους επιτύχουμε, να ορίζουμε τα στάδια και να ελέγχουμε τα αποτελέσματα,…...