... βαθμό αυτόματα, φυσικά και μέσω διεπαφών με ERP, συστήματα ντουλαπιών και ανυψωτικών συστημάτων και αναγνωστές γραμμωτού κώδικα.
Πλεονεκτήματα
• Ασφάλεια προμήθειας
• Ελάχιστοι χρόνοι αναζήτησης και προετοιμασίας
• Πάντα ενημερωμένα λειτουργικά μέσα και οργανωμένη απόσυρση παλαιών στοιχείων
Χαρακτηριστικά
• Έλεγχος ελάχιστου αποθέματος και διεπαφή ERP
• Ανάλυση φθοράς και χρήσης
• Διεπαφή με όλους τους τύπους συστημάτων αποθήκευσης
• Αποθηκευτικοί πελάτες με ξεχωριστή διαχείριση αποθεμάτων και προμηθειών...
... την πώληση ή την προμήθεια του αποθέματος του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με πλήρη υποστήριξη. Έτσι, διασφαλίζουμε ότι το προϊόν σας θα είναι πάντα κομψό. Είτε πρόκειται για Doypacks, οργανική μεμβράνη, συσκευασία σε μονάδες ή πακέτα, δημιουργία σετ ή εκθέτες POS, έχουμε προσφέρει σχεδόν κάθε πιθανή υπηρεσία στους πελάτες μας – πότε θα μας προκαλέσετε;...
...Εύκολα και απλά διαχειριστείτε το κατάλογο αποθεμάτων. Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων στην επιχείρηση
Με το λογισμικό καταγραφής αποθεμάτων μπορείτε γρήγορα και άνετα να καταγράφετε και να διαχειρίζεστε όλο το απόθεμά σας.
Διαχείριση αποθεμάτων με σαφήνεια
Το λογισμικό αποθεμάτων είναι η ιδανική λύση λογισμικού για όλα τα άτομα που πρέπει να διαχειρίζονται τον κατάλογο αποθεμάτων στην επιχείρηση.
...Διαχείριση Αποθήκης – απλοποιημένη
ως Android APP | Σαρωτής Barcode | ή απευθείας στον υπολογιστή
Η διαχείριση αποθήκης "ΤοΑποθήκηΜου" είναι μια απλή και οικονομική λύση για τη διαχείριση προϊόντων.
Τι είναι ήδη διαθέσιμο – τι έρχεται;
- Εγγραφή προϊόντων με σαρωτή barcode
Λειτουργία είναι διαθέσιμη
- Αφαίρεση προϊόντων με σαρωτή barcode
Λειτουργία είναι διαθέσιμη
- Ανάκτηση αποθέματος...
... αποθέματος ζωής μεταφέρθηκε σε μια νεοϊδρυθείσα θυγατρική, που ονομάστηκε Nürnberger Lebensversicherung AG. Η νεοϊδρυθείσα Nürnberger Krankenversicherung AG ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1991. Μέσω συμμετοχής της Fürst Fugger Privatbank KG, Augsburg, εισήλθε το 1999 στη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων για τρίτους.
Η Nürnberger Pensionskasse AG ιδρύθηκε το 2003. Η λειτουργία του Nürnberger...
Η Lendis είναι ο παντοδύναμος συνεργάτης σας για όλες τις πτυχές της διαχείρισης γραφείου - από τον σχεδιασμό γραφείου, μέχρι την ενοικίαση ποιοτικών επίπλων γραφείου και ηλεκτρονικών συσκευών, καθώς και τη ψηφιακή διαχείριση του αποθέματος. Η Lendis δεν εξοπλίζει μόνο τα γραφεία πλήρως, αλλά βοηθά επίσης στη μακροχρόνια και αποτελεσματική ψηφιακή διαχείριση του γραφείου. Μπορείτε να ενοικιάσετε...
Διαφημιστική εταιρεία για την ανάρτηση αφισών σε κατασκευαστικά φράγματα, τοίχους κτιρίων, βάσεις γεφυρών και κολώνες. Καθαρισμός, έλεγχος, διαχείριση και ενημέρωση του αποθέματος περιοχών.