...Υποστήριξη για διαδικτυακές πύλες και υπηρεσίες IT
Για ψηφιακές πύλες πελατών και υπηρεσίες IT ή εσωτερικές πλατφόρμες υποστήριξης και συμβουλευτικής, είναι σημαντικό ο Service Desk μας να τηρεί τις υποσχέσεις του: να ασχολείται με τις ερωτήσεις και τα προβλήματα, να παρέχει στους χρήστες μια αίσθηση ασφάλειας και να οργανώνει λύσεις. Συνήθως, ήδη από την πρώτη επαφή, μέσω της χρήσης FAQs ή απομακρυσμένων συνδέσεων επιφάνειας εργασίας, επιτυγχάνεται άμεσα μια λύση. Ως Ενιαία Σημείο Επαφής, παρακολουθούμε όλες τις διαδικασίες μέχρι την επίλυση του προβλήματος.
Οι ενθουσιασμένοι πελάτες είναι ο καλύτερος κινητήρας ανάπτυξης
Το Full-Service Contact Center as aService colpari σου παρέχει ολόκληρο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Κατόπιν αιτήματος, χωρίς σταθερό κόστος και απόλυτα ευέλικτο.
κλιμακούμενο
Επενδύουμε συνεχώς στην κλιμάκωση. Ξεκινώντας από την τεχνική υποδομή, το επιχειρηματικό μας μοντέλο μέχρι την ομάδα μας. Όλα αναπτύσσονται μαζί με την...