... και να μεταφέρετε σαφή και επιδραστικά μηνύματα στους πελάτες και τους συνεργάτες σας.
Η διαχείριση της εικόνας της επιχείρησης περιλαμβάνει διάφορες πτυχές, όπως η δημιουργία επικοινωνιακών υποστηρίξεων, η διαχείριση δημοσίων σχέσεων και η δραστηριοποίηση στα κοινωνικά δίκτυα. Περιβαλλόμενοι από ειδικούς στην επικοινωνία, διασφαλίζετε μια θετική παρουσία στα μέσα ενημέρωσης και ενισχύετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας προς την μάρκα σας. Η διαχείριση της εικόνας της επιχείρησης είναι επομένως ένα στρατηγικό εργαλείο για την αύξηση της ορατότητάς σας και της ελκυστικότητάς σας στην αγορά.
...Ανάπτυξη μιας εξατομικευμένης στρατηγικής επικοινωνίας για εκδηλώσεις
Δημιουργούμε μια στρατηγική επικοινωνίας για εκδηλώσεις προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας, που περιλαμβάνει τακτικές όπως η δημιουργία ενός σχεδίου επικοινωνίας, η διαχείρισησχέσεων με τα μέσα ενημέρωσης, η προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα, η γραφιστική σχεδίαση κ.λπ. Αυτή η στρατηγική έχει σχεδιαστεί για να επιτύχει τους στόχους της εκδήλωσής σας.
Η VLC Strategic Digital Solutions ειδικεύεται στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων για μια επιτυχημένη ψηφιοποίηση της επιχείρησής σας. Από την στρατηγική αξιολόγηση έως τα απτά επιχειρησιακά αποτελέσματα, περνώντας από την (επαν)καθορισμό μιας επιχειρηματικής και ψηφιακής αρχιτεκτονικής, την ανάπτυξη υπολογιστικών εργαλείων (ERP / CRM) για την υποστήριξη των κύριων διαδικασιών της επιχείρησης, και την υ...
...Αυτό το module "CRM" επιτρέπει τη διαχείριση των σχέσεών σας, των προοπτικών σας και των εμπορικών σας δαπανών:
Διαχείριση επαφών
Διαχείριση τρίτων: Δεδομένα τρίτων, Συσχέτιση επαφών και τρίτων, Διαχείριση τρίτων κατά τομείς δραστηριότητας, Διαχείριση αξιολογήσεων τρίτων
Διαχείριση προοπτικών
Διαχείριση εμπορικών δαπανών
Αυτό το module περιλαμβάνει μια GED (Ηλεκτρονική Διαχείριση Εγγράφων) που επιτρέπει την αρχειοθέτηση των εγγράφων ad hoc.
Σχεδιασμένο για ΜΜΕ και ελεύθερους επαγγελματίες, το KeyOffice συγκεντρώνει τις βασικές λειτουργίες για την καθημερινή διαχείριση της επιχείρησης σε μια απλή, ασφαλή και προσιτή εφαρμογή Cloud.
- Η διαχείριση των επαφών σας (πελάτες, άτομα επαφής, emailings, …).
- Η δημιουργία και αποστολή των προσφορών, παραγγελιών, δελτίων αποστολής και τιμολογίων σας σε λίγα δευτερόλεπτα.
- Η διαχείριση των αγ...
...Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Η διαχείριση των σχέσεων με τις εταιρικές τράπεζες είναι εξαιρετικά περίπλοκη και απαιτητική. Είναι γεμάτη προκλήσεις, όπως η εποπτεία της συνδεσιμότητας με πολλές τράπεζες, η διαχείριση πολλών τύπων και μορφών πληρωμών, η παρακολούθηση των μεταβαλλόμενων και ποικίλων απαιτήσεων επικοινωνίας και η αντιμετώπιση ασυνεπών προτύπων ασφάλειας. Η Ένωση για τη Διασυνοριακή Χρηματοοικονομική...
... Συμβουλευτική IT.
• Διαχείριση Έργων IT.
Αυτό που ξεχωρίζει την Consultum IT είναι η αδιάκοπη δέσμευσή μας στην αριστεία, την καινοτομία και την ικανοποίηση των πελατών. Ανθίζουμε στην οικοδόμηση διαρκών σχέσεων με τους πελάτες μας, που βασίζονται στην εμπιστοσύνη, τον επαγγελματισμό και την αδιάκοπη επιδίωξη της παροχής εξαιρετικής υπηρεσίας.
Συνεργαστείτε με την Consultum IT για ένα μετασχηματιστικό ταξίδι που θα ανυψώσει την επιχείρησή σας μέσω καινοτόμων, αξιόπιστων και προσαρμοσμένων IT λύσεων.
... υπηρεσίες μέσω συμπεριφορικών εκπαιδεύσεων, ατομικών ή ομαδικών προγραμμάτων υποστήριξης, και συμβουλών στη διαχείριση των δεξιοτήτων. Παρεμβαίνουμε σε διάφορους τομείς και προτείνουμε coaching και εκπαιδεύσεις σε πολλές θεματικές: -εκπαιδεύσεις στη διαχείριση συγκρούσεων -εκπαίδευση στη διαχείριση διαγενεακών σχέσεων -εκπαιδεύσεις στη διαχείριση χρόνου -διαχείριση συγκρούσεων στην επιχείρηση -εκπαίδευση...
... εκτέλεση παραγγελιών, τη διαχείρισησχέσεων πελατών, τη βιωσιμότητα και τη συμμόρφωση.
- Μετασχηματισμός και έλεγχος της αλυσίδας εφοδιασμού
- Αφιερωμένες λύσεις για να υποστηρίξουν, να βελτιώσουν και να αναπτύξουν την επιχείρησή σας
- Μοντέλο προγραμματισμού πωλήσεων και λειτουργιών (S&OP)
- Πιστοποίηση λύσεων αποστολής και συσκευασίας ελεγχόμενης θερμοκρασίας, φαρμακευτική αλυσίδα ψύχους
- Επανασχεδίαση του δικτύου, ισορροπία υπηρεσιών και κόστους
- Διαχείριση έργων, διαδικασιών και ανθρώπων.
- Ενδιάμεσες αποστολές διαχείρισης
- COVID-19: ρύθμιση και προγραμματισμός διανομής...
... είναι να διασφαλίσουμε την ίδρυση, την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα των ΜΜΕ, εταιρειών και ΜΚΟ με τις οποίες συνεργαζόμαστε, η δέσμευσή μας είναι να δημιουργήσουμε με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας μια μακροχρόνια σχέση βασισμένη στην ανθρώπινη επαφή, μια εξατομικευμένη προσέγγιση, τον αμοιβαίο σεβασμό, τη βιωσιμότητα των σχέσεων, και την αναζήτηση γρήγορων και αποτελεσματικών λύσεων.
... ειδικοί σύμβουλοί μας είναι αναγνωρισμένοι στους τομείς της εσωτερικής επικοινωνίας, της επικοινωνίας κρίσης, της περιβαλλοντικής επικοινωνίας, των σχέσεων με τα μέσα και της καθοδήγησης ηγετών. Οι δράσεις μας: 1. Στρατηγική & επικοινωνία. 2. Εσωτερική επικοινωνία. 3. Εξωτερική επικοινωνία. 4. Περιβαλλοντική επικοινωνία. 5. Επικοινωνία κρίσης. Αναφορές σε επιχειρήσεις και βιομηχανίες, σε ΜΜΕ, για επαγγελματικές ενώσεις, στον δημόσιο τομέα, καθώς και στην εκπαίδευση.
... εφαρμόζουμε καθημερινά στη διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των brands και των πελατών τους ή άλλων ενδιαφερομένων, με την δημιουργική μας προσέγγιση να προσφέρει προστιθέμενη αξία και να μας βοηθά να επιτύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.
... των πτυχών του εργατικού δικαίου και του δικαίου κοινωνικής ασφάλισης. Μέσω της ευέλικτης προσέγγισής μας, εγγυόμαστε γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση. Είμαστε διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο και φροντίζουμε για μια διακριτική και εμπιστευτική διαχείριση του φακέλου σας. Οι δραστηριότητες της M-ProConsult περιλαμβάνουν συμβουλευτική, αναδιαρθρώσεις, κοινωνικό έλεγχο και εκπαίδευση.
... (αυτοματοποίηση της πλευράς προμηθειών με πλήρη ηλεκτρονική ανταλλαγή μηνυμάτων), πλήρης ψηφιοποίηση της ροής εγγράφων με το CORSA, πλήρες CRM ή xRM για τη διαχείρισησχέσεων και τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και λειτουργίες helpdesk και διαχείριση έργων μέσω του genesisWorld, στατιστικές και αναλυτικές δυνατότητες με το εργαλείο Business Intelligence DIMASYS i8, ολοκλήρωση με το SLIM4 για προχωρημένη βελτιστοποίηση αποθεμάτων και προβλέψεις (αν και αυτό απευθύνεται σε περιορισμένο αριθμό πελατών μας) και ένα Taskcentre που ειδοποιεί και επικοινωνεί έξυπνα με όλους τους δυνατούς τρόπους.
Το ODOO είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό διαχείρισης που διανέμεται υπό ελεύθερη άδεια και περιλαμβάνει τις πωλήσεις, τη διαχείρισησχέσεων πελατών (CRM), τη διαχείριση έργων, τη διαχείριση αποθήκης, την παραγωγή, τη λογιστική και τους ανθρώπινους πόρους. Το ODOO έχει τρία ξεχωριστά συστατικά: τον διακομιστή openerp-server που αποθηκεύει τα δεδομένα του σε μια βάση PostgreSQL, τον πελάτη openerp...
Μελέτη, παρακολούθηση και διαχείριση του αέρα, του νερού, των εδαφών, των αποβλήτων, του θορύβου, της φύσης (πράσινοι χώροι και βιοποικιλότητα)... αλλά και χορήγηση περιβαλλοντικών αδειών, έλεγχος της τήρησής τους, ανάπτυξη και υποστήριξη προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα σχολεία των Βρυξελλών, συμμετοχή σε συναντήσεις και διαπραγματεύσεις σε βελγικό και διεθνές επίπεδο... Τέλος, η Bruxelles Environnement έχει αναπτύξει τις δραστηριότητές της στον τομέα της οικοδομικής βιωσιμότητας και των σχέσεων μεταξύ υγείας και περιβάλλοντος.
..."Επαγγελματίες Αρχιτέκτονες Επιχειρηματικής Ενοποίησης" με εμπειρία στη διαχείρισησχέσεων με προμηθευτές και πελάτες (B2B και B2C)
Κάθε εταιρεία, κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως του τομέα δραστηριότητάς της, έχει εμπορικές σχέσεις με προμηθευτές και πελάτες, οι οποίοι μπορεί να είναι διανομείς (έμμεσος τρόπος διάθεσης στην αγορά) και/ή τελικοί πελάτες (άμεσος τρόπος διάθεσης στην αγορά).
Σας...
... στο Βέλγιο, στην Ευρώπη, στην Αφρική, στην Καραϊβική και στον Ειρηνικό, καθώς και στη Λατινική Αμερική.
Κατόπιν αιτήματος φορέων έργων και δημόσιων ή ιδιωτικών οργανισμών, η PRAGMAGORA παρεμβαίνει για:
να αναπτύξει διαθεματικές ικανότητες στη διαχείρισησχέσεων και στη διεύθυνση ομάδων στους φορείς έργων και κυρίως στους διευθυντές, τα στελέχη και τους τεχνικούς;
να υποστηρίξει ένα υπάρχον έργο...
... βασίζεται σε τεχνικές και εργαλεία που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τους πελάτες της και χρησιμοποιούνται επίσης από όλες τις εταιρείες του δικτύου (η μεθοδολογία SRM - ΔιαχείρισηΣχέσεων με τους Ενδιαφερόμενους, Compass…). Το μότο της είναι να προάγει «τον επιδραστικό διάλογο», δηλαδή, να επηρεάζει τις στάσεις και τις συμπεριφορές και να εμπλέκει σε μια σχετική και εποικοδομητική ανταλλαγή με τους κατάλληλους συνομιλητές τη σωστή στιγμή.
... ποιοτική αξιολόγηση leads; Καθαρισμός και εμπλουτισμός δεδομένων; Τηλεφωνική διαχείριση λογαριασμών; Διαχείριση/συντήρηση σχέσεων; Τηλεμάρκετινγκ; Έρευνες ικανοποίησης; Ενέργειες πρόσκλησης; Παρακολούθηση (έκθεσης) leads, ενεργειών, προσφορών...; Έρευνα και απογραφή αγοράς; Εκπαίδευση του διοικητικού και εσωτερικού προσωπικού σας για να αξιοποιούν το τηλέφωνο με πλήρη πειθώ και να μειώνουν αυτό το εμπόδιο. Do's και Don'ts. Να είστε διπλωματικοί και πειστικοί όταν κάνετε εξωτερικές κλήσεις; Άλλες εκπαιδεύσεις/εργαστήρια γύρω από τα δικά σας προϊόντα.
...Η Business & Decision είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στη συμβουλευτική και στα συστήματα ολοκλήρωσης. Είναι ηγέτης στη Business Intelligence και στη ΔιαχείρισηΣχέσεων Πελατών (CRM). Παίζει επίσης έναν σημαντικό ρόλο στο e-Commerce, e-Business και στη Συμβουλευτική Διοίκησης.